|
Právě je ned 28. dub 2024 23:29:33
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pipa
|
Napsal: pát 15. dub 2016 23:19:02 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
Zdar, vím že je to pravděpodobně jasný, ale umřel mi na K3 motor ( nevplatí se opravit ) a objevil sem jeden na webu. Takže bych chtěl jenom ujistit že do SV 1000 S K3 můžu šoupnout motor z SV 1000 N K4. Chci mít absolutní jistotu, než ho koupím a pak se v garáži rozbrečím Díky moc, Pípa
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: sob 16. dub 2016 14:55:55 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Nech si poslat číslo motoru a pak se zeptej tady nebo přímo u Suzuki.
EDIT: Ještě bych se zeptal...jak ti umřel? Ví se, co byla příčina?
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
pipa
|
Napsal: sob 16. dub 2016 17:45:55 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
Máš na mysli tím číslem jenom T-508 1174 (a pak ještě jedna číslice)? Ta bohužel přes hadičku není vidět. Měl jsem tu smůlu, že tam byla buď nějaká chyba materiálu, nebo někdo s předchozích majitelů s ním řadil jako prase beze spojky a neuměl to. Rozebral sem ho a zjistil že se mi nejspíš rozletělo převodové kolečko, které rozmlátilo vnitřek motoru. Vyseklá stěna jednoho z válců, přeraženej náhon rozvodovích řetízků, výfukové ventili si cinkli o píst, takže ohlé. Převodovka sice zůstala na hřídelích ale zbytá kolečka mají olámané zuby a jsou orvané... to je zhruba hlavní výčet co se stalo. Stalo se mi to při 8 tis otáčkách při řazení z 3 - 4...
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: sob 16. dub 2016 22:11:07 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jop, to je ono....to poslední pětičíslí bude spíš jenom pořadové číslo. Pokud typ je stejný s tím co máš, tak docela dobrá šance na to, že je vše OK. Tak něčeho takového takového se taky obávám...na druhou stranu máš aspoň 50% motoru na ND
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
pipa
|
Napsal: pon 18. dub 2016 12:16:48 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
Takže můj motor má na sobě T-510, motor z K4 N má na sobě T-508. Nevím jestli sedne do rámu ani nevím jestli si s ním bude rozuměť zbytek věcí okolo. Elektronika a tak. Neřešil to již někdo v minulosti? Mám strach ho koupit. Tady na fóru sem nic nenašel.
PS: v neposlední řadě, pokud by vše sedělo, co na to budou řikat na technické, když v papírech bude 510 a na motoru 508?
|
|
Nahoru |
|
|
crowack
|
Napsal: pon 18. dub 2016 15:59:06 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 10. črc 2014 21:50:51 Příspěvky: 81 Bydliště: Moravská Třebová
|
Podle mých informací na technické, respektive na evidenční kontrole to problém je. Musel bys to zanést do papírů > potvrzení od zastoupení suzuki, že je záměna přípustná (nejsou to teď maďaři?).
_________________ SV 650 (N) 2002 z IT. "Nachystejte květináče, na Vánoce jsem zpátky!"
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 18. dub 2016 16:56:43 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Přesně jak říká crowack. Na evidenčce to problém je...číslo motoru mi kontrolovali. Na STK to bude to samé.
Číslo motoru teď máš, zavolej na Suzuki a nech si poradit. Pokud to jde, měli by ti na to dát papír, pak kup motor a přehoď a následně zápis to TP.
Abys měl úplný klid, tak se zeptej ještě přímo na úřadě, jaké všechny dokumenty bys potřeboval potřebovat ke změně motoru v TP...a pak běž za Suzuki.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
pipa
|
Napsal: pon 18. dub 2016 18:19:50 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
Takže sem to dneska oběhal. Na zastoupení Suzuki ( jo, jsou to maďaři, ale držej tady českej kancl ) mi řekli že mi vystaví za litr papír, že to schvalují. Pak na DI a zapsat změnu do TP. Jinak motor T-510 je francouzský přiškrcený na 78 kW, nějaký jejich nařízení. Je až na CDI ve všem identický s německým T-508 s plným výkonem. Škoda, že museli kůli žabožroutům vymyslet jiný označení, mohl sem si ušetřit litr a sra...ní na DI. O víkendu to přehodím a snad bude vše v poho.
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 18. dub 2016 22:04:31 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Paráda. Ať ti motor dorazí v pořádku a hodně štěstí při výměně...pak poreferuj
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
pipa
|
Napsal: pon 16. kvě 2016 12:11:29 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
Tak motor je v rámu, běhá v pohodě, oproti původnímu má asi k.o. pružiny na spojkovém koši, dělá docela bordel, ale pokud to bude ono, vyřeším až po sezóně. Co jsem o tom četl, tak by to nemělo bejt mimo hluku nebezpečný. Bylo pár drobnůstek, tekla voda u termostatu, v připojení ze zadního válce ( poměrně lehce se poškodí těsnění ) plus rosí olej u výpustného šroubu a u připojení olejového chladiče, oboje moje blbost, nedal sem nové těsnění. Jinak OK
|
|
Nahoru |
|
|
Ladys
|
Napsal: pon 16. kvě 2016 16:46:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52 Příspěvky: 110 Bydliště: Žitenice
|
PIPA kdyby byly k.o. pružiny na spojkovém koši tak ti bude tkzv klouzat spojka a nebo nezařadíš jestly je tam nákej divnej ,,BORDEL'' tak bacha at nedopadneš jak předtim je nejspíš z převodovky ,ale samo nejni bordel jako bordel
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 16. kvě 2016 19:58:55 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
U litra "chrastí" převodovka....a přestane to, když zmáčkneš spojku. Taky jsem si myslel, že je to spojka nebo spojkový koš....ale byl jsem náležitě poučen, že ne
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 17. kvě 2016 8:18:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Na K7 funglovce mně chrastil spojkový koš. Projevovalo se to tím, že na volnoběh vydávala zvuky podobné Duchcáti. Údajně tím trpěly SV litry + V-Stromy litry, modelové ročníky K5+. Nemělo to vliv na funkci, ovšem nechal jsem měnit v záruce.
Jo a těžko takto od ntb identifikovat, zda mu chrastí opravdu spojkový koš, nebo něco jiného.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
pipa
|
Napsal: úte 17. kvě 2016 14:52:34 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16 Příspěvky: 12
|
No, vezmu to do servisu a uvidím, co mi řeknou. Domníval sem se, že to budou vymačkané pružiny vzadu na spojkovím koši, vím že se to u SV a Stormů řešilo. Dávala se tam podložka a následně se zavařila... Jinak řadí bezproblémově, kvalty jsou lehce, neutrál nijak nelovím.
Ale představa, že dopadnu jako s předchozím motorem, mě děsí. Doufal sem, že můj předchozí motor byl anomálie, nikde sem nečetl, že by SV odcházeli převodovky. No uvidím po kontrole v servisu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|