Právě je pát 25. črc 2025 19:33:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 17:20:44 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
Pokud ještě někdo řeší otázku padáků, resp. dobře fungujících padáků (dostatečně dlouhých) a velmi levných, tak přikládám jeden tip (viz. obrázky). Jde o samovýrobu z toho co baumax dal. Cena do 300 Kč. Základ tvoří závitová tyč M12, která je místo origo šroubu prostrčená skrz rám s motorem v nejoptimálnějším možném místě. Díky tomu, že to jde skrz, tak nehrozí vytržení šroubů jako u uchycení na jiných místech. Plastová krytka na konci je našroubovaná na tyči a stojí 12 Kč, takže případná výměna po pádu nikoho nezrujnuje a funguje to dobře. Celková délka padáku od rámu je 14 cm, což stačí nato, aby se na motorce prakticky nic nepoškodilo. Pro zlepšení vzhledu a pevnosti je tyč zapouzdřená v hliníkové trubce průměru 25 mm, která zároveň zakryje matice a vše co by kazilo vzhled.


Přílohy:
web_pad_02.jpg
web_pad_02.jpg [ 149.58 KiB | Zobrazeno 6629 krát ]
web_pad_03.jpg
web_pad_03.jpg [ 118.47 KiB | Zobrazeno 6598 krát ]
{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 18:07:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
kamo
1 se mi to na cerny motorce stribrny neco nelibi,
2 tomu podle tveho popisu vubec neverim, lastove co je nakonci?
jak dily vypadaji rozdelane? uz jsi to snad otestoval?

dylka preci neni vsechno ne? to by pak vsichni delali takhle dlouho
tohle proste nebude poradne fungovat, neni tam co brousit, to se ti cely ohne jak papir

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 19:11:01 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. dub 2011 14:04:39
Příspěvky: 30
A keď sa to neohne a zahryzne sa to o niečo tak sa budeš tešiť pohľadom nad tými vzdušnými kotrmelcami a ohňostrojom z plastov .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 22:03:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
shark píše:
kamo
1 se mi to na cerny motorce stribrny neco nelibi,
2 tomu podle tveho popisu vubec neverim, lastove co je nakonci?
jak dily vypadaji rozdelane? uz jsi to snad otestoval?

dylka preci neni vsechno ne? to by pak vsichni delali takhle dlouho
tohle proste nebude poradne fungovat, neni tam co brousit, to se ti cely ohne jak papir



Já to nikomu nevnucuju. Zaprvé jsis možná nevšiml, že krom černý barvy má ta motorka dost věcí ve stříbrný,
takže podobný barvě jako je ta hliníková eloxovaná trubka, takže barevně to celkem ladí. Ale není problém
to udělat celý v černém, je to jen otázka vkusu. Za druhé to na konci je polypropylenovej kroužek, kterej je
docela masivní, takže při pádu se odře, ale neprodře (alespoň při menší rychlosti). Pokud havaruješ při větší rychlosti,
tak si myslím, že je úplně jedno co za padáky tam budeš mít. Já už se vysekal 3x, takže zkušenosti jsou.

Co se týká pevnosti, tak i když si na to stoupnu celou vahou (70 kg) tak to rozhodně neohnu, takže nevím jak si
představuješ pevnost papíru, ale podle mě je to festovní. Navíc kdyby to někde letělo, tak by bylo lepší aby
se to spíš ohlo než aby kvůli tomu se ta motorka otočila na nádrž nebo jiný věci. A na tý délce padáku teda sakra záleží,
protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou
ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní
vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž.
Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 22:51:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
zalezi z ceho je ta trubka, respektive jak je tlusta

no samozrejme o to jak padnes, jestli ti to jde napred na predek tak ti stene padak nepomuze vzy to praskne
to samy na zadek, pokud je jen velmi mirne sklouznes tak pak.....

no zkratka treba rutan ty padaky napred zkousi sam na sobe aby moh rict ze jsou to padaky ;-)

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 06. čer 2011 18:02:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
marse_ asi jsi zrovna chyběl, když se probírala mechanika...
máš tam strašně malou základnu, aby to na tý délce vůbec něco udrželo. To slavný PP ti nic nevydrží, ale jako absorber rázu by postačit mohlo. každopádně hned při kontaktu se to celý ohne a ta duralová trubička ti krásně promáčkne rám a nejspíš se závitovka utrhne.

Mám taky 14cm dlouhý padáky, ale celý z erthalonu a průměr 60mm. s mírným ohybem se počítá,velká základna nedovolí aby se padák ohnul úplně, dobře absorbuje náraz, je to nejlepší plast na otěr a sejně při pádu 15m po asfaltu se z něj uborusí 2cm.

tou tvou vychytávkou, kromě tohože to kromě pádu ze stojánku ničemu moc nepomůže si zkurvíš rám.

Ještě budeš muset párkrát spadnout a třeba něco kloudnýho uděláš...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 06. čer 2011 18:32:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14
Příspěvky: 370
Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
marse píše:
A na tý délce padáku teda sakra záleží,
protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou
ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní
vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž.
Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný...


To víš, že záleží... já si padáky taky nechal dělat a než jsem si je navrhl tak jsem si k tomu přečetl všechno co jsem jen našel a ve finále z toho skoro vyplynulo že dlouhý padáky jsou skoro horší než žádný(tím neříkám že tvoje jsou moc dlouhý)...co jsem se já dočetl tak padáky nejsou az tak proto aby ti chránily blinkry, ale hlavně motor a chladič apod. Někde jsem se dočetl, že dlouhý padák může způsobit roztočení motorky a škody mohou být mnohem větší než kdyby si si odřel kapotu...a když by si zůstal v blízkosti motorky tak to asi tak nebude žádná hitparáda kdyby se roztočila...

něco od Rutana

http://padaky.rutan.cz/index.php?page=27


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 11:32:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
popi píše:
marse_ asi jsi zrovna chyběl, když se probírala mechanika...
máš tam strašně malou základnu, aby to na tý délce vůbec něco udrželo. To slavný PP ti nic nevydrží, ale jako absorber rázu by postačit mohlo. každopádně hned při kontaktu se to celý ohne a ta duralová trubička ti krásně promáčkne rám a nejspíš se závitovka utrhne.

Mám taky 14cm dlouhý padáky, ale celý z erthalonu a průměr 60mm. s mírným ohybem se počítá,velká základna nedovolí aby se padák ohnul úplně, dobře absorbuje náraz, je to nejlepší plast na otěr a sejně při pádu 15m po asfaltu se z něj uborusí 2cm.

tou tvou vychytávkou, kromě tohože to kromě pádu ze stojánku ničemu moc nepomůže si zkurvíš rám.

Ještě budeš muset párkrát spadnout a třeba něco kloudnýho uděláš...



Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 13:55:23 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
Mara píše:
marse píše:
A na tý délce padáku teda sakra záleží,
protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou
ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní
vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž.
Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný...


To víš, že záleží... já si padáky taky nechal dělat a než jsem si je navrhl tak jsem si k tomu přečetl všechno co jsem jen našel a ve finále z toho skoro vyplynulo že dlouhý padáky jsou skoro horší než žádný(tím neříkám že tvoje jsou moc dlouhý)...co jsem se já dočetl tak padáky nejsou az tak proto aby ti chránily blinkry, ale hlavně motor a chladič apod. Někde jsem se dočetl, že dlouhý padák může způsobit roztočení motorky a škody mohou být mnohem větší než kdyby si si odřel kapotu...a když by si zůstal v blízkosti motorky tak to asi tak nebude žádná hitparáda kdyby se roztočila...

něco od Rutana

http://padaky.rutan.cz/index.php?page=27



No jak jsem psal, spadlo mě to už 3x a při běžném pádu na rovném asfalfu odření motoru a proražení chladiče u SV nehrozí. Už jenom tím, že ten motor je šířkově hodně subtilní oproti řadovým 4 válcům. Takže pokud je padák jen nato, tak je u SV prakticky zbytečně... Asi by se dalo říct, že v menší rychlosti je větší padák lepší, protože to tak neodnesou ty plasty a další věci a ve vyšší rychlosti je to možná horší,
ale kdo havaroval ve větší rychlosti, tak už většinou stejně nejezdí, protože nemá na čem... pokud neměl velký štěstí... :?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 15:56:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
marse píše:
Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál. ;)

říká ti něco kvadratický momentu v ohybu? jestli ano, tak nemůžeš kváknout takovou capinu...

jen tak pro informaci, kde se podle tebe ten tvůj padá ohne jako první?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 20:16:32 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
popi píše:
marse píše:
Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál. ;)

říká ti něco kvadratický momentu v ohybu? jestli ano, tak nemůžeš kváknout takovou capinu...

jen tak pro informaci, kde se podle tebe ten tvůj padá ohne jako první?


Představ si, že mi to něco říká, neboť néjen že jsem to studoval, ale také v tom nyní pracuju... :-D Myslím teda ve strojařině.

Ale řekl bych, že se to ohne nejspíš na konci, né? :lol:

Nevím jestli jsi pochopil jak tam ta trubka funguje a jak se to bude ohýbat... Jestli myslíš, že to přenáší ohybový moment té závitové tyče, tak máš za pět...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 21:41:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
závitová tyč samozřejmě padák také drží v ohybu, ale zrovna k tomu tam není.
hlavně jde o to, že jsi zvolil malej průměr hřídele a moc velkou délku.
tipnul bych si, že je to průměr 25mm, max 30. to znamená v té lepší variantě poměr páky 140/15, a to neberu v potaz deformace, které tento poměr ještě zvýší...

Ta podložka co tam máš na rámu ho moc neochrání a závitovku to s velkou pravděpodobností při tomto poměru pák utrhne.

dělej jak myslíš...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 22:12:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
popi,co bys očekával za 300?Kolega je spokojen,spočítal si to,ušetřil.Lepší je ty padáky vůbec nepoužít!!!To bych přál všem.
Já dělám jiné,jsou teda dražší,ale několik motek už zachránily.
viewtopic.php?f=41&t=2967

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 22:40:08 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
No když nebudu dělat takový píčoviny jako většina "odborníků" tady co dává olej 20W do vidlí kvůli tomu aby ztuhla vidlice, tak je snad hned tak potřebovat nebudu...

A myslíš Zdeno, že je v těch tvejch padákách principielně nějákej zásadní rozdíl v pevnosti, když ta dosedací
podložka má menší průměr a celý to drží menší šroub?

Popi - ta závitovová tyč právě ten ohyb vůbec nepřenáší, ta je zatížená pouze na tah. Kdyby měla přenášet
ohyb ta tyč, tak to vydrží na ohyb sotva 20 kg... Takhle mi to vydží mnohem víc. Samozřejmě, že když ta trubka bude mít větší průměr, tak víc vydrží na ohyb, ale dojde jen k tomu, že se to ohne u rámu a ta podložka by ten rám promáčkla a to nechci. Takže místo toho je pod tou trubkou ještě plnej ocelovej kroužek, co tomuhle zabraňuje. Ten tvůj padák právě bude fungovat tak, že se opře o rám, byť na větším poloměru (tedy o něco nižší silou).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 8:50:30 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
jako vcerejsi debata po prohlidce motorky ke koupi kde byl padakem urvanej drzak motoru do ramu
padaky ano ne?
ne zkurvis si ram
ano zachranis plasty
vyber si, samozrejme zalezi na padu ale je to 1:1

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 9:11:30 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
shark píše:
jako vcerejsi debata po prohlidce motorky ke koupi kde byl padakem urvanej drzak motoru do ramu
padaky ano ne?
ne zkurvis si ram
ano zachranis plasty
vyber si, samozrejme zalezi na padu ale je to 1:1


Na SV je právě dobrý, že v tomhle místě jde sešroubovat celou motorku skrz (rám, motor), takže u tohodle konkrétního
upevňovacího místa vytržení nehrozí. Maximálně se to ohne, což jak jsem už psal by bylo lepší než aby to vydrželo úplně všechno
a mělo to za následek převrácení motorky na nádrž apod.

Ten kdo používá běžně dostupné padáky co se uchycují na ten šroub vepředu, kde se to montuje jen do nálitku
na motoru (třeba i to co nabízí Zdeněk), tak riskuje to, že se poškodí rám nebo se ten šroub vyrve z toho úchytu úplně.
Proto jsem volit tohle uchycení.

Můžem se dohadovat o tom jestli je ten můj padák dobrej nebo není, ale ať tak či tak, tak tohle upevňovací místo je
nejlepší co na tý motorce je a hrozí tam nejmenší škody (poškození rámu nebo dokonce vyrvání šroubu ze závitu motoru).
Proto ta závitová tyč co jde skrz a vše stahuje z obou stran.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 9:15:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
No, a proto Sharku všichni renomovaní výrobci padáků vč výrobce Suzuki vůbec nedoporučují dávat padáky přes tyčovinu skrz motor,ale o šroub dopředu,tam se totiš ten kus rámu dá snadno opravit a max se po velké ráně opraví přední hlava motoru. ;)
Marse-to,co jsi právě napsal je zcela liché.Jak se tam drbne rám,tak je to v prdeli,a ještě je nebezpečí trhnutí bloku motoru.Suzuki ví trochu víc než ty.Oni tu motku vyrobili.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 9:30:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
nejlepsi jsou ty uz predem ohnuty padaky, lehci pad ti vemou
horsi kde hrozi nejaky poskozeni ramu tak se ten padak radsi urve sam a jde to do kapot

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 9:32:05 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
zdeněk píše:
No, a proto Sharku všichni renomovaní výrobci padáků vč výrobce Suzuki vůbec nedoporučují dávat padáky přes tyčovinu skrz motor,ale o šroub dopředu,tam se totiš ten kus rámu dá snadno opravit a max se po velké ráně opraví přední hlava motoru. ;)
Marse-to,co jsi právě napsal je zcela liché.Jak se tam drbne rám,tak je to v prdeli,a ještě je nebezpečí trhnutí bloku motoru.Suzuki ví trochu víc než ty.Oni tu motku vyrobili.


tak když jsi byl včera Zdeňku s hlavním konstruktérem Suzuki na večeči, tak to potom jo... To abych to radši sundal, než se mě vyrve ten motor celej...

Jenom mi nejde do hlavy, když se koukám na origo příslušenství přímo od Suzuki, že tam žádnej takovej padák na ten přední uchyt nenabízej a co víc.... Kde je uchycenej ten padací rám co maj v příslušenství? Zrovna na tom šroubu co jde skrz... Pravda, ten rám funguje trochu jinak než padák, ale asi věděli proč to nedrží ten přední šroub, ale tenhle co jde skrz.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 9:57:48 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
originalni padaky suzuki se montuji na predni sroub
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=82915

jsou ale navrzeny (alespon se tak domnivam) ze pri vetsim zatizeni se urvou, aneb nejsou primo do sroubu ale krs desticku/redukci

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz