|
Právě je pát 25. črc 2025 19:04:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Smokee
|
Napsal: úte 07. čer 2011 15:17:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
Zdravim vseci.
Uz jsem vicemene rozhodnut pro diagnostiku, ale stejne se s vama podelim, treba me jeste nakonec nejak spasite...
Pri dobrzdovani moterem kolem cca 5tis. ot. zacne strilet, spise jsem to prikladal vystrileny vate v ladaku, a pak pri proturovani na miste koukam ze mam na ruce kolecko od oleje, kdyz jsem na nem pridrzel dlan. To uz mi prislo ne uplne spravne a pri dalsim protoceni motoru me holka zdechla. Pak zase naskocila bez problemu, pak jeste podobna situace na krizovatce a od te doby kolem ni chodim se strachem co ji muze bejt...
Posledni postrech, kterej ale mam uz od koupi (cca 2 tis.km.), ze pri udrzovani cca 4.5-5 tis. ot. jakoby cinka kdesi podemnou. prez ladak nic moc presneji neslysim, ale ted se jeste navrh obavam ventilu...kamos me strasil podpalenym ventilem, tak mam trochu vitr...Na motu je ladak a motor 32 tis.km a o serizeni palivovejch map pochybuju podle toho prasete co to melo predemnou. I kdyz strikacka by na ladak nemela bejt snad tolik nachylna.
Z Hradce Kralove to mam nejblize do Suzamoto Pardubice, ale chvalu jsem neslysel, tak jsem volal Kloboucnikoj do Heřman. Mestce, ten zkoukne ventily a diagnostiku me doporucil Ignitech v Přelouči.
Spis si tak pobrekavam, ale kdyby vas napadla naka rada, doporuceni nebo skusenost s necim podobnym, tak jsem jedno velky ucho...
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 07. čer 2011 16:04:00 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
s mapama nic neuděláš... kolem 4-5tis cinkají všechny SV. Jen jde o to jak moc to tvoje. podpálenej ventil neháže z výfuku olej. to bych viděl na ventilový gufero asi na sacích, když ti to zhasíná motor...
chce to vysledovat, co přesně to dělá... může to mít souvislost s kdečím...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Smokee
|
Napsal: úte 07. čer 2011 16:15:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
no uz jsem si s tim strojem protrpel sileny veci a celou dobu jsem si rikal ze snad jedinej motor nemuze bejt v haji...a z toho mam strach tak nez abych se zacal vrtat i do tohodle, schanim nakej servis kde me reknou co s tim a pak se uvidi. Kazdopadne od te doby stoji a ani nestartuju jakej z toho mam vitr
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 07. čer 2011 21:29:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Jaké a jak dlouho tam máš svíčky?Taky palivo jsi mohl nabrat špatné.Kolik ti to sežralo oleje? Výfukové plyny není problém změřit analyzátorem.Střílení je jasný signál nahromaděného paliva ve výfuku a tam hoří.Může to zpúsobovat špatné zapálení směsi ve válci\nebo obou\ a následnému zahoření až ve výfuku.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 07. čer 2011 21:43:35 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
to ano, ale zajímavější je ten olej ve výfuku. když to vemeš, tak by ho to muselo žrát velký množství, aby to lítalo tak moc výfukem
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 07. čer 2011 22:05:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Proto se ptám,kolik mu to sežralo oleje.On ten kroužek na dlani nemusel být jen olej.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Smokee
|
Napsal: stř 08. čer 2011 10:51:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
Olej jsem menil pred 2 tisici. a od te doby me sezralo bezmala 1.5 deci. Vcera jsem ji byl projet a za cca 70 km nechcipla, jen ten rinkot mezi 4-5 tisici a strileni ve vyfuku, ten ted precpu a uvidim, jestli to nemuze byt vystrilenou vatou. jinak olej z vyfuku jsem ted vubec nezaznamenal, zkousel jsem nakej zachytit ale nic...jde mi z toho hlava kolem
1.5 deci na 2 tisice km mi prijde celkem dost
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: stř 08. čer 2011 18:26:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Na dva tisíce km je 1,5dcl úplné prd.Buď v klídku.Cinkání okolo 5000 mám taky a to od nova.motku jsem kupoval novou,teď má 18000 a je to furt stejné.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Smokee
|
Napsal: stř 08. čer 2011 21:37:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
takze kdyz to shrnu tak strili do vyfuku kvuli vystrileny vate a ,,protoze je to ladak,,. chcipe to pravdepodobne kvuli nizkemu volnobehu (cca 1000 otacek, jak jsem se docetl zde na foru tak ideal je 1300) a vetsinou se to stalo prave pri protoceni otacek a jeho dopadu, za jizdy nikoli, olej to sezralo tak akorat takze si to odplivlo jen tak a cerny kolo na dlani mohlo byt jen ze splodin a zbytku vaty. Arinceni kolem 5 tisic je normalni....safra tak todle chci potvrsit at vim ze se nic nedeje a ja muzu drandit smele dal BTW: doufam jen uz kvuli tomu, ze at se me dostala pod ruce jakakoliv motka tak v ni byl zakopanej pes. Rad bych to prokleti prolomil
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 08. čer 2011 21:57:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
"spotřeba" oleje je v normě - už ti psal zdeněk střílení při deceleraci ? - jak jsi došel na "vystřílenou" vatu v laďáku? co máš za laďák? 1000 otáček je děsně málo na volnoběh - nastav ho dle manuálu - najdeš tady v galerce......nastavuj na zahřátém motoru "řinčení" kolem 5 tis. otáček - podle mě normál - nejlépe poznáš, když se potkáš s jiným SV a porovnáš..... takto potvrdit od PC ti možu co chceš, ale motor....to chce minimálně slyšet....  sice do melounu, babě do hlavy a do motoru nevidíš.....ale lepčí vidět a slyšet..., popř. projet ideální příležitost, kde možeš poslechnout jiný motor a porovnat, pokecat najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... =45&t=3082
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Smokee
|
Napsal: stř 08. čer 2011 22:28:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
 to je jasna vec. Uz jsem porovnaval s kamosovou babkou ale tomu to tam rinci vsechno, motor zda se pred smrti. Ale na srazik bych rad zavital, asi nebudu moci zustat pres noc, ale na koukacku a pokec to snad dopadne Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit)
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 08. čer 2011 23:27:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Smokee píše: Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit) mno...to, že je časem dobré vyměnit vatu - to souhlasím. To, že máš narvanou rouru dělanou na jiné moto na SV je totální kravina. Kdyby to bylo šumák, tak dělá každý výrobce univerzální laufy a sere na laufy dle moto, nemyslíš? Tak....ale furt nechápu, když jsi se dočetl.....myslíš si, že ti střílí při deceleraci vata? Nejsem se znalostma konstrukcí laufů tak nějak na 100% - ale nechal jsem si přes zimu vyrábět laděnou koncovku.... od středu: děrovaná trubka (přirovnal bych to silonce)  , kolem ní vata, na ní obal(karbon, nerez...atd)..... http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... d=18&pgr=3 "vypálená" vata ti časem může propálit karbon, neboť její vrstva slábne a její "tlumící" schopnosti jsou nižší...... tak mně zkus osvětlit, jak by ti vata mohla střílet při deceleraci, hm? střílí ti tam zbytek nashromážděného nespáleného paliva - už ti to někdo psal. podle mě teda.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Smokee
|
Napsal: čtv 09. čer 2011 7:53:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
|
Ha, takze jsem googlil a ten scorpion je vazne na esvo, ma mejlka. Koncovku jsem jeste rozdelanou nemel, do toho se teprve pustim, obal je nerez, o propalenejch karbonech jsem uz cetl, jinak predpokladam ze na mem zadny neni. Nicmene ucenej z nebe nespad a ja vsevedouci nejsem, tak dikec za rady  pomalu se k tomu dostanu 
_________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Honza89
|
Napsal: stř 15. čer 2011 23:22:59 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06 Příspěvky: 6
|
Vystrilena vata v ladaku na 2V je naprosto normalni, akorat teda nebejva vystrilena z vejfuku uplne ven, ale jenom se vlivem vyfukovych plynu dostava z predni casti vyfuku do zadni casti, hodne zanedbany vyfuk u 2V muze bejt treba az do poloviny prazdnej a az v zadni casti nahromadena vata, kdyz budes mit stejny ladaky vedle sebe a jeden bude mit nalitano 20tis a druhej bude novej, poznas to i po zvuku. Nekdo mi rikal, ze u 2V je vhodny precpavat ladak cca jednou za 10 tis.
|
|
Nahoru |
|
 |
Honza89
|
Napsal: stř 15. čer 2011 23:24:07 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06 Příspěvky: 6
|
Smokee: s tim mym motorem pred smrti jeste pockej:D vsadim se, ze ten tvuj jeste klidne prezije:D
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|