Tak sice bylo vlákno už v koši,ae tak snad to nikomu nebude vadit....
Po měsíci jsem sepsal malý reprt z této akce. Čekal jsem taky na fotky a ta se objevily až docela nedávno....
Pokud jsem na něco zapomněl, tak sorry a pls ty, kdo byli, aby doplnili.....
A dodávám - právě jsem cvakl Brno na 28.7.....a možná přijde i kouzelník....
Cesta BK – Most – díky obchvatu Práglu zcela OK.
Po přijetí na drom následovalo vybalení, stavění pártystanu. Foukal tak silný vítr, že to Canichon málem odneslo. Vlála na tom jak hadr na holi.
Zmákli jsme registračku, technickou přejímku.
Canichon valila na motoškolu, vyslechnout si teorii…..
Večer jsme poseděli, nic velkého….tentokrát…
Ovšem co bylo velké – průtrž mračen jako kráva, na půjčeném partystanu se vytvořili vodní kapsy, polámaly se tyčky – partystan na vyhození….uaaaa
V po ráno vstávačka a hurrráá na věc.
Pyčoletka konečně poslouchala jak měla….jezdilo se výborně, užil jsem si to. Pičasí taky gut.
V tomto duchu se to neslo do odpoledne…..kdy jsem se těšil na závod.
Jenže to si to již pičas rozmyslel, začalo opět chcát a chcát, vypadla elektrika po celém dromu, tže byl závod zrušen.
Chcalo a chcalo, sice méně, ale chcalo. Chvílema přestalo…ale bylo to fuk, už se nejezdilo, tak se každý modlil, aby se vychcalo přes noc a ráno to bylo v poho.
Kdo měl zaplacen závod na pondělí, tak se mu automaticky přetáhl na úterý.
Já měl v plánu na úterý jen dopo, abychom byli nějak rozumně doma.
V úterý ráno vstávačka do pěkně posratého počasí – pršelo. Jemně, ale přece….
Přestalo, začalo se to trhat. Trať byla stále mokrá….začal jsem laborovat, zda přezout, či ne.
Nakonec jsem nechal suché a doufal, že již nezachčije a že mně předchozí skupinky vysuší stopu. No…..zcela suché to nebylo (byla mokrá), ale dalo se na tom jet i na suchých – byla prdel.
Po doježdění dopoledních rund jsme se rozhodli dokoupit odpo a já si dal závod.
Start do závodu z 15. fleku, dojel jsem 13.
Ve 3. kole jsem chytl před pracákem v serii 2 pravých velmi solidného hasana….fuj!
Ustál jsem to, naštěstí. Jen jsem netušil, zda už se ozývá zadní guma, nebo jsem prostě moc tahal čerta za ocas…tže jsem pak zkoušel, co guma dovolí….no…a bylo po závodě. Gumou to nebylo, holt jsem měl velkej náklon, kuleno na zemi a moc jsem zatáhl za plynovej heft.
Navíc se ozvala i fyzička – 2 dny + závod je docela záhul. Tže jsem konec závodu už vypustil, abych dojel…Po dojetí závodu jsem se málem vyblil z vyčerpání.
Nicméně i přes toto jsem si ty 2 dny náááramně užil.
Nej čas ze závodu měl hodnotu: 2:02:0.96
Já jsem spokojen, letos jedu Most ještě jednou, tak bych to chtěl dostat po 2…uvidíme…
Nu a už nezbývalo, než pobalit, nacpat vše do dodávky a hurá k domovu.
Vybaleno v garáži jsme měli kolem půlnoci….
Koho jsme tam potkali z fora:
Justine + Kebi
Shark + Zmrzka
keyman
z.a.j.o.ch.
plevis
pár fotek je tu:
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=111346Co se „nepovedlo“:
Zničený půjčený partystan – musel jsem koupit novej
Zničený přední nahřívák – už opraven, za 500,- v Tyrexu – tímto díky Rosovi z Tyrexu, super přístup
Výlet mimo trať, když jsme se naháněli 3 mašiny. .1. to zavřel, 2. uklapl, šel mně pod kola, musel jsem mimo trať, abych ho nesmetl – ustál jsem.
Hasan v závodě
Rozdíl SV x Gixero – BRZDY, PODVOZEK,MAXIMÁLKA
Přesto, že jsem Gixero zpřevodil do síly, tak na cílovce šla přes 260, max 270 (na tachecu). SV tak tak 240.
Gixero se daleko lépe ovládá, padá do zatáček samo, nevlní se. Můžu později na brzdy, nepropadá se brzdová páčka.
Čas je o 4 vteřiny lepší, než na SV. Gixero má na víc, problém je mezi stupačkama a řídítkama.