|
Právě je sob 21. zář 2024 3:31:27
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Bart90210
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 10:32:50 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Zdar všem,v úterý jsem jel ze Zlína po dálnici do Brna ke Kawovi pro trička a po ujetí 10 km na dálnici se mi zobrazila porucha F1, která se střídala s hodnotou teploty chlad. kapaliny. V nádrži jsem měl tak 4l benzinu, teplota chlad.kap 88°C, zastavil jsem vypl zapalování, znovu nastartoval ujel 4 km a opět to samé. Dojel jsem ještě asi 10km na benzinu, natankoval plnou a pokračoval do Brna, opět po 4 km porucha F1. V brně jsem zastavil abych zapl GPS, bo se po Brně moc nevyznám a dojel už bez poruchy ke Kawovi do práce, pak přes Brno na dálnicu a domu do ZL. Zbytek cesty proběhl už bez závady a to jsem valil docela svižně . V manuálu jsem se dočetl že mám navštívit servis, nic bližšího tam není. Nemá někdo podobnou zkušenost a jak to řešil? Může být ucpané sítko v nádrži? SV 1000S K3
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
Naposledy upravil Bart90210 dne pát 17. črc 2009 19:35:27, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 10:37:58 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
jak se chovala motorka?jela furt stejně jen svítila chyba na FI?nebo to cukalo,netáhlo nebo tak něco.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 11:04:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Jela furt stejně , žádný propad výkonu, škubání, cukání.Jen svítila chyba F1.
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 12:38:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
tak to může bejt jen někde přechodovej odpor...kup kontaktol a zkus přejít konektory na motoru a k řídící jednotce jestli to neni zaoxidovaný...pak uvidíš dál.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 13:16:59 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Udělej si autodiagnostiku a hnedle uvidíš co se SV nelíbí. Stačí použít kousek drátku. Postup je popsán tu: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=72236. Není potřeba zvedat nádrž ani štelovat otáčky, jen podle toho návodu najít konektor a spojit dráty a pak zapnout zapalování. Seznam chyb je popsán v servisním manuálu.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: čtv 16. črc 2009 13:53:56 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
tak jsem teď udělal tu diagnostiku a SV hlásí C 00, takže bez chyb.
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: pát 17. črc 2009 0:05:33 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak je to teď asi OK, ideální by bylo udělat diagnostiku, když se ti rozsvítí to FI.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: pát 17. črc 2009 14:31:58 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Nejt píše: ... porucha F1 Hej Nejte, čekal jsem nějakou zkušenost nebo radu, ale i ten zelený smajlík jde.......
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pát 17. črc 2009 15:26:38 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Bart90210 píše: Nejt píše: ... porucha F1 Hej Nejte, čekal jsem nějakou zkušenost nebo radu, ale i ten zelený smajlík jde....... pac to neni F1, ale FI ... kdyz ma poruchu F1, tak to danej tym stoji daleko vic penez, nez jen natankovani nadrze
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: pát 17. črc 2009 17:17:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
FI je tušim porucha vstřikování. Jenže pod tym se zkrývá kde co. já sem měl třebas pod timhle kódem zamotanou bezva závadičku a to vypadeny polohovy čidlo, tak si ta potvora myslela že leži na boku. Na to se mrkni jako první..
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pát 17. črc 2009 17:46:12 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
me to u pycoletu sviti, pac pry nejsou sesynchronizovany klapky ve strikacce ... nicmene - jsou ... proste to obcas zasviti (zatim se me to stalo jen jednou a to zrovna kdyz na tom jel kamikadze) ))
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: pát 17. črc 2009 21:46:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
díky všem za upozornění že FI není F1, již jsem doma sjednal nápravu. Manželce jsem sdělil, že se neumí orientovat v manuálu, špatně čte, nepozná I od 1 -když po ní řvu do mobilu při cestě do brna, prostě není schopna 100% koncentrace k mému problému.Poučil jsem ji, teď už tu chybu neudělá. Teď nadám sobě , že jsem po příjezdu domů neověřil zda to přečetla správně a i já tady na fóru použil 1 místo I.
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: úte 21. črc 2009 20:25:11 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Tak jsem dnes vyjel na zkušební jízdu před kterou jsem zkontroloval polohové čidlo, bylo o.k. V neděli jsem najel 200km převážně po silnicích I.tříd, mimo obec 90-130km/hod v obci 55-60 km/hod žádný problém se nevyskytl. Dnes jsem teda zamířil na dálnici abych si potvrdil to co si myslím, po ujetí 10km po dálnici rychlostí 140km/hod se opět objevila porucha FI. Nádrž jsem měl plnou.Sjel jsem z dálnice vypl/zapl zapalování a pokračoval asi 100 km mimo dálnici přes města po sil I. a II. tříd - žádná porucha se neobjevila.Najel jsem opět na dálnici a stejný stav- po 10km porucha FI ( to jsem měl najeto asi 130km od posledního tankování) Myslím že se vždy objeví porucha když jedu konstantní rychlostí nad 130km bez ubírání a přidávání plynu. Zkusil jsem ještě přidat a motorka stále zrychlovala až k omezovači a rychlosti přes 200km/hod. Takže palivo jde asi normálně. Žádné cukání, škubání nebo jiné příznaky. Jen svítí FI. Mám se na to vykašlat a nechat to být? Nebo ještě něco zkusit?
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: ned 26. črc 2009 9:06:34 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
no normálni to neni. Takže rač bych po tom šel a snažil se to oběvit. Pokud ne tak asi rač servis. Těžko řict co to muže byt za chyba. Možnosti je neurekom...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Tekrv
|
Napsal: pát 31. črc 2009 12:23:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:49:38 Příspěvky: 10 Bydliště: Řícmanice (Brno-venkov)
|
Nejt píše: ... porucha F1 Vy se smejete, ale ja byl pred par mesici v Suzuki v Brne, protoze mi ta chyba jednou taky naskocila, ale po vypnuti a zapnuti zapalovani zmizela a uz se neobjevila (a taky sem potreboval zkontrolovat vuli ventilu), tak sem borcovi rikal, ze mi naskocila chyba FI a on me opravil ze je to F1. Pritom logicky to je FI (fuel injection). Btw. ta kontrola vule stala 3 200 bez DPH, pry si s tim mechanik hral 6 hodin, protoze tam byla "nejaka" zavada (snazil se me prvne prekecat na vymenu kapalin, svicek atd. proste na garancku, ale ja chtel jen tu vuli). A jeste mi to nabidl bez DPH, coz sem prijal (dobrych 600), tak je mi jasny, jak to tam funguje. Brachu od kolegy to stalo "jen" 2 500. Jemu rekli, ze tam maji novyho (bo nezkusenyho) mechanika, a ze mu to trvalo 5 hodin. Takze do Suzuki v Brne uz nee.
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pát 31. črc 2009 12:31:07 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
vec jedna je co hlasi palubka (FI) a vec druha, jaky cislo chyb pak nahlasi diagnositka... u Anglanu se ti jen rozsviti kontrolka diagnostiky a v servise map kprectou co je to za chybu - trebas P0230 ... a pod tim kodem se skryva cosi... je divny, ze to dela pri konstantni rychlosti nad 130... Muze byt nacate rychlostni cidlo, synchronizake klamek muze byt rozhozena ... bo co ja vim?! ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: pát 31. črc 2009 13:02:44 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Tekrv píše: Vy se smejete, ale ja byl pred par mesici v Suzuki v Brne, protoze mi ta chyba jednou taky naskocila, ale po vypnuti a zapnuti zapalovani zmizela a uz se neobjevila (a taky sem potreboval zkontrolovat vuli ventilu), tak sem borcovi rikal, ze mi naskocila chyba FI a on me opravil ze je to F1. Pritom logicky to je FI (fuel injection). Btw. ta kontrola vule stala 3 200 bez DPH, pry si s tim mechanik hral 6 hodin, protoze tam byla "nejaka" zavada (snazil se me prvne prekecat na vymenu kapalin, svicek atd. proste na garancku, ale ja chtel jen tu vuli). A jeste mi to nabidl bez DPH, coz sem prijal (dobrych 600), tak je mi jasny, jak to tam funguje. Brachu od kolegy to stalo "jen" 2 500. Jemu rekli, ze tam maji novyho (bo nezkusenyho) mechanika, a ze mu to trvalo 5 hodin. Takze do Suzuki v Brne uz nee. Myslíš bomba servis Suzuki Humoto...?? Tak tam je to těžce o penězích...a kdo s tebou jednal? Radim?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: pát 31. črc 2009 13:06:28 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mateSAS píše: ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho myslíž,že kdyby byl zasranej filtr paliva,tak by to necukalo? bart píše,že motka necuká,jede normálně....takže pokud tam jde dostatečné množsvtí paliva,proč pak ta porucha? když by to dávalo pro jízdu dostatečně,myslíš,že by ta elektronika byla natolik citlivá,že by zaznamenala jen nepatrný pokles tlaku paliva? sám nevím,co poradit,v manuálu píšou do servisu...,nic víc.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|