Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Škubání, cukání a trhání v nízkých otáčkách
Právě je pon 07. črc 2025 22:14:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 07. dub 2010 20:54:45 
Offline
nováček

Registrován: stř 07. dub 2010 20:48:12
Příspěvky: 2
Zdar, v sobotu jsem si dom dotáhl SV 650S r.v. 2000 a dneska, když jsem se jel projet, tak jsem při popojíždění v koloně zjistil jednu věc. Při rozjezdu matorka "cuká" něco jako když se rozjíždíte a nemáte přidanej skoro žádnej plyn jen je rozdíl v tom, že plyn přidanej mám :D Vypadá to jako by se motor dusil, ale moc se v tom nevyznám, před tím jsem měl kawu, to byla stříkačka a nikdy jsem takový problém neměl. Jen doplním, že při větším zahřátí to už nedělá. Díky za odpovědi. :amen: Jinak, když jsem ji kupoval tak to nedělalo, je možné, že motorka byla málo zahřátá?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 8:03:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Jaryn90 píše:
že motorka byla málo zahřátá?

no...a na kolik byla zahřátá? co ukazoval teploušměr? 2000 má sytič ručně? mrkni na něj,zda ikdyž máš páčku sytiče staženou,zda je na karbecu v nulové poloze.....
pak klasika - svíce,kabel ke svícím....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 8:13:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Kawa píše:
co ukazoval teploušměr?

No jo, ale babky nemají teploušměr :grin:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 9:30:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Kawa píše:
Jaryn90 píše:
že motorka byla málo zahřátá?

no...a na kolik byla zahřátá? co ukazoval teploušměr? 2000 má sytič ručně? mrkni na něj,zda ikdyž máš páčku sytiče staženou,zda je na karbecu v nulové poloze.....
pak klasika - svíce,kabel ke svícím....

to co jsi napsal má dvě chybičky...babka nemá teploušoměr a na karbecích nepoznáš jestli je zastrčenej protože lanko vede dovnitř do karbecu :-D
to Jaryn.koupil jsi si karbeca a navíc vidlicovej dvouválec tak počítej s tím,že se to bude chovat trošku jinak než stříkačka ať už řadovej dvouvál nebo čtyřvál...studenej motor občas trošku pokucká,no :) holt potřebuje na rozjetí víc plynu než jsi zvyklej :-D

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 9:36:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Kasym - mmt....tak,že nemá babka teploušměr - ok - babku jsem nikdy neměl.Vycházel jsem ze zkušenosti z motorky r.v. 1995,kde teploušměr byl.
add lanko,sytič - a jak prosímtě to lanko teda vede? jakože je lanko ukončeno uvnitř v karbecu?
mně se na ZZR sralo lanko sytiče - samo se stahovalo - lanko bylo ukončeno před karbcema,na "tyčince",která čuměla z karbců ven - tam jsem to pak taky držel růčo,než jsem to poopravil....
takže u SV vede lenko od sytiče do karbecu,tam je ukončeno? no,divný.....ale jak jsem psal,babku jsem neměl a omlouvám se tedy za mystifikaci(ikdyž s tím lankem se mně to nezdá....) :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 10:33:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
no na řadákch je to tak,že máš jedno společný táhloo který ovládá všechny karbce a lanko končí na tom táhlu jenže tam jsou karbce v jedný lajně.
Tady máš karbce dva a každý někde jinde..takže to provedený tak,že od páčky sytiče ti jde jedno lanko k motoru..tam se rozdvojuje na dvě lanka a každy lanko vede k jednomu karbci...měl jsi někdy rozbebranej sytič třeba na simsonu nebo na něčem co má jeden karbec?v karbecu uvnitř je malej pístek kterej tim lankem vytahuješ ven a odpor ti klade pružinka vložená mezi pístek a bowden...tak úplně stejně je to udělaný na babce :-D
http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... tion=97271
pozice 38-42 ;)
http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... tion=97312
a pozice 13 ;)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 10:44:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Kasym - OK - díky za vysvětlenou a ponaučení....jsem si neuvědomil rozdíl karbce 2V,4 řadého.... :banghead:
Jaryn - omlouvám se za mystifikaci..... ;)

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 10:53:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Neni zač..každej nemůže vědět všechno...já zase třeba nevim jak se tiskne na trička :-D

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 11:53:22 
Offline
nováček

Registrován: stř 07. dub 2010 20:48:12
Příspěvky: 2
Díky za rady i příspěvky.

To Kawa: Nic se neděje ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 14:26:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Kasym píše:
uvnitř je malej pístek

máš zřejmě na mysli šoupátko :grin:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 15:09:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Jimbo píše:
Kasym píše:
uvnitř je malej pístek

máš zřejmě na mysli šoupátko :grin:

i tak se tomu dá říct :)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz