Já měl stejný problém, taky jsem nechtěl cálovat komplet výměnu, špekuloval jsem, jak to ochcat a že třeba jenom pružiny postačí... a nakonec to bylo nejspíš právě tím povrchem. Při špatné manipulaci může "zesklovatět", což ale vidět nejde, a prostě to začne klouzat. Dlouho se nic neděje, zkontroluješ tloušťku, vše ok, a pak pojedeš někde serpentýny nebo dáš prostě spojce kouř a po pár desítkách km je sedřeš na plech, zlikviduješ přítlačák a ještě budeš mět zabordelený olej pilinama. To jsou pak náklady hnedka veselejší.
Jednoznačný poučení pro mě bylo, že jakmile začne spojka klouzat, měním vše a hned (lamely, plechy, pružiny)... prokluzem spojky se i plechy hodně ohřívají a likvidujou. A pružiny jsou natolik levná položka, že už to nestojí za ten risk, že budou vychozenější a zase se ti o to dřív zkurví kotouče... a tak furt dokola

. Je to alchymie a šetření se tady může dost prodražit.