popi píše:
přesně jak psal jaja, musíš to zkoušet postupně a vylučovat.
ale narovinu, kdyby tak dřelo ložisko v kole, si už by si dávno někde rozbil hubu a to stejný s brzdama... ale čert nikdy nespí.
ložisko na spojce to taky může dělat, může to dělat jakýkoliv ložisko, výstup s převodovky na pastorek, uložení hřídelí a pod...
nechápu proč to nenecháš projet někomu kdo tomu trochu rozumí... s velkou pravděpodobností ti hned řekne co to je a když ne, tak ti řekne co to určitě není a můžeš se soustředit třeba jen na část motoru a pod...
toto se asi jen tak po netu vyřešit nedá, bo stejně když konečně zkontroluješ všechny vedlejší činitele tak motor asi neotevřeš...
ale ještě jednou to teda zkusím...
1. zkus jestli nedřou brzdy( za všech režimů, studený, teplý, po napumpování, jestli se nepříčí třmen a pod..)
2. zkus ty ložiska v kolech jak psal JAJA + na rozetě, nesmíš tam poznat jakoukoliv vůli, odpor prostě nic...
3. shoď z kola řetěz a celej ho projdi jestli není v nějakým místě prodřenej, zamrzlej, špatně snýtovanej
4. zkus ještě zahýbat s celýma kolama, jesti se nehejbou jak nemají, zkus ho pořádně zapřít pajsrem, jakoby jsi ho chtěl z kyvky ulomit a pootáčet s ním... prostě musí být bez vůle a odporu... až toto projdeš, zkistíš, že to ničím nebylo, alespoň podel tvýho popisu, ale budeš mít vyloučenou řadu věcí ke ketrým se už nemusíš vracet
5. postupuj směrem do motoru, zkus výstup z převovovky na sekundár. když za něj vezmeš pajsrem ze všech stran, nesmí se ani hnout, a krom toho, kdyby bylo špatný, nejspíš by ti už tekl olej ven z motoru.
6. sundej víko z pravý strany od spojky, prověř koš, jak chodí s lamelama, vyndej lamely a zkus otáčet košem(vnitřkem) a pozoruj co to dělá, zkus přibrzdit výstup na sekundár a otáčet košem, zkus ho opatrně pajsrem vavracet, jestli nemá vůli,
zkontrolovat jak vypadá ozubení na věnci koše a pastorku.
7. jak vypadá vodní čerpadlo i když je poháněný myslím plastovým kolem a nemělo by ti jak motor spomalit...
8. nevybavuju si teď jetli se dají oddělat víka z boku od kliky, ale kdyby tam bylo špatný uložení, byl solidní randál, tak to bych zatím odsunul
9. oddělej víko hlavy a domečky vaček, jestli není některá přidřená, ale to by ti opět nemělo výrazně spomalit motror a nejspíš by se přetrhl rozvoďák...
10. sundej hlavu válce a mrkni se na stěny vložek
11. rozdělej převodovku, uložení hřídelí, ozubení, zubový čerpadlo oleje.... je tam toho dost na zkontrolování
Pokud po tom nepůjdeš systematicky, budeš tu pořád jen brečet tak ti to nakonec klekne...
Zajeď za někým kdo se vyzná, určitě ti to pomůže...
třeba jsem něco zapomněl zmíňit, ale když půjdeš díl po dílu, nemůžeš nic vynechat
něco bych k tomu tvýmu dodal...bo ten jeho popis závady je příšernej..něco ve stylu motorka jede na jeden válec a blbě startuje asi elektrika a přitom měl prázdnou nádrž.
než se začneš hrabat v motoru samotnym..tak dvě věci..svíčky maj jakou barvu..maj obě stejnou??a za další..nech změřit kompresy je jedno jaká bude,ale měla by být defakto stejná na obou válcích...aby prostě jeden nejel na 100% a druhej na 70%.další věc..zkoušel jsi nastavit TRE senzor?to umí taky dost rozhodit motor...kdyby jsi měl něco mechanicky špatně v motoru tak už dávno nejezdíš...psal jsi ,že strejc má taky litra...půjč si ECU a zkus jí vyměnit.
ale jak psal Popi..kus po kuse systematicky jinak se v tom budeš akorát patlat..navíc jestli fakt nevíš o vo co gou..tak ti stejně nezbyde než to dát někomu kdo do toho dělá a nějakou kačku tě to prostě bude stát..zadarmo ani kuře nehrabe.