| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 19:19:12 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 30. říj 2008 19:01:19  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| pila2 píše: Díky za odpovědi.Řekl bych že hladinu kapaliny u rysek nevidím protože je jí tam víc.
 Uvidím co z expanzky při výměnně kapaliny vypustím.
 
 Jinak mám K2 takže budík na teplotu nemám.
 Tak to by měla jít vidět, já mám taky K2 a nemám problém..._________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 0:10:16  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Tak po čase se tak vždycky udělá nějakej bordel, což je taky jeden z důvodů výměny že... pokud tam nebyly kousky hliníku, tak bych to neřešil a dukladně to propláchl destilkou před novou kapalinou... _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 15:56:17  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| No tyhle žmolky vznikají když měníš kapalinu a leješ tam jinou barvu, než co tam byla a nepropláchl jsi systém čistou vodou. Různé barvy kapaliny způsobí srážení v ty žmolky a to je špatně, protože to může ucpat termostat a ve větším množství i průtokový kanálky. To zakalení zase může být prosak oleje do chladícího oběhu, mě se to stalo, když jsem měl rozdělanou spojku a blbě zatmelil víko motoru. To je taky špatně, protože motorový olej ti sežere veškeré gumové součásti v oběhu.
 
 Čím to je, těžko říct, musel bych tu sračku vidět, každopádně udělej to, jak píše Jimbo (pořádně propláchni celý systém destilkou), projeď se s tím dostatečně, kapalinu znovu vypusť a zkontroluj. Když bude čistá, je vše ok, když ne, někde ti prosakuje olej a to už bude práce... nejdřív to teda překontroluj a pak napiš výsledek, kdyžtak budem radit, co dál...
 _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 16:10:52  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Jestli je mírně zakalená do hněda a trošku jakoby blátíčko,tak nikdo neměnil chladící kapalinu co ta máša jezdí.Nic si z toho nedělej,vypláchni systém aspoň 2krát,namíchej směs,prohřej,odvzdušni a v klidu jezdi.Taky pozor na míchání.Již asi 10let jsou všechny chlad.kapaliny určeny k míchání s běžnou pitnou vodou a destilka není doporučena.Já používám Castrol antifreeze,ale je to jedno.Spíše chlad.kapaliny měníme podle barvy,jaká tam byla. _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 16:24:34  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Zdeněk - no to snad nemyslíš vážně to s tou pitnou vodou.. a to "blátíčko" může být stejně tak olej, stalo se mě to, vím, o čem mluvím, takže ať si to raději zkontroluje pořádně. _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 16:48:17  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Ja používám alicol, taky nepatří mezi nejlevnější a ten se teda rozhodně míchá s destilkou... Nebo jako moc nerozumím tomu co by destilkou posral, když je to v podstatě jen "čistá" voda... _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 17:16:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Neith píše: Zdeněk - no to snad nemyslíš vážně to s tou pitnou vodou.. a to "blátíčko" může být stejně tak olej, stalo se mě to, vím, o čem mluvím, takže ať si to raději zkontroluje pořádně. Myslím to blátíčko,co se drží u dna,když to vyleješ.Jsou to sraženíny z antikorozních přísad. Tu sračku,co jsi tam asi měl z oleje,tak ta vždy plave na povrchu vody.Olej je lehčí než voda s chlad.kapalinou. jimbo.Destilkou samozřejmě nic nezkazíš,ale moderní chlad.kapaliny je možno míchat jen s běžnou vodou.Např. G12 pro VAG má na sobě symbol kohoutku a puštěné vody/přímo na lahvi/_________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 19:41:58  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| To slyším absolutně poprvé. Všude se píše výhradně o destilce (s vykřičníkama), známej servisman, u kterýho jsem tyhle prkotiny zpočátku řešil, to samý.. tak nevím, myslím, že se budu dál držet destilky... _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 19:56:22  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Neith píše: To slyším absolutně poprvé. Všude se píše výhradně o destilce (s vykřičníkama), známej servisman, u kterýho jsem tyhle prkotiny zpočátku řešil, to samý.. tak nevím, myslím, že se budu dál držet destilky... Nic destilkou nezkazíš,ale i tady  http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=2417 je napsáno voda._________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 09. lis 2008 21:02:43  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Ještě mi pomohl s vysvětlením jeden chemik.Pitná voda,ne moc tvrdá,se používá proto,že destilka je bez minerálů a ty v ní nahradí inhibitory z nemrzky.Tím dojde k degradaci chl.směsy a snížení antikoro účinků.
 Při použití destilky doporučil zkrátit interval výměny.
 _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| pila2 | 
				
				
					|  Napsal:  pon 10. lis 2008 16:36:43  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: stř 29. říj 2008 9:05:51
 Příspěvky: 32
 | 
				
					| A tady http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=9962  se zase uvádí chladící kapalinu míchat výhradně s detilovanou vodou. Tak si vyber.    Možné ideální řešení je koupit chladící kapalinu již namíchanou od výrobce přímo pro moto. jako třeba Motul anticool. Ale je to dražší... Nicméně potom je destilovaná voda úplně k ničemu tedy s vyjímkou jejího dolévání do klasických olověných aku.
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  pon 10. lis 2008 17:54:37  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Kasym píše: no nevim dát za náplň od motulu 4x tolik co stojí normální na hliníkový motory mi případá docela úlet,ale je to na každym.Pořidte si vzducháče a máte po problému s kapalinou  Nj, bandiťák     pila2> Destilkou nic neposereš... nebo se řiď tím co máš na svojí kapalině napsaný..._________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| stafflik | 
				
				
					|  Napsal:  pon 10. lis 2008 20:28:08  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
 Příspěvky: 1987
 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
 | 
				
					| Jimbo píše: nebo se řiď tím co máš na svojí kapalině napsaný... za Bé je zprávně   _________________
 Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kasym | 
				
				
					|  Napsal:  úte 11. lis 2008 8:51:13  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
 Příspěvky: 595
 | 
				
					| Jimbo píše: Kasym píše: no nevim dát za náplň od motulu 4x tolik co stojí normální na hliníkový motory mi případá docela úlet,ale je to na každym.Pořidte si vzducháče a máte po problému s kapalinou  Nj, bandiťák     pila2> Destilkou nic neposereš... nebo se řiď tím co máš na svojí kapalině napsaný...Jo jo Banditák,ale už dlouho asi ne._________________
 Bandit Pičo :-)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  úte 11. lis 2008 10:22:35  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Já měl na Cagivě taky vzducholejovy chlazeni, je to fajn ulehčení, ale zase to tak dobře nechladí... _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kasym | 
				
				
					|  Napsal:  úte 11. lis 2008 11:02:09  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
 Příspěvky: 595
 | 
				
					| Jimbo píše: Já měl na Cagivě taky vzducholejovy chlazeni, je to fajn ulehčení, ale zase to tak dobře nechladí... oponovat ti by bylo na dlouhou debatu a stejně by jsme se nedohodli...každý má svoje plus a minus.Já s tím neměl problém ani při 35 stupních tepla a trápení na okruhu na dvojku a trojku._________________
 Bandit Pičo :-)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  úte 11. lis 2008 11:10:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Tak u banďoura to bude určitě udělaný líp, než u Cagivy. A rozhodně proti tomuto způsobu chlazení nic nenamítám... _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
 |