|
Právě je pon 13. kvě 2024 11:07:53
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Martin SV Protivín
|
Napsal: úte 18. dub 2017 22:31:35 |
|
|
nováček |
Registrován: pon 17. dub 2017 20:20:26 Příspěvky: 5
|
Zdravim,chtěl bych opravit či vyměnit brzd. pumpu, mam jine nove řezane kotouče, panceřky a protože nemam 4 tis na jinou pumpu tak me napadlo alespon stavajici pumpu zrepasovat tak brouzdam netem ale opravnych sad je víc na vyber NISSIN MCBK 5/8, NISSIN MCCK 5/8 podle ceho poznam jaky typ mam ja ? diky za tipy...
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 19. dub 2017 16:39:31 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Než se pustíš do repase...
...SV má obecně horší brzdy, protože Suzuki na nich šetřilo. SV1000 je na tom sice lépe (30+34 čtyřpístky) než SV650 (30+30 plovoucí dvoupístky), ale stále žádná výhra.
I s pancéřovými hadicemi a novou brzdovkou mě stačilo 20 minut jezdit ostřeji po kopci a postupně brzdy změkly, až jsem páčku promáčkl k řídítku. Toto vše bohužel dáno použitými komponenty a kombinací 5/8"/16mm pumpy s 30+34mm pístky.
Tedy nejprve se zeptám, proč bys chtěl měnit nebo repasovat pumpu? Teče anebo ti vadí jak to brzdí/nebrzdí? Jestli pumpa sákne nebo teče a jsi spokojený s brzdami, tak repas je dobrá volba...jakou sadu použít, to bohužel nevím. Jestli ti vadí brzdný účinek, tak ti repas moc nepomůže. Ano, pro klid duše můžeš nejdřív rozebrat pumpu, vyčistit a vyzkoušet, ale i tak to nebude moc velká změna. Pak bych se ale zkusil poohlédnout po větší pumpě. Třeba radiální 11/16"/17mm Nissin (cca 2004-2009 z GSXR) by se dala sehnat za rozumné peníze anebo pak 3/4"/19mm z jiných mašin (myslím novější 2010+ GSXR by takové měly mít).
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Martin SV Protivín
|
Napsal: stř 19. dub 2017 20:58:39 |
|
|
nováček |
Registrován: pon 17. dub 2017 20:20:26 Příspěvky: 5
|
mas pravdu dnes mi to co píses potvrdil chlapík co se tomu venuje že repas mi moc nepomuze pumpa netece jen proste ten brzdnej ucinek je pekne na prd clovek když jede pres 200 tak je to hooodne spatny,budu muset cihat na netu na nejakou peknou zachovalou pumpu z gsxr za rozumnou cenu ... kazdopadne dík za odpo.
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pát 21. dub 2017 7:12:47 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jo mám...protože jsem řešil stejný problém a všechno jsem si musel nastudovat sám Nejdřív jsem sehnal radiální z R1/R6...což je 16mm Brembo pumpa. Dávkování i propadání páčky se zlepšilo, ale stejně měla dlouhý chod. Ta 16mm R1/R6 je super pro SV650, pro SV1000 potřebuješ pumpu s větším pístkem...17-19mm. Nakonec jsem si nechal R6 pumpu, a pořídil USD vidle s R6 třmeny (mají 27+30mm čtyřpístky)...brzdí to teď jak čert Ono nemusíš hledat jenom z GSXR. Třeba Kawasaki ZX-xx často mají stejné/podobné radiální Nissin pumpy jako GSXR. Obecně koukej na všechny supersporty (R1, R6, GSXR, ZX, ZZR, CBR, Duc...), případně z bourané motorky. Určitě ber radiální pumpu (když už upgrade, tak správným směrem) a dávej si pozor na průměr pístku, ideálně chceš pro SV1000 víc jak 5/8" = 16mm. Bohužel cenově bude vždycky kolem 3000, protože je to žádané zboží...spousta lidí mění axiální pumpy za radiální, už jenom kvůli lepší dávkovatelnosti. EDIT: drobnosti...
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: sob 22. dub 2017 20:55:47 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Repas stávající axiálky, pokud neteče je jen pro klid duše, na brzdný účinek nebude mít vliv. Stejně tak výměna za jinou směs desek, pancéřky, racing brzd. kapalina - to jsou takové všeobecné mýty. Realita - nepoznáš to na chodu brzdové pumpy. Mě děsně sralo, že prostě promáčkneš brzdovou páčku ke gripu......co to dělalo za porno na okruhu - škoda mluvit..... Takže jsem se rozhodl dát radiálku z Gixa. (to už jsem měl pancéřky, racing brzdovku....). Koupil jsem jetou za pár peněz. K výměně na stávající brzdové hadice potřebuješ adapter (axial x radial pumpa má jinak vyústění na hadice). Vše jsem namontoval, jal jsem se odvzdušňovat - a ejhle....ona ta použitá pumpa co? No přisávala vzduch.....tže nasranej, času v prdeli.....tak jsem ji nechal repasovat.....výsledek? No přisávala vzduch stále....tak jsem se nasral, jebl ju do kouta a koupil prostě novou. Sice dražší, ale no problem. Přeci jen - když nenastartuješ, není to takovej průser, jako když nezabrzdíš díky vzduchu v okruhu brzdové kapaliny. Jelikož to pak lépe brzdilo, ale s porovnáním s Gixem to stále nebylo ono, šel jsem dál: viewtopic.php?f=23&t=4476&start=0 tam si pohledej moje příspěvky. Výměna pumpy pomohla na fci brzd nejvíc. btw - možná se mně někde v garáži už pár let válí ta jetá radiálka - ale nejsem si jist.....na rovinu - někde přisává vzduch. pokud chceš vyloženě šetřit na brzdách, napiš mně, mrkl bych se po ní......ale nebude to hned, garáž mám nyní trochu z ruky..... edit: nová pumpa cca 5 litrů -- možnost uplatnění slevy 20% pro SV....tže cca 4 litry..... http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 2005/8850/pokud je jetá za 3 litry - no podle mě netřeba řešit, zda zrovna na brzdové pumpě je třeba litr šetřit....nová je prostě nová. ale třeba jen já mám blbou zkušenost s koupí jeté.....to zjistíš sám, až koupíš, no....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: ned 23. dub 2017 8:33:18 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jak píše Kawa...koupit jetou pumpu může být trochu risk, asi jako s jakýmkoliv jetým dílem, co nemůžeš vyzkoušet předem.
Upřímně, nevěděl jsem, že nová pumpa nás vyjde na 4000. To není vůbec špatné.
Ještě dodám možná důležitou informaci...kdybys projížděl bazary a hledal jetou pumpu, tak průměr pístku = číslo vyražené/odlité na tělesu pumpy. 5/8, 16, 11/16, 3/4, 19....to jsou všechno průměry pístku v palcích nebo mm.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: stř 26. dub 2017 16:19:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Zkus dřív číst než psát. Dyť se to tu řeší......
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 26. dub 2017 17:27:26 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Radiální pumpa se tu řeší...SV1000 má horší brzdy právě proto, že použili pumpu s malým pístkem a třmeny s velkými pístky. Respektive ta kombinace není úplně nejvhodnější.
Pancéřové hadice pomůžou, to ano...ale třeba ne tolik, kolik bys očekával.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
czuba
|
Napsal: čtv 27. dub 2017 7:57:03 |
|
|
nováček |
|
Registrován: úte 25. dub 2017 10:03:00 Příspěvky: 9
|
Jejej ANO omlouvam se. Jsem DEBIL Nevadi Pokrocilo to vubec nekam?
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|