okhej....jdeme tedy rozvíjet:
moje zkušenosti:
okruhovka: koncovka dělaná na míru + pwc - ano, nechal jsem ladit na brzdě.
nějaký grafy tady:
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=108542SV: seriovka, na ní nasazeny koncovky přímo na daný model (Leo Vince pro SV1000S). seriovou řídící jednotku nijak nenaladím a ani nevidím důvod, proč bych měl, když mám laufy přímo pro daný model mašiny. kdybych tam cpal rouru od kamen, nebo výrobu na zakázku(tím nemyslím Leoše na zakázku), tak by ladění stálo za to, ovšem na seriovce nelze - od tebe slyším poprvé, že lze.
Graf je hezká věc, ale neleze mně to do hlavy. Takže práskni, kde to dělaj, já si to ověřim a nechám vysvětlit, proč bych měl (stejně jako x lojzů) kupovat pwc, když to někdo v ČR zmákne na seriovce. Nepředpokládám, že by to dělal zadarmo, tže by se mu logicky měl zvednout příjem.
SV jsem měl na brzdě taky, ale z jiného důvodu - zda nějak mělo vliv ATRE na průběh výkonu. Ne kvůli tomu, aby mně ladili seriovou jednotku.
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=123810jo....nemáš graf před tím laděním, jakože v serii?
btw- grafy z nějakého stroje....kterýmu hovno rozumím(ten stroj myslím, v grafech se vyznám)......to je jak když ti daj na ultrazvuku za šílený love 3D "fotku" tvýho potomka - tak tam jim taky kurva nevěřim, že tam nemaj 1 mustr, kterej ukazujou každýmu, protože tam taky lautr hovno poznáš

edit:
pro představu, co je koncovka vyrobená na okruhovku "na míru":
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=111432