|
Právě je pát 25. črc 2025 22:29:37
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Nejt
|
Napsal: ned 05. dub 2009 23:54:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Odkud to jde? Spíš v motoru nebo z laufu přímo?
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 06. dub 2009 0:37:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ještě sem neslyšel, že by to někomu střílelo na volnoběh z laufu, to je zajímavý... No každopádně začni tím, že to dás do rychtyku všechno, vzduch. filtr a svíce, olej + filtr samo taky, ale na to střílení to mít vlil nebude. To spíš ten vzducháč a nebo zasraný/rozštelovaný karbece. Dej tohle všechno do cajku a pak to dál řeš...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 06. dub 2009 9:35:19 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
johny86 píše: jasně, pořeším tyhle věci a pak se uvidí.. jinak nějaký typy co se týče značek těchto komponentů? svíčky filtry olej... nebo mám prostě nakoupit to nejdražší co v prodejně najdu..je to moje prvni sv, tak nevím co jí fakt nejlépe sedí. Svíčky NGK (nebo Denso), vzducháč origo Suzuki,olej. filtr Vesrah nebo Hilfo, olej Motul nebo Castrol. Všechny tyhle díly nabízí zdenál za pěkný peníze tady: http://suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=1100
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 06. dub 2009 11:49:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
johny86 píše: jo a mimochodem.. chci si vse udělat sám, je to možný? nebo budu potrebovat nejaky spešl klíče? když budu teda menit filtry a pod. krom teda seřízení karbeců, na to půjde do servisu. Svíčky si vyměníš sám, filtry a olej taky. A jak píšeš karbec do servisu
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 06. dub 2009 13:25:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No pokud nemáš orig. podsedlové nářadí, na svíčky budeš muset sehnat trubkovej klíč (velikost už si nepamatuju). A olejovej filtr, pokud nemáš special tool, povolíš taky většinou nějakou Pat a Mat metodou.... někdo ho provalí šroubovákem a vzniklou pákou povolí, někdo kolem filtru omotá drát, uchytí na šroubovák a povolí, já to dělám francouzákem.
Jinak jsem teda ještě neslyšel o prdění za volnoběhu a už vůbec ne skrze rezonanční koncovku!!! Tohle, troufám si tvrdit, bude docela závažný (velký exploze) a dokud to neodstraníš, raději to ježdění omez. Jestli je to směsí, bude přeplněná palivem jak hajzl (ať už v důsledku karbeců nebo vypíčenýma svícema) a to může taky pěkně dokurvit pár věcí, především teda ventily, sedla i samotný spalovací prostory. Takže řešit co nejdřív. Olejem ani filtrama tohle nebude, takže s tímhle si teď hlavu nelámej. Prohlídní a kdyžtak profoukni akorát vzducháč, jestli není nějak echt ucpanej.
Takže pořadí - prohlídnout vzducháč, vyměnit svíce a projet kabely k nim, seřídit karbece... pak všechno ostatní.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 06. dub 2009 13:50:48 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Taky bych začal u filtru a svíček. K tomu povolování, na filtr je fajn si udělat trubku a do ní strčit řeťázek a udělat z nej oko, a z druhé strany zajistit. To pak přes filtr převlečeš a povolíš jak nic. A svíce se povolují tuším 16kou nástrkáčem, ale jde to do zprdele no, pokud nemáš ideální vercajk tam musí jít dolů chladič. Jina já mám celkem levnou gola sadu a ten vořech na svíce sem tam měl, na to narazíš nástavec, golu a povoluješ.
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 06. dub 2009 13:55:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jako jde to různě, ale já se tam třeba s golama nedostal. Nejlepší je na to asi orig. vercajk. Filtr můžeš fakt povolovat tisícem způsobů.. vzhledem k tomu, že už ho ale nikdy potřebovat člověk nebude, se u mě osobně zabydlela varianta s provalením stěny šroubovákem nebo tím francouzákem... ať tak či onak, filtr totálně zrušíš.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 06. dub 2009 14:52:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kudla jestli mě zrak nešálí, je to BMC a olej je impregnační na pěnové filtry a někdo to kurevsky přehnal. Radši si tu ještě počkej na posudek ostatních, z těch fotek to samozřejmě nepozmám na stopéro, potřeboval bych to ochmatat a očuchat  . Pokud mám ale pravdu, je to špatně, ale aspoň bys znal pravděpodobnou příčinu tvých potíží... filtr by při nadměrné aplikaci impregnačního oleje nepropouštěl vzduch, takže by šla do kytek směs, a navíc se ti ta impregnace dostává do válců. Řešilo by se to tak, že filtr komplet znovu vypereš a naimpregnuješ podle norem. Vnitřek airboxu samozřejmě zbavit oleje (nemusíš vyloženě odmastit, stačí vysušit prostě). Jo, a ještě bych se možná poptal po nějakém přípravku na čištění palivové soustavy (hadice, vnitřek karbeců apod.)... ten olej by bylo dobrý od tama dostat. Není to nic složitého, prostě nějakou srajdu naleješ do nádrže při čepování paliva a nádrž projezdíš.. jen je potřeba vybrat správně. Popák tuším něco takovýho lil do SV v létě, tak tu o tom možná napíše.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 06. dub 2009 14:54:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
dany píše: s tim olejovym filtren si moc hlavu nelam, na to zadny specialni naradi nepotrebujes. proste ho poradne otri, omotej kolem nej smirglpapir, chytni do teplejch a je venku. na svcku se k nemu muze krasne. Když jsem se k tomu teď dostával na Pyčoletu, málem jsem u toho pošel, je mezi těma svodama jak ježek v kleci  ... zlatý SV v tomhle.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|