libor2016 píše:
Navíc začala prosakovat vodní pumpa u motorky co má papírově najeto jen 9.500 km a koupeno v ČR! ...no prostě samé radosti.
Ja mel dlouze problem s pumpou na K1- porad teklo z ni i presto ze jsem vymenil tesneni . Pak jsem koupil celou novou pumpu, a po 1000km ta take tekla.
Nakonec problem byl v tom ze system byl plne male kousky neceho (nevim zda to bylo barvu z bloku motoru nebo chladic ktere se odloupala, nebo koroze protoze jeden z byvalych majitele tam dal cistou vodu, nebo co) - kdyz jsem namontoval tu pumpu tak jsem chladic a blok poradne vyplachoval, ale potom co to zacalo zase tect jsem nasel dalsi male cerny kousky v kapaline- ukazalo se ze na vnitrni strane vsech hadic byli usazeniny ktere se uvolnili pomalu behem jizdy a kontaminovali kapalinu. V pumpe je totiz dvou-dilne keramicke tesneni, a kdyz se mezi nej dostalo ta necistota uz netesnila - obcas jen z ni kapalo, obcas zase teklo proudem ze jsem musel zastavit a doplnit. Stacilo vymenit hadice, vyplachnout system a uz jedu 10,000km bez problemy na tu samou pumpu co predtim teklo.
Kdyz to moto ma tolik malo najeto tak asi hodne dlouho stalo, tak muzou se stat prave takovy veci ktere vypadaji hruzostrasni ale maji za pricinou nedostatek pohybu a bezne jdou dobre spravit