SVátek dnes 23.04. : Vojtěch
Home Info o SV Vse o SV Racing SV
Chyba
  • Error while setting cookie path
 

Aktuální dění na foru

 

Nejbližší akce

No current events.

Racing SV PDF Tisk Email
Napsal uživatel Plejba jr.   
Pondělí, 11 Únor 2008 08:02

Na meil mi přišel zajímavý článek o SV rasingových závodnících, tady ho mate v plnem necenzurovanem znění:

 

Zdravím všechny přátele eSVéček nejen na tomto webu.

V tomto stručném shrnutí bych Vám všem rád představil, že SV není zdaleka jen sportovně cestovní stroj pro každodenní využití, ale dá se použít i jako závodní stroj pro nižší kategorie.http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5916&g2_serialNumber=1

 V roce 2007 jsme se účastnili seriálu CEC (www.cec.cz) ve třídě Naked Bikes. Bohužel se našemu týmu Dvouval Naked #199 nepodařilo udělat titul, což zas tak zajímavé není jako to, že v našem týmu jeli i dva kluci na eSVéčkách, které bych Vám rád stejně jako jejich stroje představil.

 

 

První z nich je Ondra Hradec, který má přezdívku Italjet. Italjetovi je 18 let a sedlá SV 650 S ročníku 2001. Na začátku sezony šlo o prakticky sériové eSVéčko. Jedinou úpravou byla sundaná světla, SPZ a zrcátka. Jeho stroj byl osazen kompletním systémem 2-1 Leo Vince, KN filtrem (bez doladění) a mírně jsme popustili tlumiče v brýlých s cílem lepší ovladatelnosti. V průběhu sezony jsme bohužel zjistili, že motorka je limitována v náklonech několika drobnostmi, které jsme museli napravit. Jako první jsme opět přizvednuli předek v brýlích do originálního stavu, ale nebylo to dost. Odstranění bočního stojanu bylo samozřejmé a dále jsme stroj osadili závodním přepákováním od české firmy ARP. Zdálo se, že je vše vyřešeno, což byl omyl. V průběhu závodů jsme zjistili, že už nejde docílit většího náklonu na pravou stranu, protože Italjet probrušuje výfukové svody. Jediné možné řešení bylo instalování kovového slideru na kritické místo a v tomto stavu to vydrželo do konce sezony. Dá se tedy říct, že až na pár drobností šlo stále o sériový stroj, který po drobných úpravách mohl zpět do provozu. A jak že na tom Italjet jel? Jedním slovem jako blázen.

Nejlepší dosažený čas v Mostě: 1:57,2

Nejlepší dosažený čas v Brně: 2:28,5http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5921&g2_serialNumber=1

Tím druhým, kdo u nás jel na SV byl Mgr. Jakub Korbelář, který je znám pod přezdívkou Qbi-C. Kubovi je 28 a k účasti v pár závodech se od nás nechal přemluvil. Sedlá zcela sériové SV 650 N ročníku 2005. Na jeho stroji neproběhnuli téměř žádné úpravy mimo sundaných zrcátek a blinkrů, světla jsme jen přelepili. SV 650 N má bohužel o trochu jinou geometrii než verze „S“ a ta si dost nerozumněla s námi používanými pneumatikami Dunlop KR 105/108 v rozměrech 125 / 80 – 17 a 165 / 55 – 17, takže se motorka nad 180 km/h vlnila jako had a bylo velmi obtížné jí uřídit. Qbi-C je ale velký bojovník, takže se jen tak nedal. V Mostě, kde je méně rovinek to zas takový problém nebylo, v Brně ano a dost to limitovalo jeho výkon. I přesto jeho best časy stojí za zveřejnění.

Nejlepší dosažený čas v Mostě: 1:58,9

Nejlepší dosažený čas v Brně: 2:34,8

Chci tedy všechny ubezpečit, že není na místě si stěžovat na stroj kvůli tomu, že by byl na okruh nevhodný, vše je jen v rukách. I malý eSVéčko prostě na hodně svižné svezení má !


Zdraví Plejba jr.

Foto: Scoob (Motoráj), RSV Johny, Qbi-C  dalsi fotky najdete  v gallerce

 

Aktualizováno Pondělí, 09 Únor 2009 23:10