|
Právě je úte 21. kvě 2024 20:38:51
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Popkos
|
Napsal: úte 01. dub 2014 19:53:49 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06 Příspěvky: 19
|
Zdravím, pokoušel jsem se to dnes udělat a TPS je nastavené na téměr 4 tisíce otáček! Ale motorka mi při posunu chcípá, přestalo mi to chcípat i při původní poloze to chcípalo, šlo to až po utažení, ale stejně se mi nepovedlo dát zpět tu původní polohu, zítra na to jdu zas. Jinak to chcípání je normální? Jinak ta pomlčka by nikdy neměla být dole že?
|
|
Nahoru |
|
|
Popkos
|
Napsal: úte 01. dub 2014 20:35:29 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06 Příspěvky: 19
|
hOOrNeT píše: měl jsi při tom ohřátý motor na provozní teplotu? To je dost důležité No motor byl zhruba na 80 stupnu, ale je fakt, že se zahřál jen na místě, nejel jsem na ní. Je možný, že to je ona chyba?
|
|
Nahoru |
|
|
Popkos
|
Napsal: úte 01. dub 2014 21:00:47 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06 Příspěvky: 19
|
hOOrNeT píše: ne, tak tím to nebude. Já ji taky nechal tenkrát ohřát na místě na nějakých 85-90 stupňů Ještě v tom původním návodu na tom anglickém webu je napsáno, že když to chcípá, tak mám ještě hnout s volnobežnejma otáčkama.. Jinak jeste tam psali ze je lepsi mit horni sroub lehce pritahlej, ze se to lip dela, tak to ozkouším. Jinak jsem měl docela bobky a jsem teď celej nervní, jak to pořád chcípalo.
|
|
Nahoru |
|
|
Popkos
|
Napsal: úte 01. dub 2014 21:14:07 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06 Příspěvky: 19
|
hOOrNeT píše: ten senzor je hodně citlivej, a vonoběžný otáčky to chce mít správně nastavení, to je pravda no pokusím se to zítra poladit, snad to výjde, neusnu dnes jinak fakt jsem čuměl že až skoro ve 4 tisících se ta pomlčka posunula nahoru
|
|
Nahoru |
|
|
Popkos
|
Napsal: stř 02. dub 2014 19:27:56 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06 Příspěvky: 19
|
Tak jsem to dnes také udělal, a fakt to funguje, díky moc autorovi za skvělý návod.
|
|
Nahoru |
|
|
Martas607
|
Napsal: úte 03. čer 2014 21:54:53 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49 Příspěvky: 48
|
Pánové a teď otázka do pranice, nechal jsem si to na mým SV taktéž udělat, 1400ot střední poloha, cca 1500 už vyskočí nahoru. Cukání opravdu zmizelo, paráda, ale teď otázka do pranice. Nezdá se vám, že motorka po tomhle zásahu trochu otupěla na výkonu? Opravdu si nejsem úplně jistej, ale před tímto zásahem se mi zdál motor nad 4tis(níž se nedalo jezdit s tím, jak to cukalo) mnohem agresivnější... Dokonce se mi zdá, že už to nechce jet ani tak rychle... Ale je možný, že jsem si prostě už dost zvykl. Neměli jste s tím taky zkušenost, že po úpravě toho TPS je motor takovej jalovější???? Díky, Martin.
|
|
Nahoru |
|
|
Martas607
|
Napsal: úte 24. úno 2015 21:48:10 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49 Příspěvky: 48
|
Haló, nikdo nic? Další věc, po úpravě TPS viz výše motor přestal tolik brzdit motorem pod 4tis ot/min. Všimli jste si? Do 4 brzdí fest, pod 4 tis. jakoby ztratí kompresi . Má to tak být? Další věc je, že se mi dá že právě od toho seřízení TPS motorka pohoupává když jedu konstantně třeba na 5 kolem 5 tis. ot/min. Toť moje poznatky, co vy?
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: čtv 26. úno 2015 16:13:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
neodpovím ti na tvé dotazy, jelikož mám litr.... ale jen tak ze zajímavosti: píšeš - nechal jsem sit o udělat...nedělal jsi to sám? a podle profilu máš K2 - babku....na babce je taky TPS sensor?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: pát 27. úno 2015 16:45:41 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
stafflik píše: Asi to bude chtět upravu profilu. To nevypadá na K2 kdyby jenom K2, ale ani na žlutou 650 to nevypadá. nicméně k dotazu: dělal jsem na litru. jestli brzdí hůř motorem pod 4 tis. otáček - netušim. nesleduju to. jsem na brzdy prase, brzdím na poslední chvíli, na doraz. nevypozoruju u toho, zda hůř brzdí motorem. popisované "pohoupávání".....něco takového jsem zaznamenal, ale až po nahození ATRE + ukazatele Gipro. Gipro by na to nemělo mít vliv, ale vzhledem k nutnosti pájení drátů jsem měl obavy, zda jsem někde něco nepropálil. nechal jsem kontrolovat - nepropálil. po nasazení ATRE byla na brzdě, žádná "jakobydíra" v průběhu výkonu se nenaměřila. tže u sebe jsem to přičítal 2 věcem: - zdá se mně to - vzhledem k věku stařeckému třesu v pravé ruce, která svírá heft plynu a tím pádem možné pocuknutí (přidání, ubrání) bez mého vědomí ale nějak jsem to neřešil. a jestli se ti zdá že to nechce jet tak rychle - to je hodně subjektivní tvrzení. mně se taky zdá, že je to mrdka pomalá. to se mně stane vždy po nějaké době, když jsem vyměnil stroj. zvykl jsem si. nejjednodušší řešení pro tebe: nastavit TPS zpět a porovnat.......tlacháním subjektivních pocitů na netu se ničeho moc nedopátráš. není to nic, co by člověk nezvládl sám, otázka max. hodiny času. pak uvidíš.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Martas607
|
Napsal: sob 28. úno 2015 17:26:54 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49 Příspěvky: 48
|
Zklidnil se, ztratil onu subjektivní agresivitu přesně jak říkáš... Na výkonu to asi moc poznat nebude, páč 270 jede pořád celkem v klidu, když jí podržím . Jinač to téma pohupování se v ustálených otáčkách většinou na 5. nebo 6. stupeň řešilo dost lidí a nikdy se to ani nevyřešilo, jeden z nich dokonce byl i v suzuki servisu a nepřišli na to, co to může dělat, tohle určitě není jen pocit, tohle je realita... Mě to nesere, ale jet někam k moři po dálnici už bych byl z toho nervní... Nůže je to jen nuda v zimě, nic vážnýho neřeším... Mrdka líná to není, ale posranej z toho taky nejsem, na ty naše silnice je to beztak až až.... Zajímavej poznatek, půjčil jsem si od kamoše GSX-R 600 rv. 2002 a můžu s klidem říct, že to jede normálně skoro stejně jako to SV, možná do těch 180 jsem byl na SV o motorku rychlejší, ale nad 200 bych řekl, že to jede i víc možná... Celkem pecka zjištění, ale to už asi víte... Jo a když už jsme u toho tlachání, nechcete někdo vyměnit výfuky za mé ARROW? Jsou bez chyby, jen bych chtěl víc otevřený, větší dusot... A ty ARROW jsou dost potichu...
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: sob 28. úno 2015 23:04:28 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mno, když už ot, tak: jezdil jsem s SV litrK7 na okruhu, pak taky zmíněným Gixem 600 K5(oproti SV měla jen pwc - víceméně na sladění, ne na honění 2 koní). Mám poznatky: Maximálka bude + - stejná, ale: SV má vršek (vysoké otáčky) mrtvej - charakteristika 2V, Gixo se ve vysokých otáčkách cítí daleko lépe. SV táhne líp od spodu (nízké otáčky). Pokud ovšem dokážeš Gixo zpřevodovat (na úkor maximálky), táhne pěkně(na řadovej 4vál) i odspodu. Rozebírat další vlastnosti jako podvozek + brzdy - to nemá smysl, SV je rozpočtovka, v tomto má Gixo daleko navrch.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
mildafleck
|
Napsal: stř 06. črc 2016 23:05:19 |
|
|
nováček |
Registrován: stř 06. črc 2016 22:58:18 Příspěvky: 1
|
Dobrý den chci se zeptat ohledně kalibrace TPS mám Vstrom 650 2007 a když nastavuji a blížím se k nastavení cca 1600ot. tak začíná chcípat na foru se píše přidat volnoběh ,ale jak přidám volnoběch když nemám šroub seřízení volnoběhu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|