|
Právě je úte 22. črc 2025 10:23:12
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
keyman
|
Napsal: stř 16. dub 2008 0:55:33 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Kdo vi na kolik hustit? Do ted jsem se ridil manualem na 2,25 predek a 2,5 zadek. Ale kluci, s kteryma jezdim, rikaji, ze se ma foukat na tlak udany na pneu. Podle me je to max. pripustny tlak, ale kdyz jsem objevil toto: http://www.bridgestone-moto.cz/pneu/vyb ... 0SV%20650SFakt nevim... Kdo se vyzna vic?
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 16. dub 2008 9:08:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Já hustím předek na 2,3 a zadek na 2,6, ale pokud je třeba vedro a je horký asfalt, tlak v gumě ještě kurevsky naroste, takže člověk mlže klidně podhustit. Taky záleží, kam se chystáš. Borci na okruhu mají tlak v gumách před výjezdem až o bar menší... ale pro účely klasické jízdy když prostě uděláš nějaký průnik mezi tím, co je napsaný na pneu a v manuálu, tak by neměl být problém... stejně je drtivá většina tlakoměrů nepřesná, pokud si je člověk nenechá překalibrovat, o tlakoměrech na pumpách ani nemluvě...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 16. dub 2008 10:19:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Dodržuju,to co je uvedeno od výrobce(nevím z hlavy,mám to ma kyvce).Na okruh o pár desetinek upouštím. Jen bych rád doplnil,že tlak v pneu se má(dle mých informací) měřit a dohušťovat za studena,protože při jízdě se pneu zahřívá a tlak zvyšuje... By mě zajímalo,jak to mám asi tak kurva dělat??? Koupit si kompresor??? Jak to řešíte vy? Já to vždy vytáhnu na 1. benzinku po cestě....a tam tak nějak do fouknu,zkontroluju.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 16. dub 2008 10:57:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No pokud nemáš benzinku přímo u baráku, pak už to bude určitě nepřesný a dvackou na benzinku vzdálenou 5 km asi nepojedeš... Jinak já si určtě v brzké budoucnosti koupím do garáže normálně nožní pumpu, pokud jde jen o dofoukávání, bohatě to stačí, hlavně, ať má přesný tlakoměr
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 16. dub 2008 14:46:41 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
2,3 ; 2,6
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 16. dub 2008 16:10:53 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
-> Weverka - dusik do kol na masinu je blbost... hur se ohriva nez obycejnej vzduch Jinak my mame doma kompresor udelanej ze staryho motoru z lednice a slape uz 10 let... 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
theruck
|
Napsal: pát 23. kvě 2008 15:39:11 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 01. kvě 2008 13:30:28 Příspěvky: 57
|
vsetky "nove" pneu maju standard 36/42 PSI. na atmosfery/kilopaskaly si to uz prelozite ne? 
_________________ SV 650S 2000. Akrapovic koncovka. 15/47 prevod, Dunlop D208. Photos and videos: http://www.victim.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: pon 26. kvě 2008 7:05:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
Jimbo píše: -> Weverka - dusik do kol na masinu je blbost... hur se ohriva nez obycejnej vzduch Jinak my mame doma kompresor udelanej ze staryho motoru z lednice a slape uz 10 let...  JO tak takový kompresor máme taky, jen je trochu problém že trochu prská olej  Foukám s ním tak maximálně fichtla 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 26. kvě 2008 9:57:34 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ty jo tak to nam vubec...Nebo teda uplne minimalne, kazdej kopresor trochu "prska" olej je to vpoho myslim...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Black Sabbath
|
Napsal: čtv 05. čer 2008 20:59:28 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26 Příspěvky: 259 Bydliště: Blučina
|
My máme taky ten kompresor a na ten olej tam máme průhlednou nádobku, takže pohoda...  A moc toho oleja v ní teda není...
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|