Právě je pát 29. bře 2024 17:31:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 18:53:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Daval sem pancirovy hadice PP a neska sem tam chtel nalit kapalinu,ale mrdka tam nejak netece-napred sem povolil uplne odvzdusnovaky,ze tam kapalina natece samospadem,ale netekla.Asi moc mali mnozstvi v nadobce,cili malej tlak na kapalinu aby protekla tema malima dirkama.Ale ikdyz sem normalne odvzdusnoval-jeden macka packu,druhej povoluje sroubek,tak kapalina nenatekla....do celeho obehu se ztratilo asi jen ctvrt nadobky a pak uz nic.brzda porad meka(zadny odpor),kapalina z odvzdusnovaku netece.Kde je problem?Nikde kapalina neutika,to sem kontroloval.Odvzdusnoval sem i pumpu,ale taky nic,jakoby brzda nesala kapalinu.Co s tim?

Jeste dotaz-dyz sem daval hadice,tak jedna strana ma ohle benjo kvuli lepsi montazi zrejme,to patri k pumpe nebo na trmen?Na aktualni problem to asi nema vliv,spis jen abych vedel esi je to putna,nebo esi to ma ucel.Ja dal ohla benja na pumpu


Přílohy:
Poznámka: C.2
DSC05197.JPG
DSC05197.JPG [ 36.18 KiB | Zobrazeno 9067 krát ]
Poznámka: C.1
DSC05195.JPG
DSC05195.JPG [ 49.27 KiB | Zobrazeno 9066 krát ]

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 19:01:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Ewans to je mrdačka co? :grin:
já sem to dělal asi 2 hodiny... nekonečný mačkání páčky.
Já sem teda nedával nový hadice, ale jen kapalinu, následovně:
otevřít nádobku, povolit odvzdušňováky na třmenech, nalit plnou nádobku a mačkat a mačkat páčku, v případě pouhé výměny dokud nevyměníš objem staré kapaliny za novou, ve tvým případě mačkat tak dlouho dokud nepovalí odvzdušňovákama kapalina a dolívat do expansky, až začně téct, tak dotáhnout, a mačkat a makčkat (klidně i hodinu s křečí v ruce - doporučuju dělat ve dvou na střídačku) tak dlouho, dokud nezačne páčka klást odpor, potom znova odvzdušnit. a pak to znáš, poklepat hadice, znova odvzdušnit atd, dokud nebudou brzdy ok...

ale teen proces, kdy mas prazdny trmeny, to je nekonecny nez se to tam napumpuje a pistky vyjedou.... onanie 1. třídy

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 19:14:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Ty kravo to neni mozny ze to tam nejde.proste jen povolit odvzdusnovaky a naprazdno mackat?Dyt to bude sat vzduch zpatky ne?

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 19:27:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 19:30:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

Tak velkou strikacku nemam :grin:Ale na m.cz to borec taky psal...

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 19:55:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 20:30:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Jimbo píše:
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu?

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 21:15:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
ewans píše:
Jimbo píše:
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu?

Ani nahodou.... potreboval bys strikacku typuju aspon na 200 ml a myslim ze je to jeste malo...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 22:53:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
200ml se ti vleze do systému..

ewans_ máš zavzdušněnou pumpu...
taky jsem měl shozený hadice a pak při plnění má K5 výhodu že má na pumpě odvzdušňovák...
musíš začít tou pumpou.. dole odvzdušňováky zavři a odvzdušni jen pumpu, pak pokračuj na třmeny...

ale když jsou prázdný, je to na dlouho a chce to několikrát opakovat... já takhle prolil okruhem asi litr brzdovky než to bylo ok a pak všechny hadice poklapat, třmeny taky... já je ještě odšrouboval a bublinky směroval k odvzdušňovákům...

potom jem ještě odvzdušňoval před zaždým ježděním... vždycky se tam ještě nějaká bublinka najde...

ideální je tu kpalinu protlačit zespodu nějakou pumpou nebo v nouzi stříkačkou...

když se kapalina jen vymněňuje za novou, je to brknkačka, ale když jsou prázdný hadice, je to ojeb.. tak se snaž...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: úte 08. pro 2009 23:04:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 22:02:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Nejt píše:
nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat

To sem zkousel-viz prvni prispevek,pac sme si vzpomel na to ze si mi to radil,ale nefungovalo to.Tak sem si s tim neska chvilu hral,ale vypada to fakt na dlouho.Z trmenu uz tece jen kapalina,ale furt je to mrdka meky,takze jak pise popak,ted poradne pumpu.Na m.cz mi borec poradil tohle http://www.uni-max.cz/sada-na-odvzdusne ... ds-free/d/ "Naleješ brzdovku do bandy,napojíš hadičky na ovzdušňováky brzdičů a mačkáním černý placky vytahuješ vzduch z ovzdušňováků až kape brzdovka do nádobky cca 5min práce....."Tak to mozna vyzkousim az nebudu vedet co s tim

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 22:16:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 22:48:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Nejt píše:
já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím

Ne ne, mel sem oba( na trmenech) uplne vytahli

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 23:28:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jen si hraj... to máš místo honění...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 23:34:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
popi píše:
jen si hraj... to máš místo honění...

Na to mam zenu....ikdyz,neska mi volala a ja zrovna mackal packu a neverila mi ze me ruka boli z toho ze sedim na machne a mackam packu :rotfl:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 09. pro 2009 23:51:39 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 01. kvě 2009 19:55:26
Příspěvky: 78
Ty ewans, uz kdyz jsem to cetl na motorkarich tak se mi to nezdalo.
Nalej kapalinu po vrch, povol odvzdusnovak na pumpe a po stlaceni packy musi jit. Pokud nejde, pak cvrnkej do hadicky od nadobky, at to spustis (nekdy se tam drzi vzduch a neutrhne se). To jsem delal mockrat a nikdy nebyl vetsi problem. Pak uz jen namackat, povolit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 20:55:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Dneska jsem hadice taky dělal, tak se dovolím podělit o moji zkušenost.
Už jsem si to před tím zkoušel na stole, když jsem měl brzdy rozhozené a teď jsem si to ozkoušel i v praxi.
Zalití je velmi jednoduché, stačí stříkačka a nemusí být ani tak velká, jak tu psal Jimbo. Já jsem sehnal 160 ml, ale nakonec by v pohodě stačila i 60 ml. Stříkačku naplnit brzdovkou a spojit ji s odvzdušňovákem hadičkou. Pak normálně tlačit až kapalina vyjede nahoře v nádobce, jen je potřeba myslet na to, že stříkačka musí být otočená tak, aby byl vzduch nahoře. Úplně bez bublinek se to neobejde, ale stačí pak jen brzdy klasicky odvzdušnit, to už je operace na chviličku. Suma sumárum jsem měl obě strany za 10 minut hotové :wave:
Jak jsem psal o té 60 ml stříkačce, tak právě necelých 60 ml mi padlo na zalití systému (vedení přes blatník), když byly pístky úplně zalezlé. Pokud by byly trochu vylezlé ven, tak to samozřejmě bude více, ale 100 ml stříkačka by měla na předek stačit. Nouzově se to dá dělat i menší stříkačkou na etapy a odvzdušňovák zavírat, ale když se to udělá „jedním vrzem“, tak je to určitě lepší :wave:

Jinak jsem hodně nadšený z brzd. Mám tam pancířky od Helu (PPTuning) + radiální třmeny z 600 K4 a musím říct, že je to neuvěřitelný rozdíl. Za prvé je páčka opravdu „tvrdá“ (zato asi mohly hadice, holt 8 let je 8 let – ne 4) a konečně se dá brzdit i jedním či 2ma prsty, dříve nemyslitelné :-). Velký díl z toho asi zvládly ty hadice, ale třmeny mají taky svůj podíl :thumbsup:.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 22:23:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny....

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 22:59:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
popi píše:
hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny....
Desky mám ty původní Tokica z K4, mají přes 3,5 mm, takže je škoda je vyhazovat. Uvidím, jak se osvědčí, ale vyměnit desky je už to poslední :-)

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odvzdusneni K5
Nový příspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 0:11:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Ony i ty sériový desky nebývají špatný, nevím jak u Suzuki, ale u Yamahy to tak je a Hondí Nissiny taky nejsou špatný :) Samozřejmě se jedná o zaměření silnice + občas okruh

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz