|
Právě je ned 27. črc 2025 23:40:35
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
shark
|
Napsal: čtv 20. říj 2011 16:25:11 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
ja ji budu prodavat, pokud se mi ji tam nepodari napasovat (mam jiny riditka nez normalni sv), ale neptejte se kdy, takze spis jako bych nic nerek
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: čtv 20. říj 2011 20:23:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Mno změna byla hlavně v dávkování. Jak víme u obyč pumpy když budeš postupně brzdit, tak nejprve to jde plynule, umérně (brzdný účinek) pak si jakoby na doraz a pak ti jde páčka do hoven a víc už nezabrzdíš. Ta radiální je tak, že celá ta dráha mačkání páčky je úměrná brzdnýmu účinku na kotouči. Co se týče montáže radiálky z gsxr na SV je s tim trošku problém. Tušim že ta od Kufora byla z GSXR K5. Problém byl, že když jsem dal hadice do těch nálisů na pumpě, o který se opírá při dotahování nebo povolování, tak pumpa nešla naklopit dolu a při otáčení to mlátilo o kapotu a tím to i brzdilo. Takže nezbylo nic než dát hadici mimo tenhle nálisek a nechat si udělat jedno banjo tušim 20ti stupňový a jedno rovný. Jinak já jsem nechal vyrobit hadice o 10 cm delší, než maj být, protože ta pumpa měla uchycení na hadici ze spoda vodorovně se zemí, zatímco origo SV z boku kolmo k zemi. Co se týče hadic, nechával jsem si je lisovat, protože montovaným hadicím nevěřím. Je fakt že jeden spoj byl slisovanej blbě na zadku a mrdla mi při brždění. Ale vše bylo vykompenzováno. Pokud by ste chtěli mám asi nějaký fotky. Volil jsem systém dvou hadic od pumpy k brzdičům, je to lepší při odvzdušňování, že dole neni ten oblouk přes blatník. Problém ale zase vznikne v uchycení hadice dole kolem vidlice. A pro ty závodníky co jezdí po zadnim, tak hadice nechat opravdu udělat delší, protože jak to houpnete do zadu a prověsí se předek, hadice nebudou stačit, vyrvou se a víme jak to dopadne dál....
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 25. říj 2011 17:24:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
stafflik píše: Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!!  ikdyž teda na ty Brkosovy fotky se dostanu...a to vim na 100%, že na fb profil nemám 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: úte 25. říj 2011 19:03:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
stafflik píše: Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!!  Ono stačí hodit správný odkaz a linky jedou i pro facebook odpůrce  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: úte 25. říj 2011 20:09:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
jirin.sv píše: stafflik píše: Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!!  Ono stačí hodit správný odkaz a linky jedou i pro facebook odpůrce  . Vždyť tohle je ten dobrej, měl by fungovat 
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: stř 02. lis 2011 23:31:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
stafflik píše: No to nevim ale klidně napiš a vysvětlim vše a pošlu foto třeba na mail...
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: pát 04. lis 2011 13:18:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
jojo, popis od Brkosa sedi axialka brzdi jemne, potom moc a potom konec radialka plynule az do konca a da sa dobrzdovat az do zatacky s mensim rizikom napr. na mokrej ceste ma clovek s radialnou pumpou vacsiu istotu a mensiu sancu na zablokovanie predneho kola a nasledne salto mortale  tot moj skromny postreh @Brkos jo, bola z gixera K5 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: pát 04. lis 2011 23:04:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
kufor píše: jojo, popis od Brkosa sedi axialka brzdi jemne, potom moc a potom konec radialka plynule az do konca a da sa dobrzdovat az do zatacky s mensim rizikom napr. na mokrej ceste ma clovek s radialnou pumpou vacsiu istotu a mensiu sancu na zablokovanie predneho kola a nasledne salto mortale  tot moj skromny postreh @Brkos jo, bola z gixera K5  Hrozně jsem se s ní natrápil, čekal jsem jak jí tam dám na to původní hadici a bude...ale omyl. Volal jsem Filousovi co jí dával inkvizovi na SV a ten už si taky nepamatoval, takže metoda pokus omyl a jsem rád že to vyšlo hned na poprvé a rozdíl byl znát. Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší...
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: sob 05. lis 2011 9:36:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Brkos píše: Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší... no, mít tam ještě radiální třmeny, tak to bude úúúplná balada... ae to už jinde jsme... osobně jsem moooc zvědav, jak se tato úprava projeví....přes zimu to spáchám, desky jsou sintr, tak jsem zvědav.....zas radši od teho nebudu moc očekávat, abych pak nebyl nasranej....  holt jsem se rozmlsal na brzdách z gixera, kdy to je pohádka oproti seriovýmu SV....krásně se dávkuje, a hlavně nevadne ani na dromu.... jakmile jsem pak sedl na SV., tak jsem se nestačil divit, jak SV oproti gixeru nebrzdí.....a nebrzdí.....pumpa vadne a vadne.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: sob 05. lis 2011 14:46:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Kawa píše: Brkos píše: Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší... no, mít tam ještě radiální třmeny, tak to bude úúúplná balada... ae to už jinde jsme... osobně jsem moooc zvědav, jak se tato úprava projeví....přes zimu to spáchám, desky jsou sintr, tak jsem zvědav.....zas radši od teho nebudu moc očekávat, abych pak nebyl nasranej....  holt jsem se rozmlsal na brzdách z gixera, kdy to je pohádka oproti seriovýmu SV....krásně se dávkuje, a hlavně nevadne ani na dromu.... jakmile jsem pak sedl na SV., tak jsem se nestačil divit, jak SV oproti gixeru nebrzdí.....a nebrzdí.....pumpa vadne a vadne....  Mno vidle z GSXR taky byly na plánovány, ale nakonec jsem koupil tu FZ1, která taky nemá radiální třmeny ale brzdí jak kráva. Nicméně na ní budu kupovat taky radiální pumpu, už jsem si na ni nějak zvykl jak jsem jí měl na SV.
|
|
Nahoru |
|
 |
pylot
|
Napsal: úte 15. lis 2011 10:34:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
Hele lidicky tak jsem omeril tu pumpu z GSXR a z SV a pokud jsem meril aspon trosku dobre tak SV ma kratsi paku dlouhou 23mm a GSXR ma 17mm a kdyz jsem si spocital prevod tak GSXR pumpa mi v okruhu bude pri stejny sile stisknuti udela o nejakejch 6,7% nizsi tlak coz je vlastne spis posun k horsimu. Navic jestli se na okruhu taky rychle odvari tak ted trosku postradam motivaci proc tam tu pumpu vlastne davat.  Nevite jak dlouha je kratsi paka na ty pumpe z R1? E: tak pumpa GSXR ma paku mozna spis 16mm coz by teda delalo stejnej tlak jako pumpa z SV. 
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: úte 15. lis 2011 21:15:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
pylot píše: Hele lidicky tak jsem omeril tu pumpu z GSXR a z SV a pokud jsem meril aspon trosku dobre tak SV ma kratsi paku dlouhou 23mm a GSXR ma 17mm a kdyz jsem si spocital prevod tak GSXR pumpa mi v okruhu bude pri stejny sile stisknuti udela o nejakejch 6,7% nizsi tlak coz je vlastne spis posun k horsimu. Navic jestli se na okruhu taky rychle odvari tak ted trosku postradam motivaci proc tam tu pumpu vlastne davat.  Nevite jak dlouha je kratsi paka na ty pumpe z R1? E: tak pumpa GSXR ma paku mozna spis 16mm coz by teda delalo stejnej tlak jako pumpa z SV.  Hele já jsem nikdy neřešil tyhle teorie, já jsem rovnou praktikoval a výsledek byl dobrý...Jedná se ti hlavně i o dávkóvání brzdného účinku.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 23. lis 2011 8:22:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jiřin - jakože do tisíce peněz seženeš Brembo pumpu?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|