já postupoval takto:
1) úhlová bruska s smirkovým kotoučkem 120 zrn/cm čtvereční (z/cm2), hezky zlehka srovnat všechny rýhy, hlavně netlačit a pohrát si s tím aby se zachovala co nejlepší návaznost válcové plochy.
2) až je vše nahrubo srovnáno dejte do brusky jemnější kotouček cca 240z/cm2 a celý to znovu přebruště hezky zlehka
3) potom příjde ke slovu vibrační bruska na kterou se připevní smirkový plátno s vyšší zrnitostí než doposud cca 280z/cm2 a brousíme a brousíme ,přitom brus roztahujeme do stran aby se nevytvočila v místě brusu ploška. Tímto postupem opakujeme a používáme vždy jemnější smirek.
při použití nad 400z/cm2 je dobrý přidávat trochu oleje.
Kdo ko nechce mít lesklý, tak mu postačí tato zrnitost a s výsledkem bude spokojen...
4) kdo ho chce znovu vyleštit bude pokračovat z broušením až do 1000z/cm2 s olejem.
potom dá do brusky kus filcu a pomocí jemné brusné pasty s olejem připravý povrch na doleštění které udělá rukou, flanelem za použití zalešťovací pasty....
warning: při řeskočení posloupnosti zrnitostí si jen přiděláte práci a výsledný efekt nemusí být tak dobrý.
leštění i borušení provádějde křížovou metodou...
pzn.: připomínky, rady a vaše zkušenosti přihazujte bez ostychu

před:
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5547po:
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5749lepší foto v případě zájmu doplním