Právě je ned 27. črc 2025 16:04:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 18:26:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Zdarec. Mám dvě otázky.
1) Přemejšlim o změně sekundáru z 15:44 na 14:45 nebo 14:46.
( http://www.gearingcommander.com/ )
Nepřijde mi to jako žádná drastická změna, spíš nebudu v obci trápit SV na 3500 na tři ale budu moct mít třeba 4000 a taky šestku budu řadit na 90 místo na kile. Máte s tím někdo zkušenosti? Našel sem tady diskuzi k litru ale k šestce ne.

2)Představte si krásný letiště, 300m uplný rovinky a po pravý straně borce na hornetu a po levý na fazeru. Jak byste řadili abyste je roznesli na kopytech? Někde mezi max momentem a max výkonem? nebo až kousek za max výkonem? Určitě má spousta z vás zkušenosti se zesměšňováním čtyřválistů. : wheel :

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 18:46:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Já jsem si všiml, že u mýho Ska mám řetězovku z Nka, tím pádem vzadu na rozetě o zub víc. A asi by to mělo jet lépe, protože na letišťu při sprintech jsem nad SVčkama co tam byli vyhrával. Teď tam budu dávat znovu řetězovku z Nka, páč mě to i tak líce přes 220 a SV není o vysokých rychlostech, ale o zatáčkách.
Se sekundárem jsem nic nedělal, takže s tím nemám zkušenosti. Jinak asi řadit kolem těch devíti tisíc u maximálního výkonu při nějakých sprintech. hogw

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 20:32:24 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 30. lis 2007 12:22:13
Příspěvky: 64
..měnil jsem letos řetězovku..
..rozetu jsem dal 45 ..
..pastorek jsem dal 14 místo 15..což dělá cca jakoby rozeta měla 47-48 zubů..
..rozdíl ve zrychlení,tahu ve stoupání i zrychlování na pětku i šestku je rozhodně znatelné..
..maximálku neřeším,protože nad 180 na N-ku už to není jízda,ale otročina..
..přepravní rychlost tak 130-140 a dálnicím se vyhýbám,bo tam není o co stát..takže jsem spokojen.. :good:
..a jelikož,jak bylo řečeno výše,SV je do zatáček,tak už to tak do budoucna nechám..
P.S řetěz 110 článků a nemusel se zkracovat..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 20:40:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
No, Hornety a Fazery jsem si dával k snídani... ale max na 150m.... dál už to SV prostě neutáhne... přecijenom se převaha 20 koní někde projeví...
Ten převod bych si změnil... ale tak drasticky jako 14/47 už bych asi nešel pokud k tomu nemáš zvláštní trať nebo podobný úmysly...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 21:17:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
Příspěvky: 344
Bydliště: Uherský Ostroh
pokud chcete moto výrazně živější, tak doporučuji převod 44/14 - už to bude velký skok, popř. 47/15. Poměr 47/14 je už velké změna - motor by se hodně a vytáčel a muselo by dost často řadit.
Při změně počtu zubů na řet. kole o 1 až 2 byl měl stačit stejně dlouhý řetěz, při větší se řetěz prodlužuje o dva články.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. dub 2009 22:28:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
majk> Prave proto sem chtel na pastorku jeden ubrat a na rozete jeden pridat nejlepsi se mi zdalo 14:45 Myslim ze pak by byl retez akorat.

popi> A kde radis? Pred omezovacem? Na max vykonu nebo na max kroutaku? Ja bych rek ze idealni to bude asi na max vykonu ale zase preci jenom pak dam vyssi kvalt a sice naroste kroutak na motoru ale na zadnim kole se zase prodlouzi prevod a kroutak klesne. Tudiz nevim jestli ne nahodou az kousek za max vykonem... No je to slozity.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: změna sekundáru a max. zrychlení
Nový příspěvekNapsal: pát 24. dub 2009 10:36:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pylot píše:
majk> Prave proto sem chtel na pastorku jeden ubrat a na rozete jeden pridat nejlepsi se mi zdalo 14:45 Myslim ze pak by byl retez akorat.

popi> A kde radis? Pred omezovacem? Na max vykonu nebo na max kroutaku? Ja bych rek ze idealni to bude asi na max vykonu ale zase preci jenom pak dam vyssi kvalt a sice naroste kroutak na motoru ale na zadnim kole se zase prodlouzi prevod a kroutak klesne. Tudiz nevim jestli ne nahodou az kousek za max vykonem... No je to slozity.

cca 9500/min

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz