Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 ISC Ventil problém - cukání při deceleraci, ztráta výkonu
Právě je pát 29. bře 2024 0:38:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 04. srp 2017 13:15:46 
Offline
nováček

Registrován: pát 04. srp 2017 13:05:40
Příspěvky: 4
Ahoj,
mám problém s ISC ventilem, po vypnutí zapalování v něm začne tak 1s hlasitě klepat/řvát. Ročník mého VStroma je 2007. Mám problém s cukáním při decelaraci popř. se spadnutím otáček k 900ot./min při značné dekceleraci. V zimě to doknce umělo na volnoběh chcípnout.

Jenže na to se úplně neptám, vím že to způsobuje určo ten ISC ventil, který začal dělat nepříjemný rámus. Co mi ale vrtá hlavou je, že mám takovou lehkou ztrátu výkonu od cca 3000ot. Motorka se uměla pěkně rozjet na 6. stupeň, teď ji to už tak dobře nejde. Tzn. nízké otáčky jsou trochu slabší než bývávaly. Myslíte, že v nízkém zatížení má ten ISC Ventil ještě pořád vliv a jeho špatná funkce může omezit výkon motoru?

Problémy přišly v zimě, kdy motorka začala chcípat na křižovatkách, nedržela si volnoběh a vynechávala dokonce i za jízdy, někdy i chcípla. Po zimě toto přešlo, ale problém přesto přetrvává v lehčí formě, tzn. lehce to umí cuknout při deceleraci.

Mám diagnostiku, ta problém nehlásí.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 04. srp 2017 13:47:28 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Jen se zeptám, co je ten ISC ventil? Ten co přepouští vzduch z airboxu do výfuku a co je řízen řídící jednotkou?

Jinak, třeba je to souhra více faktrorů.

Napadá mě ještě (když motorka nemá výkon), jestli náhodou nemáš ucpaný palivový filtr a na vstřikovačích tím pádem není dost tlaku -> vstřikuje méně paliva. Udělej test pumpy...za nějaký čas musí napustit nějaký objem (najdeš na Strom fóru nebo netu).

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 05. srp 2017 9:12:05 
Offline
nováček

Registrován: pát 04. srp 2017 13:05:40
Příspěvky: 4
Asi se ta moje minula odpoved neodeslala, tak jeste jednou.

ISC reguluje přívod vzduchu do vstřikovacích těl za volnoběhu, když jsou zavřené klapky.

Pumpa prutokovy test dopadl ok, netestoval jsem nicméně tlak. Nemyslím že je problém s pumpou, to by pak asi nejelo pořádně ani ve vyšších otáčkách.

Seřídil jsem ventily, ty byly stejně v toleranci kromě dvou výfukových na jednom válci. Dal jsem je všechny k horní hranici tolerance, udělal synchro primární klapky, vyměnil svíčky i vzduch filtr. Nemám ještě udělané synchro vstřikovaích těl, k tomu je potřeba diagnostika a mě se zrovna odvařil noťas.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 05. srp 2017 11:22:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Odeslala, ale chvíli trvá než se to schválí. Nesedíme u toho 24hodin denně, tak prosím o trpělivost. Protože si to v podstatě zopakoval v druhém, tak první smažu, ok? Čest :-)

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 06. srp 2017 9:05:49 
Offline
nováček

Registrován: pát 04. srp 2017 13:05:40
Příspěvky: 4
Vážení, já už na to asi přišel... dal jsem tam novou řetězovku, má stejný počet zubů jako ta předtím, ale prostě je udělaná blbě - na 6. převod a 6000ot./min . jede motorka o 5kmh rychleji než předtím, to je jako kdybych měl skoro o 2 zuby menší zadní rozetu. Proto ten pocitově menší výkon, je to teď víc do rychla!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 07. srp 2017 8:07:03 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Juuura píše:
ISC reguluje přívod vzduchu do vstřikovacích těl za volnoběhu, když jsou zavřené klapky.
Hm, takže tohle SVčko nemá.

No, podle toho co píšeš, tak by to mohlo být ono. Pokud zavřeš plyn a ISC se neotevře a nepustí vzduch, tak by to pak asi mělo chcípnout nebo nedržet správně otáčky.

Koukni, jestli hadice nejsou nějaké ucpané. Anebo pak poprosit jiného Stromáka o zapůjčení ventilu na test.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 07. srp 2017 10:39:36 
Offline
nováček

Registrován: pát 04. srp 2017 13:05:40
Příspěvky: 4
Stromy to mají od rv 2007, SVéčka ne? Zvláštní docela.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz