Právě je čtv 01. kvě 2025 17:01:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 15:39:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak ja muzu z vlastni zkusennosti rict ze se tom delal, proste pod nadrzi vytahnes z konektoru 2 kabliky, je to popsano na mnoha serverech, zvladne to aji uplny drevo. No a abych vam pravdu rekl, tak ten rozdil neni nijak vyraznej, rekl bych ze je to na pomezi "zda se me ze to ma vetsi kroutak" a "ma to vetsi kroutak"... Kazdopadne zadnej vetsi rozdil sem v chovani motorky nepoznal...
Jinak ten kroutak ma byt na 2. a 3. rychlostnim stupni snizenej kvuli nejakym emisnim normam, ale jak pise popi, nejak si to nedokazu predstavit jak by to bylo na karbecu realizovany....

-> pylot - Klidne to zkus, ale nic zavratnyho od toho necekej...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 17:10:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
No to s tou nespalenou smesi bude asi pravda... To by ekologii neprospelo. Tak ja nevim. A ono je to celkem jedno. Jede to jak raketa i bez toho. :good:

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 17:29:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
Me by spis fakt zajimalo jak to funguje

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 18:59:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 410
Bydliště: okr. Olomouc
Nějaký čidlo to v převodovce má a to omezení bylo pro splnění hlučnostních norem.

To čidlo v převodovce je zobrazeno na microfishi v části SV650Part2.pdf na straně D13 (str. 7 dokumentu PDF) je označeno číslem:
36 - 37720-20F00 BASE ASSY GEAR SHIFT TERMINAL
(zdroj: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=9347 nebo: http://www.scoot.bg/arhiv_na_opisanie_motori/650cc%20(SV650%20VP52A%201999-2002).pdf )

Já to mám odpojený už od roku 2004, kdy jsem pořídil jetou mašinu. : motosmileV :

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 29. dub 2008 21:06:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
tak tohle sem k tomu ted potkal na motorkarich. Psal to tam assassin:

TRE je Timing Retard Eliminator... nektery suzi maj seskrcenej kroutak na prvni 2-3 kvalty na mape predstihu (suza ma pro kazdej kvalt separatni mapu predstihu i vstrikovani) a to TRE dela v podstate jen to ze si i na tyhle "postizene" kvalty motorka mysli ze je tam 4ka nebo 5ka... ma to vliv na akceleraci na zminene rychlosti pri castecnem otevreni plynu, ne na full gas, tam sme na brzde nezaznamenali zmenu, ale pri jizde je znat ze je to takovy plynulejsi....

da se to udelat tak ze se na dratech co vedou ze senzoru zarazene rychlosti rozpoji konektor co jde do ridici jednotky, zmeris jakej odpor tam ten senzor radi (je to jen radic odporu) a odpor odpovidajici treba petce tam zapojis na pevno(pripadne na prepinac)

jsou i lepsi elektornicke verze, ktere zachovavaji na kazdej kvalt Ok signal, jen na ty prvni si muzes vybrat jakej kvalt to tasm bude emulovat ... ma to vyhodu ze treba na neutral to nebezi na 5kovou mapu, konkretne u TL nektere kusy bezeli na tu petkovou mapu na neutral divne... ja u meho nepoznam zmenu...

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 16:03:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
hmm, tak to je mazec...
pokud to teda má snímač zařazené rychlosti, tak to teda vážně funguje....

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 18:42:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Když to má snímač tak nechápu proč to nenatahli na přistrojovku.. Kurec! Fčil abych si to dokupoval jak pako.. :evil:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:08:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no tak čistě teoreticky by se to dalo vpohodě naprogramovat na malinkýho švába a byl by pokoj...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:32:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
myslis jako udelat neco co by to zobrazovalo zarazenej kvalt? To by bylo fajne :-)

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:38:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no jasný, podle různých hodnot odporu naprogramuješ švába a ten pošle signál do malinkýho displeje... finito...
zkus se zeptat jimba, jak by to udělal... bude k tomu vědět mnohem víc než já..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:40:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Slo by to urcite, uz sem nad tim hodnekrat dumal, po zkouskach zkusim neco vymyslet ;)
V podstate signal z toho cidla by sel do "svaba" jak psal popi a jeste by u toho byl nejakej malej obvod a vysledek by se zobrazoval na 7mi segmentovym displayu... to by za pomoci nekoho kdo umi programovat chipy nemel byt problem...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:44:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
To by byl super napad :-)

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:46:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
programovat umí kde kdo... taky jsem to kdysi dělal ve strašně šílených programech... pokud máš sběrnici na toho švába a příslužnej soft... neměla by to být investice ani zdaleka dosahující 200kč... jinak na FEKT ti to kámoši z IT zmáknou...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pon 05. kvě 2008 19:49:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Jo tak ja sem v tom letos taky delal, ale jen okrajove, a moc me to nebavi... ale jako naprogramovat chip problem nebude,to je brnkacka a zvladl bych to i ja s kamosema ze skoly myslim.... spis samotna realizace, zalezi jakej signal dava to cidlo, to se bude muset promyslet a zmerit...
Tedka na to fakt cas nebude, ale pak na to mrknu rad....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pát 04. črc 2008 11:56:20 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
U vstřikování je toto omezení TRE timing retard eliminator taky v podstatě to přesvědčí ECU že má použít mapu 6 rychlostního stupně u stupňů 1-5 Odstraněním tohoto omezení se zlepší průběh točivého momentu a zlepší reakce na otevření plynu. Nevím jak je to u 650 ale u 1000 stačí přidat 15kohm za 5,- odpor na správné místo: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=20208 tady je návod. :good:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: pát 04. črc 2008 12:58:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
ja chci taky takovej tuning jak je to teda u sestpade muzu delat ty upravy jako u litru?

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 16. črc 2008 18:04:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
je... tak koukam ze sem to trosku popletl... TRE je jen u strikajdy a je to trosku neco jinyho nez u staryho modelu. Tak nevim jak to funguje u toho staryho ale tam to nema nic s palivovejma mapama.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 16. črc 2008 20:46:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
To ne no, leda bych si je vytiskl a narval pod soupatka :-D

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: sob 30. dub 2011 15:48:48 
Offline
nováček

Registrován: pát 01. dub 2011 19:47:28
Příspěvky: 5
hmm s tym napadom naprogramovat si vlastne GiPro by som suhlasil.Mozno by bolo dobre ak tu niekto ma original ukazovatel zaradeneho stupna aby ho rozobral a pofotil plosny spoj a suciastky v nom pouzite a podla toho by sme to mohli zhotovit.Samozrejme este naprogamovat. A potom : biker3 :


edit: toto som nasiel cekujte http://www.binano.fr/viewtopic.php?f=6&t=19233&start=225

_________________
Som totalna zacinajuca lama tak prosim berte na to ohlad :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 03. kvě 2011 8:01:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Asi bych se troška bál té velikosti. Aby bylo vubec co přečisť. Ale vypadá to jinak dobře

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz