Kawa píše:
Nejt píše:
Imho manuál pro moto není Holy Bible for Christ!

jak jiřin popisuje dostačující brzdy na SV,brždění motorem....nechápu....
tak na SV mi vyhovuje to, že víceméně brzdy nezbytně nepotřebuje – stačí zavřít plyn a brzdí samo o sobě hodně jako jasan,brzdí motorem,litr ještě více.....ale že bych měl pocit,že brzdy nepotřebuju....to teda nee....
jen teda jiřine - ty woe.....jak jako 35 000 km na původní desky nejevící opotřebení.....?
nenamotals těch 35 tis km na stojanu v garáži...???
to snad nejni možný,ne?
... taky mi furt někdo říká, že mi nesvítí brzdové světlo

na druhou stranu si ale pochvalují, většinou jezdím první, že se za mnou dobře jede, neboť tempo je vyrovnané aniž bych se coural ... vlastně mi to říkají když jedu vpředu na XJ, když s SV tak mám věčně někoho na zádech s vykulenýma očima

. S brzdama to prostě vůbec neumím, takže závodník ze mě nebude. Desky jsem měnil na obou mašinách protože je někdo sjel přede mnou a kamarádi už taky pochopili, že nová pneumatika jako dárek k narozeninám bude nutně opřena o tu loňskou

(to ale mluvím o zadní Mitasce na Xjčko, kterou 230kg stroje a 70kg mojí maličkosti neudolá ani 10.000 km, předek se nedá sjet snad vůbec a měním ho jen kvůli „oskákanosti“

) Ty desky po 35ti tis. budou tak „sklovaté“ a umaštěné, že ani ubývat nemůžou

Brzdičům zdar!