Tak....
nejdřív píšeš, že bys K5+, pak jedeš mrknout na K3
K brýlím - ano, i moje bejvalka K3 měla černý brejle.
Tebou zmíněné podezřelé věci - to jsou doplňky, které se někomu líbí, dá si je tam.
btw. - já mám na K7 přední třmeny z Gixera, radiální pumpu - protože to lépe brzdí. taky je to podezřelé?
dále bych ti dal 1 radu:
chceš koupit něco v dobrém stavu? tak si počkej, až na to bude počasí....v těchto sračkách zkoušet litrový SV při přechodu z hujdy CBF500......no, to smrdí 2 věcma:
buď z toho budeš připosranej, nedokážeš ji testnout (jízda, ne vytáčení motoru v garáži) tak, abys poznal x nepoznal zásadní problém (mimo jinejch brýlí)
nebo naopak ti to někde ustřelí a koupíš si rozbitou jebku.
myslím, že i lépe ukecáš někoho na prohlídku při koupi na jaře - projet se na své + testnout jinou - to zní lépe, než se nyní srát v plechovce a v tomto počasí lézt na cizí mašinu.
když necháš nákup na jaro a nebude to někde úplně v řiti, možná bych se jel mrknout.
otázkou je, kdy bude jaro a ještě, kdy a jak já budu v cajku - momentálně mám pravou haxnu v sádře.....
jinak - vím o 1ks K7 v dobrým stavu, ale není na prodej

edit:
fotky stojí za číču, ale troufám si tvrdit, že zadní guma to má za sebou + to vypadá na rovinkáře - vypadá to na rovnou plochu na gumě, to se bude kroutit při položení do zatáčky jen díky gumě - tzn....na hovno. daleko větší pravděpodobnost to poslat na studené silnici k zemi.
jo a ať se každýmu líbí, co se líbí, ale ty "trny" u plexi v přední masce - to je extra humus
