|
Právě je úte 21. kvě 2024 15:02:19
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
inkvizitorr
|
Napsal: úte 09. pro 2008 22:47:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
jenom pár postřehů: na silnici dvouhrnek, na okruh čtyrvál potenciál krouťáku dvouválce v nižších otáčkách je pro silnici použitelnější, na okruhu zas obráceně, víš, že si můžeš dovolit jet nahoře bo víš kam jedeš a co tě za zatáčkou čeká... spolehlivost rsv/sv bych dal na stejnou úroveň, rotax v rsv je léty vyzkoušenej a občas na rsv prej odchází různý relé, nevim, zatim se mi na tom nic nevysypalo, asi poreferuju za pár let. proč bych si znova sv nekoupil: protože mě začal srát podvozek, do kerýho bych musel nasypat vokolo 40 litrů abych se dostal aspoň na dohled eresvéčku a i tak by to furt nebylo vono. motor je výkonově podobnej akrorát ten v rsv je vostřejší a vo něco málo výkonější, ale je to hlavně vo tom podvozku!!!! no a to cestování, myslete si o tom co chcete, ale cestování s rsv je pohodlnější než na sv (s)!!! jediný co trpí sou víc pokrčený kolena, ale na rozdíl od sv z toho nebolej ani záda ani prdel... teď po delší době bych se možná spíš přikláněl k tuonu, ty naháče maj přece jenom něco do sebe
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: úte 09. pro 2008 23:23:35 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
inkvizitorr píše: jenom pár postřehů: na silnici dvouhrnek .. nebo čtyřvál s krouťákem dvouválu
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: stř 10. pro 2008 1:07:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ja tenhle problem s dalsi motorkou resim taky,ale az na pristi zimu.Je skoda ze je tak malej vyber 2V.Tuono me furt laka,ale Ital me odraduje,SV 1000S vypada jako logicka volba,ale ten posez me taky trochu furt strasi.....podle me to chce hlavne tu motorku projet a zjistit co ti sedi...Proc japonci nedelaj vic 2V??
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
inkvizitorr
|
Napsal: stř 10. pro 2008 9:59:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Neith píše: inkvizitorr píše: jenom pár postřehů: na silnici dvouhrnek .. nebo čtyřvál s krouťákem dvouválu já už v tomhle mam tak nějak jasno, takže mě nepřevědčíš stejně to tvý giksero nevyužíváš co se týče výkonu motoru v těch nejlepších otáčkách bo v tom vršku je to tak divoký že se s tim vopravdu dá ject jenom na okruhu a i tam musíš bejt s plynem sakra vopatrnej aby tě v nějaký zatáčce nepředjel zadek já když už bych si měl vybrat z gikser, tak 750! ta mě naprosto nadchla, voproti litru čitelná a s hravostí šestky, prostě ideální kompromis.... nicméně samozřejmě K5 je z litrů už teď si myslim ikona
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: stř 10. pro 2008 11:52:29 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Dalsi velmi vhodny adept http://www.motorkari.cz/motobazar-mv-ag ... 82731.html takovej styl se me desne libi!!!!Jen jich u nas jezdi hooodne malo takze koupit ji nebude nic lehkyho...Sice je to 4V,ale kvuli tomuhle bych i presedlal.A zas ten ital,servis,nahradni dily...ale je to kocka...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
Naposledy upravil ewans dne stř 10. pro 2008 12:56:30, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: stř 10. pro 2008 12:42:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
inkviz - souhlasím, kvůli výkonu ne, litra jsem chtěl kvůli tomu šílenýmu krouťáku, který má mimo jiné gixero K5 nejvyšší ze všech 4V superbiků. Prostě mám dojem, že s ní můžu všechno... jak brumlat někde ve 3.000 ot. pohodlně po městě (mimochodem ve městě je to s ní lepší než s SV!), tak někde ve 12 tis. na okruhu. 750 už přece jenom musíš trochu honit, protože toho ve spodku tolik nemá, alespoň takhle o tom borci píšou. Co se čitelnosti a hravosti týče, to nemůžu porovnat, bo jsem na 750 nejel. Ale vzhledem k prakticky totožné váze i rozměrům jako u litru ten rozdíl zas až tak velký nebude.... A vůbec, shodou okolností v prosincovém čísle MH vyšel zajímavej článek (včera před spaním jsem na něj narazil)... skenovat se mi to nechce a nebylo to tak dlouhý, takže vybrané dvě kapitolky sem přepíšu. A OT to nebude, píše se tu i o RSV. Je to teda spíš pro pobavení, ale když už se tu ty motorky řeší... proč ne? Každého milovníka (nebo vlastníka) daného biku tohle čtení určitě pohladí po duši. "Téma KRVELAČNOST Chcete zažít úplně to nejbrutálnější svezení, chcete zajít až za hranice, který si ani nedokážete představit? Zajímají vás motorky, na kterých není problém vymlátit si lautr všechny zuby? Jste tak trochu šílenci? Dnešní „rating“ přináší sedm největších šíleností, které naši hoši v redakci na motorkách kdy zažili. Zlo na dvou kolech + děs, který dokážou vyvolat při neopatrným zacházení. Mnoho z toho už ani nelze popsat slovy. Motorky určený (teda podle nás) pro ty největší psychopaty - anebo spíš pro lidi, kteří vážně nevědí coby! Možná s námi nebudete úplně souhlasit, ale my si stejně budeme stát za svým. Na ničem krvelačnějším jsme se nikdy nevezli. Vlastně by se to dneska mohlo klidně jmenovat: "O sedmi statečných", že jsme vůbec našli odvahu se těmhle zloduchům postavit. Přehlídka motocyklové nevyzpytatelnosti tedy právě začíná. Doslova se otevírají brány pekelné. A my pro úplnost znovu dodejme - výběr motorek do rubriky je určen tím, že jsme na nich někdy v historii MH jezdili! Zprostředkováváme jen autentický zážitky. Předkládáme je navíc jednoduše, dnes hlavně proto, abyste i vy měli ánunk o tom, jak šíleně zběsilé dokáže někdy být tohle "motorkaření". V sedmičce se nachází BMW K1200R Sport, KTM Superenduro, Suzuki B-King, KTM Superduke, Moto Morini Corsaro a.... APRILIA RSV1000R (poslední produkční rok 2V) a SUZUKI GSX-R1000 !K5! #5 APRILIA RSV1000R - italský žehlící prkno Krásná sportovní motorka s dvouválcovým motorem. Fešanda. Taková hranatá, "nabručená". Už od pohledu ji jasně zařadíte do šuplíku "láska". Cvrknu do startéru a už se z toho hrne ten nenapodobitelný sound (s Arrowama ještě o level dál). Okamžitě si připadám jak v depu závodnických kluků milujících třídu superbike. Jsem drak - a jsem tady jen já a tahle Majle. Uf, jenomže stačí málo a dostaví se vystřízlivění. Hned jak nasednete - zadek je jako posazený na kusu nehoblovaný fošny, mezi koleny masivní nádrž a všechna váha na rukách. Najednou si připadám jako brouk chrobák, hovnivál. Tak tohle zažije každý a nemusí to být zrovna cvalík-knedlíkář. Tak, ale rozjeli jsme to, tak ať už se to řácky hejbe po silnici. Teda objektivně řečeno, spíš poskakuje mezi hrbolama! Protože naše tuzemská síť komunikací nebyla pro tuhle atrakci vymyšlena! A že je 143 koní jen takový slabý čajíček? (no chlapci, probuďte se) – ta bestie tahá za jezdcovo zápěstí jak smyslů zbavená, je dravá, je rychlá – a budete muset hodně krotit svý emoce, abyste ve zdraví dojeli alespoň z Košíř do Motola Ale i na to se dá zvyknout – a taky se do ní časem absolutně zamilovat. Sice nikdy nikoho nesvezete, ale to neva – to je nutná daň. A pak už to přece musí přijít! Motorka je „osahaná“, jezdecká pozice zažitá. Rychlost vzrůstá, teď už vás nemůže čekat nic jiného než závodnická trať! Šup do Mostu a tradá na „full-gas“ směr vracák. Motorka se vzpíná, akce „brzdění motorem“ nahání kolem podřimujícím kraťákům strach (zde by se vyplatila k časáku příbalová audiokazeta). A pak ping… ve třetím kole chyba. Hodil jsem to o jeden kvalt níž, pod zadkem mi vybuchla sopka, jako když vás zespodu nabere na rohy beran. Let vzduchem, nic jiného už nezbývá, tohle nejde ustát. Což je zákonitý, protože se jedná o mašiny, u kterých se neodpouští žádná chyba. PROČ ANO – dvouválec – zvuk – super cena – krásnej stroj – horské dráhy na youtube? Jen heřmánkový čaj! #2 SUZUKI GSX-R1000 K5 – best bike of all time Nechceme a nebudeme se opakovat. Tohle byla a asi už navždy zůstane nejlepší a nejdivočejší motorka, na který jsme kdy jeli. Maximálně ovladatelná a přitom už od volnoběhu jasně přemotorovaná. Lehká, svižná, zábavná. Navíc výjimečně dobře ergonomicky udělaná. I když je to supersport, každý se na ni poskládá. Problémy nastanou až jinde. Mastíte to u vás za vesnicí na trojku vlastně na nulový otáčky, a ona se ta splašenost klidně sune až někam ke stočtyřicítce, a to jste vlastně ještě ani pořádně nepřidali plyn. Řadový čtyřválec, litr, skoro dvě stovky koní – co jinýho taky očekávat. „Je to motorka přesně na tři dny“, řekl tehdy náš kamarád Honzis, „a pak ji musíte buďto vrátit, anebo se na ní zabít…“ A to je sakra pravda. Protože jak přibývá vyježděnosti (tedy otrlosti), tak se přivolávají trable a zapeklité chvilky. A teď nekoukejme na to, že vám bude Carlos vyprávět, že se mu to na dálnici postavilo ve 230 na zadní a že neexistuje na planetě zábavnější pocit On i daleko „lidštější“ styl ježdění dělá na týhle motorce z hodných počestných lidí gangstery! Ale bohužel, to vše je vlastně zapomenuto. K5 se už dnes nevyrábí, v následujících letech přece jen došlo na nějaké kompromisy. A tak se nechejme překvapit, co kucí japonský vymyslí s touhle legendou na rok 2009 – u představení novinky jsme už byli, a vůbec to nevypadalo, že by na tom mohlo být něco ošizený PROČ ANO – nejdivočejší mazlík, jakého jste kdy měli – ale je tu pohodlí a celková čitelnost motorky – takže zbývá jen udržet emoce a neudělat z toho hned čtvrtý den po koupi rohlík!" ... kudla, možná jsem to měl přec jen radši oskenovat...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
inkvizitorr
|
Napsal: stř 10. pro 2008 14:12:01 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Neith píše: inkviz - souhlasím, kvůli výkonu ne, litra jsem chtěl kvůli tomu šílenýmu krouťáku, který má mimo jiné gixero K5 nejvyšší ze všech 4V superbiků. Prostě mám dojem, že s ní můžu všechno... jak brumlat někde ve 3.000 ot. pohodlně po městě (mimochodem ve městě je to s ní lepší než s SV!), tak někde ve 12 tis. na okruhu. 750 už přece jenom musíš trochu honit, protože toho ve spodku tolik nemá, alespoň takhle o tom borci píšou. Co se čitelnosti a hravosti týče, to nemůžu porovnat, bo jsem na 750 nejel. Ale vzhledem k prakticky totožné váze i rozměrům jako u litru ten rozdíl zas až tak velký nebude.... vim vo čem mluvíš, něco málo kiláků sem na K5 najel jenže pro mě je holt dvouvál dvouvál a ať tak nebo tak, čtyrhrnkem to brutální mlácení dvou půllitrů prostě nenahradíš. jo, na okruhu jezdim řadovej 4V a tam je to lepší, dávkovatelnější, plynulejší, prostě lepší, ale ty emoce tam nejsou, furt je to vysvač.... (ale jezdim na tom taky rád)
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: stř 10. pro 2008 14:18:17 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
inkvizitorr píše: Neith píše: inkviz - souhlasím, kvůli výkonu ne, litra jsem chtěl kvůli tomu šílenýmu krouťáku, který má mimo jiné gixero K5 nejvyšší ze všech 4V superbiků. Prostě mám dojem, že s ní můžu všechno... jak brumlat někde ve 3.000 ot. pohodlně po městě (mimochodem ve městě je to s ní lepší než s SV!), tak někde ve 12 tis. na okruhu. 750 už přece jenom musíš trochu honit, protože toho ve spodku tolik nemá, alespoň takhle o tom borci píšou. Co se čitelnosti a hravosti týče, to nemůžu porovnat, bo jsem na 750 nejel. Ale vzhledem k prakticky totožné váze i rozměrům jako u litru ten rozdíl zas až tak velký nebude.... vim vo čem mluvíš, něco málo kiláků sem na K5 najel jenže pro mě je holt dvouvál dvouvál a ať tak nebo tak, čtyrhrnkem to brutální mlácení dvou půllitrů prostě nenahradíš. jo, na okruhu jezdim řadovej 4V a tam je to lepší, dávkovatelnější, plynulejší, prostě lepší, ale ty emoce tam nejsou, furt je to vysvač.... (ale jezdim na tom taky rád) tak dej do píčo stroje motor z toho svýho. jak pokračujou práce?co ty řidítka?
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
inkvizitorr
|
Napsal: stř 10. pro 2008 15:20:33 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Kasym píše: tak dej do píčo stroje motor z toho svýho. jak pokračujou práce?co ty řidítka? místo nejhezčího motoru cpát nějakej rakousko-iatlskej xindl nasrat!!! jinak do pičostroje teď de cdi a zapalování z gsx-r, zas jiný vačky, větší karbce a kn košíky a zejtra tam du pasovat usd taky z gsxr bude to brutalita jo a šídidla můžeš poslat, hodim ti do mailu adresu...
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: stř 10. pro 2008 15:24:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
inkvizitorr píše: Kasym píše: tak dej do píčo stroje motor z toho svýho. jak pokračujou práce?co ty řidítka? místo nejhezčího motoru cpát nějakej rakousko-iatlskej xindl nasrat jinak do pičostroje teď de cdi a zapalování z gsx-r, zas jiný vačky, větší karbce a kn košíky a zejtra tam du pasovat usd taky z gsxr bude to brutalita Hmm takže koukám původní zůstane akorát rám a velká část motoru.No to jsem na to zvědavej....doufám,že stejně jak motorka porychlíš i ty s filousem
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: stř 10. pro 2008 15:54:25 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
mám to chápat tak ,že jste rozebrali jedno gsxr a překopali to na bandita?pěkný. Vyndat ty karbeci je supr práce co Koukám,že na tom byli nějaký padáky?Jak vypadaj?Možná bych měl zájem.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
inkvizitorr
|
Napsal: stř 10. pro 2008 16:04:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Kasym píše: mám to chápat tak ,že jste rozebrali jedno gsxr a překopali to na bandita?pěkný. Vyndat ty karbeci je supr práce co Koukám,že na tom byli nějaký padáky?Jak vypadaj?Možná bych měl zájem. takový trubkáče, nafotim a pošlu jinak chápeš celkem dobře, zustává fakt jenom rám, motor, nádrž a kyvka, jinak to bude všechno gikser nebo spešl tuning na bandita od m-design, wilbers, abm...
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: stř 10. pro 2008 16:13:52 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
inkvizitorr píše: Kasym píše: mám to chápat tak ,že jste rozebrali jedno gsxr a překopali to na bandita?pěkný. Vyndat ty karbeci je supr práce co Koukám,že na tom byli nějaký padáky?Jak vypadaj?Možná bych měl zájem. takový trubkáče, nafotim a pošlu jinak chápeš celkem dobře, zustává fakt jenom rám, motor, nádrž a kyvka, jinak to bude všechno gikser nebo spešl tuning na bandita od m-design, wilbers, abm... Pěkný čéče pěkný konečně to bude i trochu vypadat OK až tam pojedeš tak to nafoť dík...No jsem na vás zvědavej:)
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: stř 10. pro 2008 22:38:29 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 25. úno 2008 20:53:14 Příspěvky: 500 Bydliště: Praha 9-Libeň
|
ewans píše: Ja tenhle problem s dalsi motorkou resim taky,ale az na pristi zimu.Je skoda ze je tak malej vyber 2V.Tuono me furt laka,ale Ital me odraduje,SV 1000S vypada jako logicka volba,ale ten posez me taky trochu furt strasi.....podle me to chce hlavne tu motorku projet a zjistit co ti sedi...Proc japonci nedelaj vic 2V?? Ještě něco k tomu posedu a cestování.... kawa napsal dobře, motorku nevyzkoušíš jestli ti vyhovuje na jedné projížďce po ulici a zpět! A to je pravda! Já měl před tím CB 750-94 rok...motorka spolehlivá, málo žrala... ale to cestování...kurva mě bolely z toho záda jako svině..nemůžu si pomoct ..hrozný, to teda na SV je to stokrát lepší! Tak já si myslím, že každýmu vyhovuje něco jiného...Jak mě psal kamoš..RSV je dobrá motorka, ale je to takový prkno...
_________________ Jawa 50, Čz 175, Honda cb 750, Suzuki sv 1000s k3,
"Když do pekla, tak se vší parádou!"
|
|
Nahoru |
|
|
inkvizitorr
|
Napsal: čtv 11. pro 2008 10:48:42 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Honza píše: Ještě něco k tomu posedu a cestování.... kawa napsal dobře, motorku nevyzkoušíš jestli ti vyhovuje na jedné projížďce po ulici a zpět! A to je pravda! Já měl před tím CB 750-94 rok...motorka spolehlivá, málo žrala... ale to cestování...kurva mě bolely z toho záda jako svině..nemůžu si pomoct ..hrozný, to teda na SV je to stokrát lepší! Tak já si myslím, že každýmu vyhovuje něco jiného...Jak mě psal kamoš..RSV je dobrá motorka, ale je to takový prkno... jak už sem psal, v aspiritu (dealer aprilia) měli v tomhle směru naprosto vstřícnej přístup na rozdíl od suzuki. přijel sem tam, nechal sem jim esvéčko jako kauci a vyfasoval sem v poledne testovací rsv, vracel sem jí těsně před šestou, v tý době měla na tacháči vo nějký čtyři kila víc já sem mezi tim projel všechny místa co mě zajímaly a když sem jí vrátil, ještě mi proplatili všechnen benzín co sem na tom projel pravda rok nato na jaře už sem stál u nich před krámem s balíčkem bankovek a dožadoval se nový, ale tak už to holt chodí... jo a stejně sem tam měl pučený i tuono asi měsíc předtim...
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pát 12. pro 2008 10:21:57 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Já jsem RSV zavrhl naprosto ze stejnýho důvodu jako Neith.... ale srdce mě k němu pořád táhne...
Ale rozum je silnější a tak jsem radši zvolil cestu jiným směrem a to hlavně pro to, že chci vyzkoušet silnej V4 motor... s 600ccm se mi jelo příjemně, ale nenadchlo mě to, tak doufám že litr bude někde jinde...
Ještě záleží jak se bude pohybovat cena a moje mysl než se rozhodnu pro GSXR x CBRrr...
Každopádně! Kdybych na to měl finance, neváhal bych ani chvíli a koupil RC8, a to funglovku... To je ten opravdovej sen... ne nějaký poblblý 4V, ale pořádnýho nekompromisního trhače všeho co mu příjde pod kola!!!
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Black Sabbath
|
Napsal: pát 12. pro 2008 14:03:00 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26 Příspěvky: 259 Bydliště: Blučina
|
Co jsem četl recenzi, tak RC8 zas až tak nevychválili a má prý dost much...Za ty peníze a taky vzhledem k tomu, co se od ní čekalo.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|