Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Odvzdusneni K5
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=73&t=2101
Stránka 1 z 2

Autor:  ewans [ úte 08. pro 2009 18:53:31 ]
Předmět příspěvku:  Odvzdusneni K5

Daval sem pancirovy hadice PP a neska sem tam chtel nalit kapalinu,ale mrdka tam nejak netece-napred sem povolil uplne odvzdusnovaky,ze tam kapalina natece samospadem,ale netekla.Asi moc mali mnozstvi v nadobce,cili malej tlak na kapalinu aby protekla tema malima dirkama.Ale ikdyz sem normalne odvzdusnoval-jeden macka packu,druhej povoluje sroubek,tak kapalina nenatekla....do celeho obehu se ztratilo asi jen ctvrt nadobky a pak uz nic.brzda porad meka(zadny odpor),kapalina z odvzdusnovaku netece.Kde je problem?Nikde kapalina neutika,to sem kontroloval.Odvzdusnoval sem i pumpu,ale taky nic,jakoby brzda nesala kapalinu.Co s tim?

Jeste dotaz-dyz sem daval hadice,tak jedna strana ma ohle benjo kvuli lepsi montazi zrejme,to patri k pumpe nebo na trmen?Na aktualni problem to asi nema vliv,spis jen abych vedel esi je to putna,nebo esi to ma ucel.Ja dal ohla benja na pumpu

Přílohy:
Poznámka: C.2
DSC05197.JPG
DSC05197.JPG [ 36.18 KiB | Zobrazeno 9208 krát ]
Poznámka: C.1
DSC05195.JPG
DSC05195.JPG [ 49.27 KiB | Zobrazeno 9207 krát ]

Autor:  Jimbo [ úte 08. pro 2009 19:01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Ewans to je mrdačka co? :grin:
já sem to dělal asi 2 hodiny... nekonečný mačkání páčky.
Já sem teda nedával nový hadice, ale jen kapalinu, následovně:
otevřít nádobku, povolit odvzdušňováky na třmenech, nalit plnou nádobku a mačkat a mačkat páčku, v případě pouhé výměny dokud nevyměníš objem staré kapaliny za novou, ve tvým případě mačkat tak dlouho dokud nepovalí odvzdušňovákama kapalina a dolívat do expansky, až začně téct, tak dotáhnout, a mačkat a makčkat (klidně i hodinu s křečí v ruce - doporučuju dělat ve dvou na střídačku) tak dlouho, dokud nezačne páčka klást odpor, potom znova odvzdušnit. a pak to znáš, poklepat hadice, znova odvzdušnit atd, dokud nebudou brzdy ok...

ale teen proces, kdy mas prazdny trmeny, to je nekonecny nez se to tam napumpuje a pistky vyjedou.... onanie 1. třídy

Autor:  ewans [ úte 08. pro 2009 19:14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Ty kravo to neni mozny ze to tam nejde.proste jen povolit odvzdusnovaky a naprazdno mackat?Dyt to bude sat vzduch zpatky ne?

Autor:  Shorty [ úte 08. pro 2009 19:27:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

Autor:  ewans [ úte 08. pro 2009 19:30:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

Tak velkou strikacku nemam :grin:Ale na m.cz to borec taky psal...

Autor:  Jimbo [ úte 08. pro 2009 19:55:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

Autor:  ewans [ úte 08. pro 2009 20:30:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Jimbo píše:
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu?

Autor:  Jimbo [ úte 08. pro 2009 21:15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

ewans píše:
Jimbo píše:
Shorty píše:
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.

jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky...
jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje

Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu?

Ani nahodou.... potreboval bys strikacku typuju aspon na 200 ml a myslim ze je to jeste malo...

Autor:  popi [ úte 08. pro 2009 22:53:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

200ml se ti vleze do systému..

ewans_ máš zavzdušněnou pumpu...
taky jsem měl shozený hadice a pak při plnění má K5 výhodu že má na pumpě odvzdušňovák...
musíš začít tou pumpou.. dole odvzdušňováky zavři a odvzdušni jen pumpu, pak pokračuj na třmeny...

ale když jsou prázdný, je to na dlouho a chce to několikrát opakovat... já takhle prolil okruhem asi litr brzdovky než to bylo ok a pak všechny hadice poklapat, třmeny taky... já je ještě odšrouboval a bublinky směroval k odvzdušňovákům...

potom jem ještě odvzdušňoval před zaždým ježděním... vždycky se tam ještě nějaká bublinka najde...

ideální je tu kpalinu protlačit zespodu nějakou pumpou nebo v nouzi stříkačkou...

když se kapalina jen vymněňuje za novou, je to brknkačka, ale když jsou prázdný hadice, je to ojeb.. tak se snaž...

Autor:  Nejt [ úte 08. pro 2009 23:04:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat

Autor:  ewans [ stř 09. pro 2009 22:02:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Nejt píše:
nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat

To sem zkousel-viz prvni prispevek,pac sme si vzpomel na to ze si mi to radil,ale nefungovalo to.Tak sem si s tim neska chvilu hral,ale vypada to fakt na dlouho.Z trmenu uz tece jen kapalina,ale furt je to mrdka meky,takze jak pise popak,ted poradne pumpu.Na m.cz mi borec poradil tohle http://www.uni-max.cz/sada-na-odvzdusne ... ds-free/d/ "Naleješ brzdovku do bandy,napojíš hadičky na ovzdušňováky brzdičů a mačkáním černý placky vytahuješ vzduch z ovzdušňováků až kape brzdovka do nádobky cca 5min práce....."Tak to mozna vyzkousim az nebudu vedet co s tim

Autor:  Nejt [ stř 09. pro 2009 22:16:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím

Autor:  ewans [ stř 09. pro 2009 22:48:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Nejt píše:
já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím

Ne ne, mel sem oba( na trmenech) uplne vytahli

Autor:  popi [ stř 09. pro 2009 23:28:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

jen si hraj... to máš místo honění...

Autor:  ewans [ stř 09. pro 2009 23:34:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

popi píše:
jen si hraj... to máš místo honění...

Na to mam zenu....ikdyz,neska mi volala a ja zrovna mackal packu a neverila mi ze me ruka boli z toho ze sedim na machne a mackam packu :rotfl:

Autor:  Dawe02 [ stř 09. pro 2009 23:51:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Ty ewans, uz kdyz jsem to cetl na motorkarich tak se mi to nezdalo.
Nalej kapalinu po vrch, povol odvzdusnovak na pumpe a po stlaceni packy musi jit. Pokud nejde, pak cvrnkej do hadicky od nadobky, at to spustis (nekdy se tam drzi vzduch a neutrhne se). To jsem delal mockrat a nikdy nebyl vetsi problem. Pak uz jen namackat, povolit.

Autor:  jirin.sv [ stř 02. bře 2011 20:55:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Dneska jsem hadice taky dělal, tak se dovolím podělit o moji zkušenost.
Už jsem si to před tím zkoušel na stole, když jsem měl brzdy rozhozené a teď jsem si to ozkoušel i v praxi.
Zalití je velmi jednoduché, stačí stříkačka a nemusí být ani tak velká, jak tu psal Jimbo. Já jsem sehnal 160 ml, ale nakonec by v pohodě stačila i 60 ml. Stříkačku naplnit brzdovkou a spojit ji s odvzdušňovákem hadičkou. Pak normálně tlačit až kapalina vyjede nahoře v nádobce, jen je potřeba myslet na to, že stříkačka musí být otočená tak, aby byl vzduch nahoře. Úplně bez bublinek se to neobejde, ale stačí pak jen brzdy klasicky odvzdušnit, to už je operace na chviličku. Suma sumárum jsem měl obě strany za 10 minut hotové :wave:
Jak jsem psal o té 60 ml stříkačce, tak právě necelých 60 ml mi padlo na zalití systému (vedení přes blatník), když byly pístky úplně zalezlé. Pokud by byly trochu vylezlé ven, tak to samozřejmě bude více, ale 100 ml stříkačka by měla na předek stačit. Nouzově se to dá dělat i menší stříkačkou na etapy a odvzdušňovák zavírat, ale když se to udělá „jedním vrzem“, tak je to určitě lepší :wave:

Jinak jsem hodně nadšený z brzd. Mám tam pancířky od Helu (PPTuning) + radiální třmeny z 600 K4 a musím říct, že je to neuvěřitelný rozdíl. Za prvé je páčka opravdu „tvrdá“ (zato asi mohly hadice, holt 8 let je 8 let – ne 4) a konečně se dá brzdit i jedním či 2ma prsty, dříve nemyslitelné :-). Velký díl z toho asi zvládly ty hadice, ale třmeny mají taky svůj podíl :thumbsup:.

Autor:  popi [ stř 02. bře 2011 22:23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny....

Autor:  jirin.sv [ stř 02. bře 2011 22:59:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

popi píše:
hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny....
Desky mám ty původní Tokica z K4, mají přes 3,5 mm, takže je škoda je vyhazovat. Uvidím, jak se osvědčí, ale vyměnit desky je už to poslední :-)

Autor:  Shorty [ čtv 03. bře 2011 0:11:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Ony i ty sériový desky nebývají špatný, nevím jak u Suzuki, ale u Yamahy to tak je a Hondí Nissiny taky nejsou špatný :) Samozřejmě se jedná o zaměření silnice + občas okruh

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/