Právě je čtv 01. kvě 2025 18:25:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 20:46:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
chci se zeptat. je mozne ze mam moc bohatou smes? je mozno ji nejak seridit? kdyz necham masinu na stojanu treba 10-15min bezet(treba tedka behem zimy), tak mi to koleno peken zcervena. mam tam ladaky+kn+vyndanej snorchl. diky

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 21:05:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Moc bohatá směs dělá krapet něco jiného. Tohle dělá chudá směs.
Jinak 10 minut nechávat běžet mašinu proč :-)? Při jízdě to nedělá?

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 21:40:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
aha, tže chuda. no a co s tim?? cim to tedy muze byt? tim kn? nebo vyfukama? no pri jizde nevim, to je vetsinou pres den a to jsem nepostrehl. no proc deset minut? kdyz uz to teda v zime nastartuju, tak to necham alespon poradne ohrat a tak jsem to zjistil, pac v garazi mam male svetlo, tak to bylo videt.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 22:02:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no tak první věc je to, že pokud to není nutný, tak chod na volnoběh motoru rozhodně neprospívá...
druhá věc že svody se ti nemají jak dobře chladit, když motorka stojí
a třetí, jak moc se zahřejou... hoď sem fotku...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 22:16:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
tady to je z horsiho mobilu, ale je videt ze je to zahrate az az. na barvu nehledte-bylo to do cervena. http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=86228

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 22:24:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Je to tak jak píše Popi, ohříváním na stojanu motorce moc dobře neuděláš – někde tu byl výstřižek z ČMN čemu všemu to neprospívá. Když už, tak ji nechat trochu ohřát a pak opatrně projet (tak 5–10 km).

No jinak k té chudé směsi můžou to klidně výfuky i filtr dělat. Je dobré nakouknout na svíčky jakou mají barvu – to je takový základní identifikátor (bílé svíce – chudá směs, černé svíce – bohatá směs, cihlové svíce – OK :thumbsup:). Lepší, ale hlavně přesnější je lambda, že? Zjednodušeně se dá říct, že ve spalované směsi je více zastoupen vzduch nežli by měl být – směs tak hoří vyšší teplotou a svody / výfuky se více zahřívají. Naopak třeba když vjedeš do hor, tak vlivem nadmořské výšky vzduch řídne a směs se stává bohatější – motorka pak třeba hůř reaguje na plyn a má nižší výkon, stejně tak třeba jízda se zaneseným filtrem.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 10:41:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
hele taky mám červený koleno..posledně jak jsem šukal na koberci tak jsem si ho spálil. :shock:
a teď k věci...směsí to může bejt i nemusí.každopádně nechávat stát motorku takhle dlouho na volnoběh je píčovina..to ti udělá i s dobrou směsí..jestli se toho chceš vyvarovat tak prostě nastartuj a prohřej to volnější jízdou.navíc mám tušení ,že SV nemá dvoupláštový svody což tomu viditelnýmu zbarvení ještě napomáhá.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 11:43:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
a jak to mam projet, kdyz cesta od garaze je namrzla a zasnezena :lol: . a proste jsem ji chtel slyset, ale nechtel jsem ji nechat jen chvilinku. nemuzu se proste uz dockat no.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 19:28:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No já teda taky nemám možnost teďka jezdit, ale když už start v zimě, tak na stojanu pod kyvkou a zahřívat to přes kvalty, aby se ti rovnoměrně prhřál celej motor, i s převodovkou.
Směs se dozvíš nejlíp z lambdy....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 21:03:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Jimbo>jasan, tak jsem to myslel a tak jsem to i udelal-na stojanu.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 21:33:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Jinak s tím červeným kolenem se mi vybavilo tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=83Zf-GEIEFA.
Za tohle bych asi sekal ruce, co je na tom ale nejhorší je skutečnost, že to nějak Skopčáci poslepují a prodají třeba do ČR :roll:...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 21:50:36 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 08. črc 2009 20:52:20
Příspěvky: 46
Bydliště: louny
nevim cemu vsemu to neprospiv,a ale rek bych ze si tim vybijis baterku ;)

_________________
Jawa 50/21 Pionýr (1969), Honda Rebel 125 (1999), Suzuki SV 650S (1999) :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 22:48:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
No já teda taky nemám možnost teďka jezdit, ale když už start v zimě, tak na stojanu pod kyvkou a zahřívat to přes kvalty, aby se ti rovnoměrně prhřál celej motor, i s převodovkou.
Směs se dozvíš nejlíp z lambdy....

přesně... když už, tak přes kvalty v polovině spektra otáček... ale ne na volnoběh..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 22:51:14 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
a bo gumoanim ... u toho taky vystridas kazdej kvalt :D

***

spis se ptejme - PROC startovat kdyz s motorkou nechci jezdit????

copak mladou taky svliknes, nadrazdis, prastis sulinem pres frndu a jdes spat bez jakykoliv jiny akce? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 22:53:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mates... semtam se taky zadaří.... :grin:

jinak motorku staruju taky... kvůli obnově olejového filmu na vačkách a ve skříňi...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 22:56:50 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
popi píše:
jinak motorku staruju taky... kvůli obnově olejového filmu na vačkách a ve skříňi...


cece ... popaku ... ze zrovna Ty, takovej guru ... nerikam ze placam vsude samou pravdu, zadnej ucenej ... sak vime :)

videl jsi nekdy rozhozenej motor, kterej trebas rok stal? ... rozhodne nevypada jako suchej ... .)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:19:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mateSAS píše:
popi píše:
jinak motorku staruju taky... kvůli obnově olejového filmu na vačkách a ve skříňi...


cece ... popaku ... ze zrovna Ty, takovej guru ... nerikam ze placam vsude samou pravdu, zadnej ucenej ... sak vime :)

videl jsi nekdy rozhozenej motor, kterej trebas rok stal? ... rozhodne nevypada jako suchej ... .)

žádnej motor mi tak dlouh nestál, takže neviděl...
Jde hlavně o to, pokud olej nevyměníš před zimou, respektive před odstávkou...

Vždy se ti do motoru dostane vlhkost a ta se drží vvětšinou v olejové náplni, nebo na stěnách skříně...
Pokud olej nevyměníš, tak právě ta vlhkost ti může vytvářet povrchovou korozi...

Proto by se olej měl měnit vždy před odstavením motoru a ne až na jaře...

Takže buď olej nevyměnit a občas ho protočit, nebo náplň vyměnit, a motor nestartovat...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:27:50 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nemenim, nestartuju :D a motor mi nikda nezreznul ...

spis si myslim ze tim jak motor zahrejes a on pak chladne, tak tu vlhkost do sebe naopak nasava ... ne ?!

jinak - me taky nikda tak dlouho nestal ..... (o cem je rec?)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 1:49:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Taky si myslím... startem tu vlhkost jenom nasaješ. Ale to jsou maličkosti, každopádně měnit olej rozhodně na jaře, větší nároky na olej se kladou při jízdě a ne při konzervaci motoru. Kdo na to samozřejmě má, pak ideálka je asi měnit jak před odstávkou, tak před uvedením do provozu, ale podle mě je to absolutně zbytečný.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: červené koleno
Nový příspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 8:43:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
popi píše:
mateSAS píše:
popi píše:
jinak motorku staruju taky... kvůli obnově olejového filmu na vačkách a ve skříňi...


cece ... popaku ... ze zrovna Ty, takovej guru ... nerikam ze placam vsude samou pravdu, zadnej ucenej ... sak vime :)

videl jsi nekdy rozhozenej motor, kterej trebas rok stal? ... rozhodne nevypada jako suchej ... .)

žádnej motor mi tak dlouh nestál, takže neviděl...
Jde hlavně o to, pokud olej nevyměníš před zimou, respektive před odstávkou...

Vždy se ti do motoru dostane vlhkost a ta se drží vvětšinou v olejové náplni, nebo na stěnách skříně...
Pokud olej nevyměníš, tak právě ta vlhkost ti může vytvářet povrchovou korozi...

Proto by se olej měl měnit vždy před odstavením motoru a ne až na jaře...

Takže buď olej nevyměnit a občas ho protočit, nebo náplň vyměnit, a motor nestartovat...

tohle máš sice pravdu,ale to platí při odstávce na delší dobu...třeba rok...ale když ti motorka stojí 3-4 měsíce přes zimu tak je to uplně o ničem..v moto salonu ty motorky stojí kolikrát podstatně déle a že by se tim někdo zabejval jsem nikdy neviděl
Jinak já teda motor už několikrát rozebíral i po delší odstávce jak dva roky a nikdy nebyl suchej...ten olej tam drží hodně dobře.a orezlí vačky nebo klika nebo vložky válců jsem nikdá neviděl.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz