|
Právě je sob 27. dub 2024 18:48:19
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ewans
|
Napsal: úte 08. pro 2009 18:53:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Daval sem pancirovy hadice PP a neska sem tam chtel nalit kapalinu,ale mrdka tam nejak netece-napred sem povolil uplne odvzdusnovaky,ze tam kapalina natece samospadem,ale netekla.Asi moc mali mnozstvi v nadobce,cili malej tlak na kapalinu aby protekla tema malima dirkama.Ale ikdyz sem normalne odvzdusnoval-jeden macka packu,druhej povoluje sroubek,tak kapalina nenatekla....do celeho obehu se ztratilo asi jen ctvrt nadobky a pak uz nic.brzda porad meka(zadny odpor),kapalina z odvzdusnovaku netece.Kde je problem?Nikde kapalina neutika,to sem kontroloval.Odvzdusnoval sem i pumpu,ale taky nic,jakoby brzda nesala kapalinu.Co s tim?
Jeste dotaz-dyz sem daval hadice,tak jedna strana ma ohle benjo kvuli lepsi montazi zrejme,to patri k pumpe nebo na trmen?Na aktualni problem to asi nema vliv,spis jen abych vedel esi je to putna,nebo esi to ma ucel.Ja dal ohla benja na pumpu
Přílohy: |
Poznámka: C.2
DSC05197.JPG [ 36.18 KiB | Zobrazeno 9193 krát ]
|
Poznámka: C.1
DSC05195.JPG [ 49.27 KiB | Zobrazeno 9192 krát ]
|
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: úte 08. pro 2009 19:01:22 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ewans to je mrdačka co? já sem to dělal asi 2 hodiny... nekonečný mačkání páčky. Já sem teda nedával nový hadice, ale jen kapalinu, následovně: otevřít nádobku, povolit odvzdušňováky na třmenech, nalit plnou nádobku a mačkat a mačkat páčku, v případě pouhé výměny dokud nevyměníš objem staré kapaliny za novou, ve tvým případě mačkat tak dlouho dokud nepovalí odvzdušňovákama kapalina a dolívat do expansky, až začně téct, tak dotáhnout, a mačkat a makčkat (klidně i hodinu s křečí v ruce - doporučuju dělat ve dvou na střídačku) tak dlouho, dokud nezačne páčka klást odpor, potom znova odvzdušnit. a pak to znáš, poklepat hadice, znova odvzdušnit atd, dokud nebudou brzdy ok... ale teen proces, kdy mas prazdny trmeny, to je nekonecny nez se to tam napumpuje a pistky vyjedou.... onanie 1. třídy
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: úte 08. pro 2009 19:14:06 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ty kravo to neni mozny ze to tam nejde.proste jen povolit odvzdusnovaky a naprazdno mackat?Dyt to bude sat vzduch zpatky ne?
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: úte 08. pro 2009 19:27:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: úte 08. pro 2009 19:30:35 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Shorty píše: a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce. Tak velkou strikacku nemam Ale na m.cz to borec taky psal...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: úte 08. pro 2009 19:55:14 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Shorty píše: a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce. jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky... jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: úte 08. pro 2009 20:30:26 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Jimbo píše: Shorty píše: a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce. jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky... jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu?
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: úte 08. pro 2009 21:15:06 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
ewans píše: Jimbo píše: Shorty píše: a jinak piplačka na tohle, ale asi fungující, je stříkačkou to zespodu valit třmenama do té doby, dokud to nevyjede nahoře v nádobce. jo to je nejlepší, ale to bys musel mít třeba pumpu z brzdy ze škodovky... jinak ewans - ty hadička potopit, pak ti to vzduch zpátky nesaje Myslis ze injekcni strikackou to neutahnu? Ani nahodou.... potreboval bys strikacku typuju aspon na 200 ml a myslim ze je to jeste malo...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: úte 08. pro 2009 22:53:04 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
200ml se ti vleze do systému..
ewans_ máš zavzdušněnou pumpu... taky jsem měl shozený hadice a pak při plnění má K5 výhodu že má na pumpě odvzdušňovák... musíš začít tou pumpou.. dole odvzdušňováky zavři a odvzdušni jen pumpu, pak pokračuj na třmeny...
ale když jsou prázdný, je to na dlouho a chce to několikrát opakovat... já takhle prolil okruhem asi litr brzdovky než to bylo ok a pak všechny hadice poklapat, třmeny taky... já je ještě odšrouboval a bublinky směroval k odvzdušňovákům...
potom jem ještě odvzdušňoval před zaždým ježděním... vždycky se tam ještě nějaká bublinka najde...
ideální je tu kpalinu protlačit zespodu nějakou pumpou nebo v nouzi stříkačkou...
když se kapalina jen vymněňuje za novou, je to brknkačka, ale když jsou prázdný hadice, je to ojeb.. tak se snaž...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: úte 08. pro 2009 23:04:46 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: stř 09. pro 2009 22:02:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Nejt píše: nejrychlejší způsob ale i nejprasáčtější je úplně vyšroubovat odvzdušnováky a lít nádobkou kapalinu, dokud nezačne vychcávat ven.. jen si nepochcat kotouče a hlavně desky a mět prostě v nádobce furt plno... takhle přes každej odvzdušňovák a zbyteček vzduchu už mě pak zbyl jen u pumpy, kde se prostě bubliny zasekávají a je třeba klepat To sem zkousel-viz prvni prispevek,pac sme si vzpomel na to ze si mi to radil,ale nefungovalo to.Tak sem si s tim neska chvilu hral,ale vypada to fakt na dlouho.Z trmenu uz tece jen kapalina,ale furt je to mrdka meky,takze jak pise popak,ted poradne pumpu.Na m.cz mi borec poradil tohle http://www.uni-max.cz/sada-na-odvzdusne ... ds-free/d/ "Naleješ brzdovku do bandy,napojíš hadičky na ovzdušňováky brzdičů a mačkáním černý placky vytahuješ vzduch z ovzdušňováků až kape brzdovka do nádobky cca 5min práce....."Tak to mozna vyzkousim az nebudu vedet co s tim
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: stř 09. pro 2009 22:16:54 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: stř 09. pro 2009 22:48:15 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Nejt píše: já měl dojem, žes psal jen o povolení, což ani mě nestačilo... bylo třeba ho úplně vytáhnout celej ven... ale hadice jsem ještě neměnil, tak nevím Ne ne, mel sem oba( na trmenech) uplne vytahli
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: stř 09. pro 2009 23:28:16 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
jen si hraj... to máš místo honění...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: stř 09. pro 2009 23:34:01 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
popi píše: jen si hraj... to máš místo honění... Na to mam zenu....ikdyz,neska mi volala a ja zrovna mackal packu a neverila mi ze me ruka boli z toho ze sedim na machne a mackam packu
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Dawe02
|
Napsal: stř 09. pro 2009 23:51:39 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 01. kvě 2009 19:55:26 Příspěvky: 78
|
Ty ewans, uz kdyz jsem to cetl na motorkarich tak se mi to nezdalo. Nalej kapalinu po vrch, povol odvzdusnovak na pumpe a po stlaceni packy musi jit. Pokud nejde, pak cvrnkej do hadicky od nadobky, at to spustis (nekdy se tam drzi vzduch a neutrhne se). To jsem delal mockrat a nikdy nebyl vetsi problem. Pak uz jen namackat, povolit.
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: stř 02. bře 2011 20:55:00 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Dneska jsem hadice taky dělal, tak se dovolím podělit o moji zkušenost. Už jsem si to před tím zkoušel na stole, když jsem měl brzdy rozhozené a teď jsem si to ozkoušel i v praxi. Zalití je velmi jednoduché, stačí stříkačka a nemusí být ani tak velká, jak tu psal Jimbo. Já jsem sehnal 160 ml, ale nakonec by v pohodě stačila i 60 ml. Stříkačku naplnit brzdovkou a spojit ji s odvzdušňovákem hadičkou. Pak normálně tlačit až kapalina vyjede nahoře v nádobce, jen je potřeba myslet na to, že stříkačka musí být otočená tak, aby byl vzduch nahoře. Úplně bez bublinek se to neobejde, ale stačí pak jen brzdy klasicky odvzdušnit, to už je operace na chviličku. Suma sumárum jsem měl obě strany za 10 minut hotové Jak jsem psal o té 60 ml stříkačce, tak právě necelých 60 ml mi padlo na zalití systému (vedení přes blatník), když byly pístky úplně zalezlé. Pokud by byly trochu vylezlé ven, tak to samozřejmě bude více, ale 100 ml stříkačka by měla na předek stačit. Nouzově se to dá dělat i menší stříkačkou na etapy a odvzdušňovák zavírat, ale když se to udělá „jedním vrzem“, tak je to určitě lepší Jinak jsem hodně nadšený z brzd. Mám tam pancířky od Helu (PPTuning) + radiální třmeny z 600 K4 a musím říct, že je to neuvěřitelný rozdíl. Za prvé je páčka opravdu „tvrdá“ (zato asi mohly hadice, holt 8 let je 8 let – ne 4) a konečně se dá brzdit i jedním či 2ma prsty, dříve nemyslitelné . Velký díl z toho asi zvládly ty hadice, ale třmeny mají taky svůj podíl .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: stř 02. bře 2011 22:23:44 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
jirin.sv
|
Napsal: stř 02. bře 2011 22:59:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
popi píše: hlavně brzdové desky... nekupovat cestovní serii co je tvrdá asi jako něco kurevsky tvrdýho, ale sportovní směs s homologací.... to potom až neuvěřitelně posílí brzdnej účinek. samozřejmě + ta tvoje radiálka, větší kotouče i třmeny.... Desky mám ty původní Tokica z K4, mají přes 3,5 mm, takže je škoda je vyhazovat. Uvidím, jak se osvědčí, ale vyměnit desky je už to poslední
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: čtv 03. bře 2011 0:11:34 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Ony i ty sériový desky nebývají špatný, nevím jak u Suzuki, ale u Yamahy to tak je a Hondí Nissiny taky nejsou špatný Samozřejmě se jedná o zaměření silnice + občas okruh
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|