|
Právě je stř 08. kvě 2024 6:17:28
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kawa
|
Napsal: čtv 25. čer 2009 8:32:25 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Nazdar pyčoletáři, celkem bych si rád rozšířil obzory. Zajímá mě,jaké jsou rozdíly mezi K1,K3,K5,K7.Mimo designu samozřejmě,který vidím.Je mně jasné,že asi nebudete vědět vše,ale předpokládám vzhledem k tomu,že si tady pár střelců pyčolet nedávno pořídilo,tak to budou mít nastudovaný. Díky...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: čtv 25. čer 2009 9:09:23 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Moje 600 K1 byl prvni malej strikackovej pycolet, 750 zacali daleko driv. Blizsi tech.novinky netusim.
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: čtv 25. čer 2009 11:08:31 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jo taky bych si rizšířil rád obzory, hledal sem ve starejch časákách, ale moc sem toho nepohledal, co já vím tak: GSX-R 1000 mezi K2 a K3 zlom, už to není takový to veliký "prasatko(autobus)", o vstřikování paliva se stará 32 bit řj (16 u K2). překopanej byl i podvozek a celá machna prošla inovacema (rád se poučím jakejma od zkušenných). Brzdy dostaly radiální třmeny. Nějakej výraznej rozdíl mezi K3 a K4 se nenašel. Pro potenciální zájemce jako já, jsou K3 a K4 jak psal popák hodně muziky za "málo paněz bo se dají sehnat už kolem 110K (nová stála v roce K4 380 000 Kč !!!!!!)". No a pak nastal zase velkej rozdíl mezi K4 a K5 kde asi toho bylo inovováno o5 hodně, o tom nám napíše franta co vím já tak hlavně rozdíl sou brzdy - sice menší kotouče, ale radální nejen třmeny, ale i pumpa. No a těch technických rozdílů musí být celá řada, páč mezi K4 a K5 je regulérně rozdíl v cene o 40 táců!!! o K6 a vejš se už nezajímám páč na to vživotě nenašetřím... Jo a u GSX-R 600 a 750 sou ty inovace o rok později vždycky, čili první pěkná 750 je až K4, pyčolet už K3
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: čtv 25. čer 2009 16:56:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No vždycky to šlo po dvou letech a dané produkční verze (K1, K3, K5, K7, K9) jsou absolutně beze změn, kromě barev. Takže pokud se bavíme o sérii... K1 fakt k ničemu - těžká velká čubka, motor příšerná divočina, kdy bylo všechno posazený navrh a ve své době pověst nejbrutálnějšího superbiku. A brzdy to nebyly schopný zastavit. K3 - jak psal Jimbák, klasický pičoviny jako rám, vidlice i zadní jednotka, kola, elektronika, motor a s tím související posun točáku do středního pásma (klasickej trend), brzdy, design, celková váha... prostě úplně jiná machna. V téhle době ale kralovala R1 a pak novej už litrovej blade. K5 - thebestbikeever .... lepší brzdy (a to desetkrát), změny na motoru a vstřikování (dva vály na válec) a posun krouťáku ještě níž, jiná geometrie a celkové zeštíhlení a zkrácení rozvoru, takže mnohem lepší ovladatelnost a váha dolů, design. Asi to nebyl takovej monstr skok jako mezi K1 - K3, ale rozdílů je hafo a cena tomu odpovídá. K7 - Euro 3, takže konec legrace... váha nahoru kvůli dvěma laufům, nějaký chytřejší vidlice, jinej rám, machna zase celkově zmohutněla, změny na motoru a v elektronice, takže nárůst výkonu ve vyšším pásmu, design nemastnej neslanej. Pro spoustu lidí nuda. K9 - o sérii toho ještě moc nevím (musím konečně kurva dočíst poslední MH), ale je toho moc, co se zlepšilo. Např. lepší brzdy (monoblocky)... V závodech se od ní po pauze od dob triumfování K5 čekalo hodně. Motorka je asi mega dobrá a hlavní příčinou, proč si třeba ve WSBK nestojí moc dobře, jsou piloti, protože největší hvězda Neukirchner leží po pádu v Monze zdrátovanej ve špitálu... Suzuki letos sezonu v podstatě zabalila. Jo, jedna mě někdy v květnu přefrčela na dromu, takže jsem na ňu docela zapškl .
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: čtv 21. led 2010 9:35:37 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
nu,jak sám říkám,kdo hledá,najde.... http://www.suzukigsxr.cz/modelytřebas se to bude někomu hodit,bude - li se rozhodovat o přestupu na gixero.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
tony_ul
|
Napsal: čtv 21. led 2010 11:06:55 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Jimbo píše: Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat maj ten web udelanej fakt pekne. prehneld modelu s udajema, obr. atd
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: čtv 21. led 2010 11:37:04 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: čtv 21. led 2010 13:34:50 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Nejt píše: no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej Nefunguje to moc dlouho, myslím že časem by to mohl být dobrej zdroj informací....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Nori-SV-1000S
|
Napsal: ned 14. bře 2010 9:19:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 23. lis 2007 23:43:22 Příspěvky: 67
|
No nevím Nejte.Měl jsem K2 a těžká se mi rozhodně nezdála.Měla jenom o 2kg víc než K3. První litry GSX-R měly celkem silný střed,oproti K3,teprve u ní byl pruběh orientován nahoře. A opravdu,brzdy na prvních modelech příšerné.Rozměrově fakt větší. K5-to bylo moc pěkné svezení!Supr stroj. Nyní mám K9,budu ji teprve zajíždět,pak se sem-tam budu vyskytovat na dromu,tak se třeba uvidíme.
_________________ Mustang,Jawa 350-639,Yamaha YZF600R Thundercat,Suzuki GSX-R 1000 K2,Suzuki SV1000S K7,Suzuki GSX-R 1000 K9,BMW R1200GS 2010
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: ned 14. bře 2010 14:34:13 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Na K2 jsem jenom seděl, nejel, ale toto mi potvrdili snad všichni, kdo ju projeli, včetně testů v MH apod. A není směrodatný rozdíl kg, ale těžiště a celková geometrie machny... skrz to za jízdy může K2 působit neohrabaně, těžce, autobusoidně
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|