Tak mi to nedalo a dnes jsem vyřadil z činnosti PAIR.
Dlouho jsem přemýšlel, jak to udělat. Nechtěl jsem celý PAIR demontovat z motorky a vyrábět záslepky viz odkaz výše. Navíc při jeho odpojení je potřeba udělat zásah do elektriky, jinak hlásí řídící jednotka chybu.
Rozhodl jsem se tedy, že jen zaslepím nasávací otvor PAIRu. V airboxu by to šlo ale poměrně blbě, aby to nebyla prasečina a bylo to v případě potřeby demontovatelné. Navíc se mi nelíbila představa, že by se mi náhodou zátka uvolnila a byla by nasáta ke klapkám

.
Nakonec mě napadlo kulantní řešení, které všem rád poradím, protože nejsem určitě jediný, komu laďák střílel.
Nejjednodušší je ucpat hadici PAIRu, která vede z airboxu do roztrojky (odkud už vedou dvě hadice každá do jednoho válce) To stačí udělat kulatinou průměru 8mm a délkou 20-25mm. Ta se vloží přímo do plastové roztrojky, kde jde poměrně ztuha a hezky se to tím utěsní. Takže celý systém tam je, je zapojen, ale žádný vzduch za výfukový ventyl nejde

Je to práce asi na 10 minut.
A teď výsledek:
Spotřeba - stejná (já jezdím za 5 litrů). Zvuk super, při deceleraci žádný nepříjemný střílení, takže člověk může mít otevřenej tlumič a přitom nemusí poslouchat výstřely z poplašňáku. Nezpozoroval jsem ani, že by to jelo hůř. Naopak, s novým tlumičem mi jede motorka lépe než s origo. Je hladovější po otáčkách. Na brzdě jsem s tím samozřejmě nebyl, ale je to zkoušeno na letišti kde jsem jezdil sprinty a porovnával jsem dosažené rychlosti na daném úseku. Mám i s výstrojí něco přes 70kilo a při ostrém startu musím na 1. i 2. kvalt ležet na nádrži, protože se vzpouzí

Doufám, že se to bude někomu hodit, protože já jsem tím svůj problém vyřešil a jsem nadmíru spokojen
