Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Odvzdusneni K5
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=73&t=2101
Stránka 2 z 2

Autor:  Jimbo [ čtv 03. bře 2011 10:34:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Já sem onehdy odvzdušňoval předek na krosce, asi 3-4 hodiny ve 2 lidech, se třmenem nahoru jak mně bylo profíkama doporučený, a větší sadu sem s brzdama asi nezažil. Měl sem špatný manžetky v pumpě (hold dostaly mockrát ranu), ale potřeboval sem aspoň trochu brzdit na druhej den na trénink, a docela to zabralo.
Našel sem pak stříkačku, asi na 200 ml, a přesně jak píše jiřin, tak stejně tak sem procpal odvzdušňovákem novou kapalinu, člověk si tím ušetří hodně práce, páč je to fakt skoro bez bublinek. Vřele doporučuju!

Autor:  Kaja [ čtv 03. bře 2011 20:44:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

jimbo koukal sem že na to dělaj přímo nějakej forichtung asi za 2 kila,ale stříkačka to taky zvládne ;)

Autor:  Nejt [ čtv 03. bře 2011 22:35:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

sériový Tokica desky na litru K5 byly úplně supr.. nebyl to takovej masakr jako karbon, ale ten se fakt už ohřát musel... série brzdí jako šlak hnedka... ale jsou dražší mrdky

Autor:  jirin.sv [ čtv 03. bře 2011 23:00:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Taky si myslím, že původní desky jsou opravdu kvalitní, horší je ta jejich cena. Nové už rozhodně originální kupovat nebudu :-).

Autor:  Kawa [ sob 05. bře 2011 20:10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

jirin.sv píše:
Dneska jsem hadice taky dělal, tak se dovolím podělit o moji zkušenost.
Zalití je velmi jednoduché, stačí stříkačka a nemusí být ani tak velká, jak tu psal Jimbo. Já jsem sehnal 160 ml, ale nakonec by v pohodě stačila i 60 ml. Stříkačku naplnit brzdovkou a spojit ji s odvzdušňovákem hadičkou. Pak normálně tlačit až kapalina vyjede nahoře v nádobce, jen je potřeba myslet na to, že stříkačka musí být otočená tak, aby byl vzduch nahoře. Úplně bez bublinek se to neobejde, ale stačí pak jen brzdy klasicky odvzdušnit, to už je operace na chviličku. Suma sumárum jsem měl obě strany za 10 minut hotové :wave:
Jak jsem psal o té 60 ml stříkačce, tak právě necelých 60 ml mi padlo na zalití systému (vedení přes blatník), když byly pístky úplně zalezlé. Pokud by byly trochu vylezlé ven, tak to samozřejmě bude více, ale 100 ml stříkačka by měla na předek stačit. Nouzově se to dá dělat i menší stříkačkou na etapy a odvzdušňovák zavírat, ale když se to udělá „jedním vrzem“, tak je to určitě lepší :wave:

Tak,já dnes taky.... :grin: Měnil jsem hadice na předku u pyčoletky.
Velkej dik jiřinovi za zapůjčení megastřikačky. Nahrnul jsem to tam odzadu.Docela ta šlo. Jen - až jsem začal odvzdušňovat,tak pár bublinek vzduchu na třmenech vylyezlo,páčka furt měkká...Jako poslední jsem odvzdušňoval brzd. pumpu - a ejhle,tam byl zakopán pes....vyletělo z ní mrtě vzduchu a bylo :thumbsup:
ještě jsem to celé tak 3x pro sichr odvzdušnil a hotovec.....pro sichr před smoatnou jízdou zopakuji celý proces odzvzušnění.... ;)
ale ta stříkačka - bomba věc...... :yahoo:

Autor:  sedla [ sob 05. bře 2011 21:22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odvzdusneni K5

Jj, stříkačka je fakt bomba. Mrdali jsme se s tou jimbovou brzdou pekelně dlouho a furt nic. Se stříkačkou jsme byly za "chvilku" hotovi ;)

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/