hehe ... jeste jsem nemel bezporuchovou motorku
prakticky na kazdy co jsem mel, tak jsem mel rozebranej motor
krom VFRa teda, ale to jsem nemel dostatecne dlouho
u simsona se ze zacatku srala karburace, jinak pak fungoval, demontaz motoru z duvodu snizeni hlavy
MZ 250 ETZ (nikoliv 251ETZ) - tam celkem spokojenost, zlobilo jen dobijeni (mechanickej regulator), rozebranej motor z duvodu barveni valce a vik motoru)
XT550 - mazlik, jen umirala pomalu prevodovka (3jka), ukopnuta nakopavacka, umrela mi civka v alternatoru zivici CDIcko, vymena pistnich krouzku + zabrouseni ventilu
VFR - krom servisu po koupi (oprava kohoutu, podtlaky, desticky, svice) nevyzadovala nic
TTR - uvolneneny predlohovy hridel spojkoveho kose, mesic na to uvolnene kolecko pohanejici vyvazovaci hridel, pri preventivni rozborce zjistena omleta dve kola v prevodovce (3jka + 4ka)...
Staci jako vycet?