no co říct víc... mám ji někde v sobě a chtěl bych si ji v budoucnu pořídit, ale s bílíma kolama. hodne km bez nehod a pozor na zloděje!
Autor:
Křída [ ned 22. lis 2009 22:20:42 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
He héééj, ta je luxusní!!!
Autor:
Nejt [ ned 22. lis 2009 22:31:58 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
hm.... mazec. Jsem zvědavej na srovnání s K3
Autor:
tony_ul [ ned 22. lis 2009 22:36:33 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Nejt píše:
hm.... mazec. Jsem zvědavej na srovnání s K3
jen technicka otazka... myslis srovnani gsx-r 1000 K3 vs gsx-r 1000 K8?? to snad ani nejde srovnat ne?
Autor:
Nejt [ ned 22. lis 2009 22:50:51 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
??? účel takovýho srovnáváku snad nemá spočívat v tom, aby se zjistilo, která je lepší, ale v čem konkrétně je jiná, těžiště, posaz, ovládání, stabilita atd. Třeba se dozvíme, že tu zas až takovej rozdíl není a třeba je to úplně jiná motorka.
Autor:
tony_ul [ ned 22. lis 2009 23:17:23 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
jasně, to jsem měl na mysli. myslím, že co se techniky týče tak to budetrochu někde jinde nebo se pletu...btw než se do mě pustíš, tak upozornuju ze nejsem odbornik. jen to co vidim a ctu.
Autor:
jirin.sv [ ned 22. lis 2009 23:29:08 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Krásná Gejša Ať dělá jen radost
Autor:
Nejt [ ned 22. lis 2009 23:43:56 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
tony - no tak není pravidlo, že novej model je vždycky vylepšení. U gixera to platí nejvíc, kdy to šlo nahoru až po model K5, K7 je vnímán jako krok zpět a K9 jen o ždibínek lepší, ale podle mnohých stále horší než K5. Stejně tak Big Bang už začíná být hodně vnímanej jako nepovedená záležitost a aby byl třeba na okruhu dobrej, potřebuje hrozně moc investic. Atd... nechcu po Kurtovi nějakej odbornej článek, ale tak zajímaj mě věci, který vidí jako zásadní kroky vpřed/vzad...?
Autor:
Jimbo [ pon 23. lis 2009 1:04:29 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Kurte kuuurnik, toš pěkná Taky su zvědavej na srovnání s K3 ...
Autor:
tony_ul [ pon 23. lis 2009 1:20:32 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Jimbo> Nejt> proč zrovna K3??
Autor:
mateSAS [ pon 23. lis 2009 1:20:54 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Kurt> no proto .... uz chystate dalsi Krivonosku?
Autor:
Jindrs [ pon 23. lis 2009 7:46:08 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
tony_ul píše:
Jimbo> Nejt> proč zrovna K3??
protoze Kurt mel predtim K3
Autor:
Nejt [ pon 23. lis 2009 9:01:14 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
tony_ul píše:
Jimbo> Nejt> proč zrovna K3??
co tam máš dál?
Autor:
shark [ pon 23. lis 2009 9:40:01 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejš� K8
gratulace
ps: tady nekdo jezdi bilou ligu
Autor:
Jimbo [ pon 23. lis 2009 9:44:05 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Nejt píše:
tony_ul píše:
Jimbo> Nejt> proč zrovna K3??
co tam máš dál?
Autor:
Krejzy [ pon 23. lis 2009 18:49:07 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
včera jsem mluvil s kurtem a nejluxusnější na týhle krásce byla cena.. ať slouží kámo!!
Autor:
Kurt [ pon 23. lis 2009 22:32:44 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
Děkuji všem. první rozdíly... užší přední maska, jsem zvědavej jak to bude foukat ve tří stovkách.... dál posez je víc sportovnější (vzadu), nastavitelné stupačky a hlavně jsem zvědavej na ty palivové mapy. tuším co od toho čekat ale nechám si to až na příští rok až budou přilnavjejší cesty. nésu žádné technické ekšpert takže nečekejte Komentáře ve stylu redaktorů MH.
Autor:
Nejt [ pon 23. lis 2009 22:53:48 ]
Předmět příspěvku:
Re: Kurt je zpátky s Gejšou K8
to oni taky nejsou ... jsem se před časem přel na motorkarich s Carlosem o Big Bangu . Jinak už teď mě překvapuje ta věc s tím posazem... K3 tě přece natáhne jak hajzl, na K5 a výš jsi právě víc do sportovna hlavně kvůli tomu, že máš blíž a níž řídítka, takže do nich jakoby padáš. Takže se divím tomu "sedíš víc vzadu".