
)))))))
ale ju .... jen se do toho pust

... oni ti sisouni v Japonsku tomu nerozumej, tak tam davaj blby karbce, aby to napicu jelo

ale ted vazne ... kolik do toho chces investovat a co od toho cekas? kdyz sezenes nejakej lepsi karbec (primej s akceleracni pumpou, ne podtlakovej) za dobry penize, tak te bude stat jeden kolem 8-10tis ... kdyz se nebudeme bavit o peripetiich kolem fyzicke montaze o osazeni spravnyma tryskama (hlavni, volnobezna, trysky v akceler.pumpe, usazenim jehly atd...) nad cimz stravis mnoho casu a doma sinedovedu predstavit to delat .... stylem pokus/omyl ... by mi asi prasklo jatro...
tak musis brat v potaz, ze dnesni poopice jezdici na motorkach toho moc neumej, proto tam japoncici davaji ty tupe podtlakove karburatory, pocitam ze znas jejich funkci, ale ve zkratce - plynem nepridavas gas, ale jen hybes skrtici klapkou, v motoru se zacne delat vetsi podtlak (lidove receno) a ten zacne zvedat soupatko ... cili v kostce - motor si vezme smesi jen tolik kolik uzna za vhodn ... a to cele samozrejme se spozdenim ...
nu a u primyho karburatoru? tam co pridas, to tam jde ... a okamzite ... samozrejme za prispeni akceleracni pumpy ... cili kdyz s tim nebudes umet, tak si motor v zatacce budto ulejes a nabijes si drzku, bo z toho budes nestastenj, pac to bude moc ostry a reagovat na kazdickej minimalni pohyb pravou rukou ...
nu ... staci jako info?

PS: jinak - kdyby s tim nebylo takovy srani, tak te v tom podporuju, pac karburator je krasna vec ... aj technicky ... trebas baterie 4 KEIHINu FCR ... s plochyma soupatkama, ulozenyma na loziscich .... krasnej kus strojariny .)