|
Právě je čtv 05. pro 2024 3:10:37
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
MAKO
|
Napsal: pát 04. črc 2008 12:02:48 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10 Příspěvky: 26
|
TRE timing retard eliminator v podstatě to přesvědčí ECU že má použít mapu 6 rychlostního stupně u stupňů 1-5. Odstraněním tohoto omezení se zlepší průběh točivého momentu a zlepší reakce na otevření plynu. Stačí přidat 15kohm za 5,- odpor na správné místo: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=20208 tady je návod.
|
|
Nahoru |
|
|
MAKO
|
Napsal: pon 07. črc 2008 9:23:32 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10 Příspěvky: 26
|
TRE jsem v pátek udělal a musím říct že rozdíl tam je. Hlavně se motor lépe vytáčí. Občas se mi stalo při meziplynu že se to jako přidusilo to už se neděje zdá se že se trochu zvětšil krouťák.
|
|
Nahoru |
|
|
houpacka
|
Napsal: pon 07. črc 2008 19:44:20 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. led 2008 11:06:21 Příspěvky: 528 Bydliště: Hradec Králové
|
u šestpade tohle nejde ?
_________________ Moped Stadion S11 ---> Jawa 175 ---> Motorkář Suzuki SV 650S (03), nebo-li lovec holubů.
|
|
Nahoru |
|
|
CoF
|
Napsal: stř 09. črc 2008 9:47:44 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
To sou ale moc dobre rady:)
|
|
Nahoru |
|
|
MAKO
|
Napsal: stř 09. črc 2008 10:25:49 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10 Příspěvky: 26
|
U starý už to tady někde popsáno bylo jak je na tom nová 650 nevím
|
|
Nahoru |
|
|
CoF
|
Napsal: stř 09. črc 2008 12:46:59 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
Zitra koupim odpor a zkusime to doma.Pak dam vedet jak to dopadlo.
|
|
Nahoru |
|
|
sting
|
Napsal: stř 09. črc 2008 13:08:58 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
pak dej vedet udelal bych to taky
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
|
pylot
|
Napsal: stř 16. črc 2008 18:01:12 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
U staryho primo tohle nejde ta nema zadny palivovy mapy. Tam je to trosku o necem jinym a rozdil je malej a jenom na 2. a 3. rychlosti.
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: ned 03. srp 2008 10:20:50 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
zkoušel už to někdo na 650 stříkačce?
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
CoF
|
Napsal: sob 09. srp 2008 19:32:48 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
Tak jsem to dneska vyzkousel.Nejdriv sem nevedel jakej odpor koupit,jeste se radej podle W,ale s tim jsem si poradil.Po zapojeni me prislo,kdyz je motor studej,tak docela kolisaji otacky.Sice ne o moc,ale malo jo,je to slyset na motoru.Jako by vstrikovani nevedelo ze ma pouzit jako by sitic.Ale jinak pri jizde pohoda,motor jde lip do otacek.Uvidime casem,jestli se me to jen nezdalo to zlepseni.Prace samotna tak na 2O min,vic ne.Za pripadne hrubky se omlouvam,cestina je moje slaba stranka.
|
|
Nahoru |
|
|
cz125
|
Napsal: ned 19. říj 2008 12:00:05 |
|
|
nováček |
Registrován: pon 01. zář 2008 17:50:55 Příspěvky: 5
|
Nevím, jak je to u litrů, ale u 650 r.v. 2003 a vejš by to mělo jít podstatně jednodušeji. Stačí odpojit senzor zařazené rychlosti a ECU si nastaví mapu jako by tam byl zařazenej pátej stupeň. Pokud se nepletu, tak by zpoždění předstihu mělo bejt jen na 2. a 3. stupni, takže ta pětka vyhovuje. Nevýhodou ale je, že nebude indikovanej neutrál a taky bude pravděpodobně svítit chybová kontrolka na palubce. Sám jsem to nezkoušel, takže nevím jak velký je u 650 zlepšení.
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 20. říj 2008 17:51:18 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no tak že se tím změní palivová mapa je velkej pojem.... ale na ketrou veličinu to teda má vliv?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
cz125
|
Napsal: pon 20. říj 2008 21:09:03 |
|
|
nováček |
Registrován: pon 01. zář 2008 17:50:55 Příspěvky: 5
|
Co se všude píše, tak to má upravovat předstih - zmenší ho to, ale můj osobní názor je, že to u stříkaček nemůže bejt jen předstih, protože přece nebude Suzuki vyhánět z kapsy svejch zákazníků peníze za benzín, když se ta mapa nechá upravit - (logicky by měl bejt menší vstřik, aby to stihlo shořet a dělalo to menší kravál). Jsou to ale jen domněnky, doma mám sice celej servisní manuál, ale o tomhle v něm samozřejmě nepíšou.
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 20. říj 2008 22:10:31 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...
Je tu někdo kdo otom ví víc?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
keyman
|
Napsal: pon 20. říj 2008 22:37:46 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Ja o tom tedy vic nevim Ale taky mi pripada jako kravina upravovat idealni predstih a tim padem, jak napsal cz125, plitvani paliva. Pravdepodobnejsi by mi prisla uprava max. pruchodu vzduchu a paliva (u karbce staci jen vzduch).
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
|
keyman
|
Napsal: pon 20. říj 2008 22:44:35 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
popiSV píše: předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...
Je tu někdo kdo otom ví víc? Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru.
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: pon 11. led 2010 17:56:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Tak,posnažím se obnovit tuto debatu... Kdo to všecko udělal,jaké jsou rozdíly? Mám po záruce,před sezonou bych to chtěl dělat...takže mě zajímá,má to smysl? Díky za info....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 11. led 2010 18:07:10 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
keyman píše: Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru. Jo, to je pravda...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
marek193
|
Napsal: stř 11. lis 2020 10:31:38 |
|
|
nováček |
Registrován: sob 06. čer 2020 11:54:42 Příspěvky: 2 Bydliště: Horní Slavkov
|
Rád bych obnovil opět tuto debatu. Má momentálně někdo zkušenost s tou podomácku dělanou metodou TRE? Nebo Neválí se někomu doma TRE na prodej?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|