Mouhou fungovat s rozdílnou úspěšností různé metody
IP Adhesive Remover Pro je ale speciálně vyvinut pro odstraňování zbytků lepidla z karoserií vozidel a jiných lakovaných dílů pro profesionáílní použití.
Pro info ewansovi jsem dával cenu se slevou, za kterou tento přípravek mohu prodat
za "vzorovací" cenu za 176,- Kč/1 litr včetně DPH, za tuto cenu by jej bylo možno vyzvednout osobně na naší pobočce Spandex v prodejnách Brno a Praha (kdyby někdo měl zájem poslat SZ), při doručení našim rozvojem je bohužel nutno počítat s dopravným 250 Kč +DPH což se nevyplatí.
http://www.gerbercoburn.co.uk/CZ/Materials/Accessories/IP_Cleaning/IP_Adhesive_Remover.aspxNevím jestli se vyplatí experimentovat (C6000, aceton

).
Já jsem si na novém SV-čku tímto odstraňoval lepidlo co zůstalo po odlepení těch idiotských nálepek na nádrži a kapotáži co jsou bezpečnostní (popálení při otevření víčka chladiče, hořlavosti benzínu v nádrži,...).
Určitě na to ale neexistuje přípravek, který by se nastříkal na lepidlo a jako je vidět v různých reklamách jedním setřením jako mávnutím kouzelného proutku lepidlo zmizí. Takový odstraňovač neexistuje. Ale po 5-15 minutách po opakované aplikaci tohoto přípravku se lepidlo rozruší a potom se přípravkem navlhčenou tkaninou lepidlo stírá z povrchu (tkanina mu sí taky být vhodná aby nepoškrábala lak, například bavlna, nebo papírová utěrka, ne silon).
Pokud chce profesionál odstraňovat lepidlo z karoserie auta tak raději nebude riskovat, a mám zákazníky, kteří dělají skutečně luxusní polepy na luxusní auta a třeba při odlepování imitace karbonu to je se zbytky lepidla vždy složité a jedná se mnohem větší plochy jako je nádrž nebo kapotáž motorky:


http://www.youtube.com/watch?v=hPYC6Seisnc&feature=player_profilepage

Kresta Racing polep pro letošní sezónu