|
Právě je pát 09. kvě 2025 22:59:10
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
kozka
|
Napsal: úte 05. dub 2011 21:26:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Ta zadní je právě jednodušší než ta přední. Normálně mi tam vleze „ořech“ na svíčky + nástavec z běžné gola sady ze supermarketu i s račnou. Povolím, pak sundám račnu a vyšroubuju to jen tím ořechem s nástavcem (uvnitř toho ořechu je takový gumový kroužek, který tu svíčku podrží aby nevypadla). To celé jen s podepřenou nádrží. Dolů nemusí. U té přední svíčky dej pozor na chladič, ty voštiny jsou neskutečně měkké.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: úte 05. dub 2011 22:05:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Jo, na to jsem zapomněl  ... na bocích pod předním sedlem jsou takové krytky s žebrováním co drží imbus (vyšroubuješ) a pak zespod na podsedlovém rámu na plastových nýtcích. Ty nevytahuješ, jen na nich ty krytky opatrně vytočíš do boku, aby jsi mohl vyšroubovat imbusy co drží sedlo a to dát pryč aby jsi mohl zvednout nádrž. Na ty do boku vytočené krytky dej pozor ať je neulomíš až kolem toho budeš chodit.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
pila2
|
Napsal: stř 06. dub 2011 7:45:56 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 29. říj 2008 9:05:51 Příspěvky: 32
|
Svíčky jsem ted o víkendu měnil. Dělal jsme to za pomoci trubkové klíče resp. dvou neboť jeden je příliš krátkej. K zadní svíčce stačí nadzvednout nádrž. U té přední je třeba odmontovat klakson, povolit chladič posunout ho dopředu - takhle to říká manuál. Moje zkušenost: zadní svíčka je bez problémů. U té přední jsem povolil klakson a odpojil ho, povolil jsem chladič a odpojil konektor od čidla teploty abych ho neurval, pak jsem odmontoval ventilátor od chadiče - jsou to tři šroubky - a teprve potom jsem mohl chladič odtáhnout tak aby jsem se ke svíčce dostal. Svíčky jsem dával NGK CR 8E což je dle manuálu standardní svíčka. (v motorce byly DENSO U 24ESR-N).
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: stř 06. dub 2011 12:29:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Nevim jak je to u staršího modelu, ale u novýho sem nic neodpojoval. Jen jsem chladič povolil lehce nahnul a v klidu svíčku vyndal a zandal.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
pila2
|
Napsal: stř 06. dub 2011 16:11:41 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 29. říj 2008 9:05:51 Příspěvky: 32
|
Možná to má nový model udělané jinak nebo jsem nešika ale když jsem chladič povolil tak s ním šlo pohnout pouze minimálně protože překážel ventilátor, kterej neumožňoval dát chladič níž abych se ke svíčce dostal. Stejně tak kabel k čidlu teploty byl dost napnutej tak jsem to raději vycvakl z konektoru. Po odmontování ventilátoru šlo konečně chladič posunout dolů a odměnou za povolení tří šroubků držících venbtilátor byl krásný přístup ke svíčce.
PS jo a ještě doporučím profouknout kanálek na odtok vody od přední svíčky. Je na válci z pravé strany.
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 10. dub 2011 9:41:16 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
oncek píše: měl bych ještě jeden dotaz, dneska jsem chtěl vyměnit svíčky ale nedostal jsem se k tomu, jenom jsem mrknul kde jsou fajky na svíčkách. Jak mám správně vyndat fajku ze svíčky? normálně vyndat tahem nahoru? nerad bych něco urval  víc než jak sundat fajku by jsi se měl zajímat o to, jak moc novou svíčku dotáhnout, protože to je trochu důležitější...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: ned 10. dub 2011 12:06:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
dotáhnout je na doraz závitu a pak o 120° (nekteří výrobci uvádí 90°) klíčem u nové svíčky.u staré je to asi o 15°.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 11. dub 2011 19:22:29 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
oncek píše: popi: svíčky většinou dotahuju tak nějak s citem, už to člověk musí mít "v ruce" tato věta mě dost pobavila vzhledem k tvým předchozím dotazům... jinak teda píše výrobce přímo na obalu, o kolik se má svíčka dotáhnout když je nová i když je již jednou utažená... no ale když máš takovej cit, tak je to v klidu
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Azi
|
Napsal: čtv 26. led 2012 21:22:41 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
Tak nevím asi mám Zuzku po toitálce, ale zadní šla víc na pí... než přední. Tam jsem se blbě dostával klíčem atd nakone cjsme musle nádrž držet odklopenou na max až s emi vytáhly dvě hadičky úplně vzadu na nádrži (při jízdě vpravo) naštěstí nic neteklo i když sjme měl plnou:). Přední šla v pohodě, ale měl sjme sundaný komplet chladič atd, prováděl sjme výměnu chladící kapaliny. Dotahoval sjme rukou co to šlo zlehka až se mi zdál odpor moc velký, tak podle manuálu, napamatuju si přesně ty udáje. A hlavně STUDENÝ motor musí být.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|