Právě je čtv 22. kvě 2025 7:01:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 22:10:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 410
Bydliště: okr. Olomouc
Já na mojí babičce r.v. 2000 / 58:000 Km po naladění podtlaků, při mojí váze 97 kg - 230 km / h - ale to je údaj nepřesný, tachometrový, takže uvidím letos protože mám navigaci MIO, kde bude údaj o rychlosti přesnější - pokud mi navigace při té rychlosti neuletí.

Podle zkušenosti z auta, to při tachometrové rychlosti 205 Km/h na navigaci ukazuje 188, tak to buda asi podobné.

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 22:59:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Jojo, tacháč proměřuje cca 10%.....

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 23:14:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
stafflik píše:
Jojo, tacháč proměřuje cca 10%.....

Já to jednou počítal v nějakym prográmku podle převodů a při 10800 ot. bych měl jet 219 a mě to při cca těchto otáčkách ukazovalo 225. Byly v tom zahrnuty i rozměry pneu a jiné blbosti, takže je to celkem přesný údaj.

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 0:04:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
kde jis sehnal koeficienty převodů pro SV?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 0:13:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
popiSV píše:
kde jis sehnal koeficienty převodů pro SV?

koeficienty? Převody jsou psané v manuálu...

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 0:16:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
hmm, tak to jsem je přehlídl..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 0:31:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
WOW.. Tak to mě nikdy ani nenapadlo to počitat.. Ale jak vidim tak to de :grin:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 1:56:35 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
ja vzdycky pocitam ze je to o 5 vic na tachaci nez real merim si to na radarech jak jsou v obcich... nad 200 ze je to o 6 to je plus bus stejna odchylka

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 12:31:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nemůžeš říct že když je to při 50km/h 5km/hodchylka tak stejná bude i při 200km/h
musíš spočítat kolik procent je 5 z 50 a taková odchylka je i při 200km/h... takže ty máš odchylku 10% tzn když ti tacho ukáže 200 jedeš jen 180...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 14:57:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
A ještě se k tomu musí připočítat další věci jako např. deformace pneu s narůstající rychlostí, to udělá taky slušný nepřesnosti.

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 15:04:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No tím spíš na tenhle údaj peču.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 17:09:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 14. pro 2007 17:44:56
Příspěvky: 52
Bydliště: Kolín
Tak to nevim proc.Stejne neni dulezita ta presna rychlost,jde jen o porovnavani rychlosti a danejch motorek a ty tachometry budou na kazdy motorce mit priblizne stejnou chybu,takze pro porovnani je to uplne dostacujici...Dobre vim,ze tady pocitali,ze kdyz mas zadni totalka sjetou a predek novej,tak se to o hodne zmeni,ale rekni mi kdo tady jezdi s jednou gumou sjetou na draty a s druhou uplne novou.Takze v prumeru pro porovnani jsou tyhle udaje celkem dostacujici..Me to napriklad celkem zaujalo,ze opravdu ty lidi co maji KNka filtry a maji ladaky,tak maji maximalku ocividne vyssi,cili dalsi duvod proc si mam ladak poridit... :thumbsup:

_________________
Jawa Mustang -> Suzuki GS500E -> Suzuki SV650S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 17:53:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No jestli to "tak to nevím proč" bylo na mě, tak proto, že prostě na maximálku se dostávám natolik zřídka, že je mi to relativně jedno. Moje max. cestovní rychlost tam, kde to jde, je 160-180 km/h, občas tomu přihulím, ale v čem mě KNko a otevřená koncovka přesvědčili, je jak snadno teď motor vyletí do otáček, do kterých jsem se před tím ani nemohl dostat. Samotnou akceleraci jsem ještě moc netestoval, už jsme se domlouvali s Popákem, že si zkusíme dát nějaký match na rovince a pak se uvidí.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 19:44:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no porovnání různejch typů motorek je dost odlišný... kámošovi ukazoval tacho na H6 přes 220km/h a já ho předjížděl v 205km/h....

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008 20:13:36 
Offline
nováček

Registrován: ned 27. led 2008 13:23:30
Příspěvky: 6
caute. Moja maximalka je niekde 210-215km/h. Mam 85 kg a je to sv650s rv.99 - ale to musim lezat na nadrzi tak ze mi netrci ani kusok hlavy pod to male plexi :grin: ale asi sa to ovela lepsie chova pri tych 160-170 to je taka v pohode rychlost na tu masinu

_________________
viac o mne, aj to ako vyzeram najdete na :http://motoride.sk/?login=Sektor


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 1:15:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 14. pro 2007 17:44:56
Příspěvky: 52
Bydliště: Kolín
To Neith: Jo to mas pravdu..Koukal jsem se na graf od brzdy s ladakem a bez ladaku..A bylo z nej jednoznacne videt,ze ten ladak prida motorce vetsi vykon hlavne v tech nizssich otackach,ve vyssich uz to nebylo ani tak znat(podle grafu).

_________________
Jawa Mustang -> Suzuki GS500E -> Suzuki SV650S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 8:37:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12
Příspěvky: 371
Bydliště: Kamenice u Prahy
Ono já abych to trochu upřesnil myslim si že samotná koncovka nebude tolik o tom výkonu možná je tam trocha zlepšení třeba kvůli lepší průchodnosti, ale hlavní výhoda asi bude třeba ve váze protože je laďák o pár kilo lehčí než originál. Stim KNkem to chci taky zkusit. Někdo řiká že to pomuže a někdo řiká že to udělá ve středu výkonu díru ve které to cukne s mašinou. Tak nvm

_________________
Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 11:24:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No tak nebudu říkat, že to musí platit u všech moto (já mám K3), ale žádnou díru jsem nezaznamenal, a to ani na brzdě, spíš se to naopak trochu srovnalo a parametry zvýšilo. Ale teda nikdy v životě jsem neslyšel, že by KNko mělo způsobit na stříkačce díru v průběhu výkonu!! Právě naopak mi všude říkali: "nějaklý výkonový nárůst moc nečekj, ale vyhladí ti to křivku výkonu i krouťáku." Podle mě je pitomost se obávat prdnout na SV (stříkačku) KNko a koncovku bez PC.... otevřu prdel, tak tomu otevřu i předek, ne?

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 12:43:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12
Příspěvky: 371
Bydliště: Kamenice u Prahy
No nejde o to že je to stříkačka, prostě máš najednou o cca. 40-60% větší propustnost vzduchu než s originálem. A soudruzy inženýři v Japonsku to stavěj nějak optimálně že? A zadek by sis otevřel kdybys tam měl koncovku i se svodama komplet, kterej už ti přidá výkon a o dost ubere na Kg. Na tvym grafu to sice něco udělalo, ale nevim jak by to vypadalo s plně zahřátym motorema. Navíc jsem se doslechl, že jedinuo profesionální brzdu na měření maj v Praze kluci z DK tak nvm.

_________________
Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Maximálka na 650 ?
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 14:39:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No zdůrazňoval jsem stříkačku, protože ta si to oproti karbecům srovná do určité míry sama, pokud člověk používá homologované výrobky přímo na daný model (prostě žádná amatérská domácí výroba). U karbeců bych tomu s těma propadama věřil, pokud by člověk neudělal i úpravy na samotných karbecech, ale u stříkačky to při užití výše zmíněných komponentů potřeba zas tak není.
A je blbost, že zadek otevřeš jen kompletním výfukovým systémem. Svodama to sice vyladíš (dále ovlivníš průběh), ale původní originální (rezonanční) koncovka je to, co nejvíce tlumí rázy z motoru, poněvadž jde o spletici trubiček a katalyzátoru apod. Otevřená koncovka (absorbční), je v podstatě jen roura s volným průchodem ve středu a děrovaným pláštěm s vatou okolo, kde dochází k částečnému pohlcování (absorbci) teploty a zvuku odrážejícího se po stěnách laufu.

Na té brzdě bylo nejdůležitější, že to bylo měřeno hned po sobě a za přibližně stejné teploty motoru. Pokud jde o propady, ještě to klidně jednou nechám změřit při zahřátém motoru, od čehož ale tím spíš očekávám vyšší hodnoty a vyrovnanější křivku! Motor zahřátý nad 85 stupňů je v optimálních podmínkách, takže nevím, proč by měl studenější motor ukazovat vyrovnanější křivku než zahřátý.

S razantním snížením váhy jako s pozitivem při nahrazení koncovky za otevřenou souhlasím.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz