Kreuz píše:
Ja ti k tomu povim tohle: Jako na vubec prvnim SV jsem se svezl par kilaku na litru...sice Sku ale předělanym na streeta takže bez polokapoty a s širokejma hrazďákama....je to sice už skoro dva roky ale doteď si pamatuju jakej to byl kalup

...hlavně fantastická akcelerace a síla nebes se dotýkající

na brzdy sem moc nehrabal páč sem na tu mašinu nebyl zvyklej a byla pučená ale věřim že sílu maj...je pravda že s hmotností mi to přišlo horší...zvlášt při manipulaci na místě...ale to je taky o tělesný stavbě jezdce....někomu kdo má 110kilo to může připadat jinak než mě když mám 75...a právě proto mám 650S..a taky proto že mám jen 25kw řidičak a litry ktery maj tenhle výkon v techničaku sem žádný neviděl

jinak ač se mi hodně líbí streety tak pokud nejezdíš třeba jenom po městě a nebo ti nevadí jezdit tak do 130 tak ber Sko..ale je to o vkusu...já osobně sedim vzpřímeně tak do 150 a pak teprv zalejhám...ale líbilo se mi o dost víc mít řidítka dole..na Nku sou ty origo hrozně uzounký...ale zas...každýmu to vyhovuje jinak....

Tak nejsem žádnej střelec, ale obcas se chci taky pořádně projet a jelikož mám právě N bez jakyhokoli stitku, tak kdyz pak uz clovek jede pres 160, tak je to docela makacka, proto právě uvažuju že u takhle silný motorky bude lepší S... A co se týče streetu, tak to se mi vubec nelibi, prijde mi ze to u ty motorky kazí vzhled ale tak to je vec nazoru kazdeho...
