|
Právě je stř 23. črc 2025 19:47:20
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
kozka
|
Napsal: úte 09. čer 2009 20:56:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Jimbo píše: Nejt píše: Teď jsem si koupil momeťák a docela jsem čučel, jak malou silou se třeba třmeny mají dotahovat. ... no a o tom to lepení a utahování bude. Ne že bych na všechno používal momenťák. Tím přetahuju jen víka apod. To lepení fakt nikomu nenutím.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 09. čer 2009 21:01:07 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
to co psal mates o tom snížení momentu vlivem lepidla je docela rozumné popřemýšlet... hlavně u malých a jemných šroubků by se to nemuselo vyplatit..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 09. čer 2009 21:11:13 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak to nevím co kdo používá za lepidlo, to chování co sem popisoval já, bylo chování loctitu a neměl sem stím nikdy problém. Samozřejmě že lepí se jen důležitý věci... Ale teda zalepit matku na oz. kolečku na motoru, která je jištěná podložkou, to je teda pěkná prasečina 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: úte 09. čer 2009 21:15:25 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Mno, v těch manuálech bývá u toho utahovacího momentu i ikonka zda lepit, či ne ... že by to ti šikmoocí ďáblíci neřešili? Jak říkám, momenťák používám na máloco. Vlastně jen na ta víka. Ať si to dělá každý jak uzná za vhodné a podle vlastních zkušeností.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 09. čer 2009 21:19:05 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
kozka píše: Mno, v těch manuálech bývá u toho utahovacího momentu i ikonka zda lepit, či ne ... že by to ti šikmoocí ďáblíci neřešili? Jak říkám, momenťák používám na máloco. Vlastně jen na ta víka. Ať si to dělá každý jak uzná za vhodné a podle vlastních zkušeností. momenťák bych taky použil jen na šrouby do hliníku a pod... hlavně domečky na vačkové hřídele který pro nastavení vůle vyndáváš dost často...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 12. čer 2009 0:50:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Po bývalém majiteli pyčoletu jsem zjistil, že borec lepil milion věcí, který ale patřily mezi ty důležitý.... stupačky, třmeny apod. Sice jsem musel zabrat, ale pohoda. Záleží, jak to kdo lepí a taky asi čím, protože na trhu je toho fakt tři prdele. Jinak taky jsem předtím nikdy nic nelepil a nikdy nebyl problém, ale to pro mě není moc směrodatný, spíš se těmhle věcem snažím předejít a ne čekat, až se stanou.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 13. čer 2009 20:13:57 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
přidržuje to desky aby tam nelítaly a neklepaly...
dá se bez toho jezdit a budou se ti líp chladit brzdy...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 24. úno 2010 0:26:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Já se tady vmísím s otázkou trošku mimo brzdové destičky. Měnil jsem dneska brzdovku, ale vzhledem k tomu že stará byla jetá „decetně“, tak byla docela čistá (ale měním ji preventivně, 2 roky má a to je servisní interval). Problém byl v tom, že nešlo poznat kdy teče ještě stará a kdy nová. Nemáte někdo změřeno, kolik se brzdovky vleze do okruhu přední brzdy s klasickými hadicemi? Celkem jsem tam dal cca 150 ml, což už mi přišlo docela dostatečné, ale není problém ještě propumpovat víc  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 24. úno 2010 0:34:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
přesně těžko říct, na pejčolet s pancířema mě stačilo kolem 200 ml, na druhej s 1-2 uspořádáním hadic kolem 150 ml... ale teda poznal jsem to právě podle barvy, nebyl to problém (RBF 600 je teda o dost tmavší než DOT 4 a možná to zbarvení jde vidět víc). A to brzdovku měním 2x ročně (ale ta jde do kytek nesrovnatelně dřív, na dromu dostává kapku větší čočku). V hadicích se moc nepromíchá, takže ten rozdíl při vytíkání vidět jde. Ale pro klid duše bych to klidně propláchl čtvrtlitrem a hotovo.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 24. úno 2010 0:40:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Nejt píše: přesně těžko říct... Díky, tak možná ještě trochu upustím, brzdovky mám dost a práce je to na chviličku  . Bohužel jsou obě hodně světle citrónové, tak jsem rozdíl neviděl (nebo jsem taky ještě nemusel dojet „na konec“).
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 24. úno 2010 0:51:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Právě nevím, jak se chovají ty nižší DOTky (z SV už si to nepamatuju).. obecně čím nižší, tím světlejší, ale jestli platí i čím nižší, tím menší zabarvení při hydroskopickým efektu, to ví čert  . Ale teda čučím, že po dvou letech ju máš furt jak citrón... i za normál provozu.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 24. úno 2010 1:07:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
cca 1 - 1,5dcl... ale já tama po předchozích zkušenostech protahuju celej půllitr... první 2dcl odpustím do pryč a zbytek si jen proženu přes okruh zpátky do lahve...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 24. úno 2010 1:14:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak tam zítra naláduju celých 0,25 l co mám  . Ale budu si to asi do flašky odchytávat, abych nějakou trošku měl na dolívání. Jinak abych se přiznal, tak na SV mi vyhovuje to, že víceméně brzdy nezbytně nepotřebuje – stačí zavřít plyn a brzdí samo o sobě hodně  . Každopádně třeba do hor jsou brzdy ve vynikajícím stavu nutnou podmínkou – jednomu známému na Stelviu vyvařila brzdovka vpředu a nebyl to moc dobrý pocit. Naštěstí to ubrzdil zadní, ale opravdu jen tak tak.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: stř 24. úno 2010 12:00:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
jirin.sv píše: Jinak abych se přiznal, tak na SV mi vyhovuje to, že víceméně brzdy nezbytně nepotřebuje – stačí zavřít plyn a brzdí samo o sobě hodně  . Každopádně třeba do hor jsou brzdy ve vynikajícím stavu nutnou podmínkou – jednomu známému na Stelviu vyvařila brzdovka vpředu a nebyl to moc dobrý pocit. Naštěstí to ubrzdil zadní, ale opravdu jen tak tak. ...a preto musi kazda moja motorka mat pancierovky a RBF600 (pripadne podobnu) bo riesit vadnutie brzd na motorke v nespravnej chvili by som si velmi rad vyskrtol zo zoznamu spatnych zazitkov  stacilo mi to v aute na nordschleife, ked som sa rutil proti betonovej stene hned som vymenil komplet brzdy, hadice, kotuce 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 24. úno 2010 12:38:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
já tady uvažuju stejně jako v případě gum, koneckonců jde v principu o stejnou věc - bezpečnost... prostě tady trocha hysterie neuškodí a je potřeba používat ty věci, který ne že akorát využiju, ale poskytnou ještě mega rezervy. Takže ne DOT4, ne D220  ... navíc v případě kapaliny jde vyloženě o směšný cenový rozdíl
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 24. úno 2010 14:04:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
RBF 600 je rezatá a spíš tmavě už jako nová.... vůbec se to nedá srovnat s citróvou 5.1 nebo ještě trochu světlejší 4 (sotva rozpoznatelný od 5.1). RBF už jsem měl rozdělaný tři pixly a všude to samý. Jetá pak moc neztmavne (aspoň já to nikdy moc neviděl, bo měním fakt často), ale už prostě není tak čirá.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 24. úno 2010 14:46:44 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Shorty píše: Když se už tady bavíme o kapalině, měnil jsem teď pancéřovky a přitom i kapalinu. A všude jsem viděl nebo slyšel, že RBFka od Motulu je načervenalá. Já ji měl normálně žlutou, ale o něco tmavší než třeba 5.1ka. Flaška byla nerozdělaná, takže ji takhle asi teď dělaj. Máte ještě někdo podobnou zkušenost?  Kdoví co ti tam oňas nalil 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 24. úno 2010 15:13:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Nejt píše: Takže ne DOT4, ne D220  Opět si dovolím nesouhlasit, výrobce dobře víc, proč tam předepsal DOT 4 a ne DOT 5.1. Ale byl by z toho další flame, takže je to zbytečné řešit  . Něco jiného je na okruhu, tak to chápu (vím jaký problémy měl třeba Dawe na SRADu, kdy přestal brzdit po 4 kolech). Na moje běžné ježdění opravdu DOT4 stačí, navíc třeba mám i po více jak 35000 km stále původní desky nejevící nějaké velké opotřebení – to je taky známka toho, že brzdy moc využívám  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|