|
Právě je ned 11. kvě 2025 7:12:00
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Nejt
|
Napsal: pát 09. led 2009 20:04:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Neith píše: Kawasaki v GP končí, takže Hopper a Melandri jsou na příští rok zatím nezaměstnaní!!!!!!!!! http://moto.sport.cz/clanek/142389-kawasaki-konci-v-sampionatu-motogp.htmlDefinitivně potvrzeno... http://moto.sport.cz/clanek/142897-z-motocykloveho-ms-odstoupil-japonsky-vyrobce-kawasaki.htmlTakže letos nám staruje jen 17 těhle panáčků (+ malé info): 3 - Dani Pedrosa (Repsol Honda) 4 - Andrea Dovizioso (Repsol Honda) - přestup ze soukromé na tovární Hondu 5 - Colin Edwards (Tech 3 Yamaha) 7 - Chris Vermeulen (Rizla Suzuki) 14 - Randy De Puniet (LCR Honda) 15 - Alex De Angelis (San Carlo Honda Gresini - Honda) 24 - Toni Elias (San Carlo Honda Gresini - Honda) 27 - Casey Stoner (Ducati Marlboro) 36 - Mika Kallio (Pramac Racing - Ducati) - přestup z 250cc (KTM) 46 - Valentino Rossi (Fiat Yamaha) 52 - James Toseland (Tech 3 Yamaha) 59 - Sete Gibernau (Grupo Francisco Hernando - Ducati) - nejžhavější novinka, návrat do GP po 2 letech (v roce 2003 a 2004 Rossiho největší rival. Tady můžete kouknout, jak moc jim to spolu slušelo... http://www.dailymotion.com/video/x1hehu_sete-gibernau-valentino-rossi_sport) 65 - Loris Capirossi (Rizla Suzuki) 69 - Nicky Hayden (Ducati Marlboro) - přestup z Repsolu 72 - Yuki Takahashi (Scot Racing Team - Honda) - přestup z 250cc (Honda) 88 - Niccolo Canepa (Pramac Racing - Ducati) - jezdil litrové Stocky a testoval v rámci GP a WSBK 99 - Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) Škoda, že nebude Ben Spice, jeho loňský výkony na divokou kartu byly pekelný, ale jde raději do WSBK, asi je tam větší čurina... Po posledních testech v Jerezu je na tom s přehledem nejlíp Rossi, ale zúčastnilo se jen 14 jezdců... Stoner mezi nimi nebyl (léčí packu). Je jasný, že jezdci Bridgestonu z loňska mají určitý náskok v přednastavení motorky než ti, co lítali na Mišulinách a teď si na BT teprv zvykají, takže je těžký z tohodle výsledku zatím něco vyvozovat... ale tak dá se zatím očekávat, že se o čelo aspoň ze začátku bude rvát ta samá trojka jako loni. Podle všeho jde Hayden v Melandriho šlépjejích a na Ducati se zatím trápí úplně stejně. Naopak Kalio na Ducati exceluje, ale je fakt, že netrpí stejným handicapem jako Hayden, že by byla jeho motorka nastavená podle Stonerových potřeb jako v Marlboro Teamu. Toliko stručné úvodní info do letošních GP.. já osobně jsem moc zvědavej, jak se promění závody po změnách pravidel pro obutí. Názorů je milion a každý má logiku, takže fakt netuším.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 09. led 2009 20:13:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ja doufam ze vstup Sete Gibernaua GP ozivi,snad bude na co koukat.
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: pát 09. led 2009 22:36:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Vidím Neithe, že máš moto gp v merku a víš každou novinku  Já se budu snažit příští sézónu zkouknout co nejvíc závodů, ale když bude pěkný počasí, tak bude mít výjezd na motorce přednost 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 09. led 2009 22:38:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No já to konečně budu rešit tím, že do novýho komplu pořídím TV kartu a budu všechno nahrávat... letos mi taky utekla půlka závodů, protože jsem byl buď v prdeli nebo prostě spal. Ale jak už jsme tu řešili, přenos vysílaný ČT je k pláči a je to to jediný, co nám zbylo..
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: sob 10. led 2009 1:41:50 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
Neith píše: No já to konečně budu rešit tím, že do novýho komplu pořídím TV kartu a budu všechno nahrávat... letos mi taky utekla půlka závodů, protože jsem byl buď v prdeli nebo prostě spal. Ale jak už jsme tu řešili, přenos vysílaný ČT je k pláči a je to to jediný, co nám zbylo.. to mas jedno, druhej den to je vsude ke stazeni  ale tunner je lepsi
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 10. led 2009 12:02:46 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Hmmmm tak to bude možná dost zajímavý Su hafo zvědavej jak stím sete zatočí, jak píše ewans snad to bude zajímavější  A Hayden na Duchcáty to bude taky možná zajímavý.... tož uvidíme no, už se těším
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 20:01:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kozka - naprosto stejnej postoj. Capirossi je prostě starej pardál, jeho jízdní styl je brutální je to a sympoš. Tohle ale holt není jeho éra, jsou to odchovanci dvoutaktů. Gibernaua mi ale líto není, dostal, co zasloužil. Moc lidí to ani neví, ale Gibernau i Rossi byli velcí kámoši, dokonce se na nějakých závodech z prdele navzájem pouštěli a tak. Pak Gibernau zcela zbytečně práskl Rossiho, když něco testoval na motorce a potřeboval k tomu na chvilku okruh, ale nebylo to v době k tomu určené. Tím jejich "přátelství" skončilo, od té doby to byl boj na život a na smrt, Gibernau ztratil nervy a v konečném důsledku to znamenalo několik jezdců v nemocnici, přerušenej celej závod a jeho ostudný odchod z GP. Jako jsem rád, že je zpátky, snad to sezonu oživí, ale moje sympatie k němu jsou nulové. Podobný to koneckonců bylo s Biaggim, ale oproti Gibernaovi je tady ten rozdíl, že Biaggi byl povahově namistrovanej a asi i zakomplexovanej kokot odjakživa.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 20:09:43 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Neith píše: Jako jsem rád, že je zpátky, snad to sezonu oživí, ale moje sympatie k němu jsou nulové. Podobný to koneckonců bylo s Biaggim, ale oproti Gibernaovi je tady ten rozdíl, že Biaggi byl povahově namistrovanej a asi i zakomplexovanej kokot odjakživa. 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Pšán
|
Napsal: pon 09. úno 2009 20:28:27 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 30. lis 2007 12:22:13 Příspěvky: 64
|
..všechno fajn..koukám na GP pokud to je jen trochu možné,ale připadá mi ,že to jde krapet do kopru..je to triskní pohled na startovní rošt,kde se "tísní" cca 16-18 jezdců..no a když se několika po kolech roztáhnou po okruhu,tak je to dost často nuda.. ..proti tomu jsou SBK-y jiné kafe..
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 10. úno 2009 16:55:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
To je jasný no, ale GP bývaly svého času perfektní a že jsou dekadentní, to ví každej a taky se to řeší... uvidíme, co tahle sezóna s novýma jezdcema, pravidlama a tak.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: stř 11. úno 2009 23:50:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Neithe, Capirossi jak jsme se shodli, se dokáže předvést na stará kolena, ale až půjde při závodech do tuhého bude přeci jen myslet na svou malou dceru a taky na to, že se to už nehojí jako dříve. Což ovšem nevylučuje bednu, když se mladí střelci na špici snaží až „na krev“  to je takový můj laický pocit. Na mých sympatiích k němu to nic neubírá.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 01. bře 2009 19:43:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No, mohli bejt bez práce oba, takhle teda aspoň jednoho zachránili.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
HaKIII
|
Napsal: stř 04. bře 2009 13:18:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 09. úno 2009 22:20:29 Příspěvky: 19 Bydliště: Tisem
|
já si myslim že do celého průběhu MOTO GP promluví ještě jeden hráč - peníze to co se stalo Kawe se muže přihodit dalším týmum v průběhu sezony. jinak sem docela zvědav jak se povede peškovi a abrahamovi ve 250kách
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 24. bře 2009 11:57:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Takže další kroky podniknuté Dornou, které mají srovnat finanční krizi v MotoGP
1. Zrušení pátečních tréninků a jejich nahrazení reklamními a propagačními akcemi. 2. Zákaz náhradních motocyklů (možnost použití pouze jednoho motocyklu pro jednoho jezdce). 3. Použití jednoho motoru pro tři závodní víkendy. 4. Povinnost nováčků v MotoGP startovat v první sezóně v satelitním týmu.
Nejsem si úplně jistý, jestli všechny ty body budou mít kýžený efekt... např. bod 3; je sice fajn, že se nebude "plýtvat motory", ale na druhou stranu aby ten motor pak vydržel to třítýdenní peklo, bude muset být hodně investováno do sci-fi matrošů a prostě dalšího vývoje, takže jestli to nakonec nebude ještě dražší... protože intenzivní vývoj je vždycky nákladnější než samotná výroba.
Já osobně vidím jako mimořádně šetřící element ještě sjednocení pryží a omezení jejich počtů... míň testování, menší náklady na materiál apod.
Jinak o Kawě už všichni vědí, pojede ji jenom Melandri a zachránili ji soukromníci a z části samotná Dorna, jinak by to už bylo fakt na hovno. Hopkins skončil, ale dobrá zpráva je, že svůj talent hodlá zúročit v WSBK a to ještě letos... o tom víc ve vlákně WSBK.
Honda těžce utahuje kohoutky, navíc Pedrosa má bebí na pacince, takže s jejím největším favoritem nelze zpočátku moc počítat. Repsol pokrývá asi 5-10 procent všech nákladů, všechno ostatní si hradí Honda sama... prostě sponzoři jdou do hajzlu. Navíc jejich motor s pneu ventily dělá stále psí kusy (opět důsledek omezení rozpočtu na vývoj a testování).
Ducati je v pohodě, podle všeho židoviny mají a letos nasazujou novej rám, kterej má být komplet z carbonu! Hukot, Stoner je prý nadmíru spokojenej.
Yamaha je taky v pohodě, těží z toho, že už je na Bridže nastavená a Rossi má prostě motorku vypiplanou přesně na míru. Motor už má pneu ventily dávno a běží jak má. Dá se říct, že ze všech značek mají nejmíň co inovovat. Pobavilo mě vyjádření Lorenza, kterej se prý projel na M1 podvozkově nastavené podle Rossiho a nechal se slyšet, že nechápe jak na tom Valentino může vůbec jezdit, že je to nervní, furt to někam uskakuje a nedá se to uřídit... ("Ale dá, ale musí se to umět!!!!".. pozn. autora příspěvku).
Suzuki - Capirossi je spokojenej, protože hodně zainvestovali do výkonu a maximálky, což byl vždycky suzučí největší handicap. Pokud to opravdu napravili, v kombinaci se suzučí charakteristickou schopností nejrychlejšího projetí zatáčky to může být zajímavý. Ostatně tomu napovídají i Capirossiho časy z testování, které se prakticky neustále pohybují mezi špičkama startovního pole.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|