| 
			Právě je úte 04. lis 2025 4:26:35
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
	
	 
	
	 
  
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 16 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 15:17:40   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Zdravim vseci.
  Uz jsem vicemene rozhodnut pro diagnostiku, ale stejne se s vama podelim, treba me jeste nakonec nejak spasite...
  Pri dobrzdovani moterem kolem cca 5tis. ot. zacne strilet, spise jsem to prikladal vystrileny vate v ladaku, a pak pri proturovani na miste koukam ze mam na ruce kolecko od oleje, kdyz jsem na nem pridrzel dlan. To uz mi prislo ne uplne spravne a pri dalsim protoceni motoru me holka zdechla. Pak zase naskocila bez problemu, pak jeste podobna situace na krizovatce a od te doby kolem ni chodim se strachem co ji muze bejt...
  Posledni postrech, kterej ale mam uz od koupi (cca 2 tis.km.), ze pri udrzovani cca 4.5-5 tis. ot. jakoby cinka kdesi podemnou. prez ladak nic moc presneji neslysim, ale ted se jeste navrh obavam ventilu...kamos me strasil podpalenym ventilem, tak mam trochu vitr...Na motu je ladak a motor 32 tis.km a o serizeni palivovejch map pochybuju podle toho prasete co to melo predemnou. I kdyz strikacka by na ladak nemela bejt snad tolik nachylna.
  Z Hradce Kralove to mam nejblize do Suzamoto Pardubice, ale chvalu jsem neslysel, tak jsem volal Kloboucnikoj do Heřman. Mestce, ten zkoukne ventily a diagnostiku me doporucil Ignitech v Přelouči.
  Spis si tak pobrekavam, ale kdyby vas napadla naka rada, doporuceni nebo skusenost s necim podobnym, tak jsem jedno velky ucho... 
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				popi
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 16:04:00   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Moderátor | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 s mapama nic neuděláš... kolem 4-5tis cinkají všechny SV. Jen jde o to jak moc to tvoje. podpálenej ventil neháže z výfuku olej. to bych viděl na ventilový gufero asi na sacích, když ti to zhasíná motor... 
  chce to vysledovat, co přesně to dělá... může to mít souvislost s kdečím... 
					
						 _________________ Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05' 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 16:15:33   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 no uz jsem si s tim strojem protrpel sileny veci a celou dobu jsem si rikal ze snad jedinej motor nemuze bejt v haji...a z toho mam strach tak nez abych se zacal vrtat i do tohodle, schanim nakej servis kde me reknou co s tim a pak se uvidi. Kazdopadne od te doby stoji a ani nestartuju jakej z toho mam vitr 
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				zdeněk
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 21:29:52   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jaké a jak dlouho tam máš svíčky?Taky palivo jsi mohl nabrat špatné.Kolik ti to sežralo oleje? Výfukové plyny není problém změřit analyzátorem.Střílení je jasný signál nahromaděného paliva ve výfuku a tam hoří.Může to zpúsobovat špatné zapálení směsi ve válci\nebo obou\ a následnému zahoření až ve výfuku. 
					
						 _________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/ 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				popi
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 21:43:35   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Moderátor | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 to ano, ale zajímavější je ten olej ve výfuku. když to vemeš, tak by ho to muselo žrát velký množství, aby to lítalo tak moc výfukem 
					
						 _________________ Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05' 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				zdeněk
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: úte 07. čer 2011 22:05:15   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Proto se ptám,kolik mu to sežralo oleje.On ten kroužek na dlani nemusel být jen olej. 
					
						 _________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/ 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 10:51:27   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Olej jsem menil pred 2 tisici. a od te doby me sezralo bezmala 1.5 deci. Vcera jsem ji byl projet a za cca 70 km nechcipla, jen ten rinkot mezi 4-5 tisici a strileni ve vyfuku, ten ted precpu a uvidim, jestli to nemuze byt vystrilenou vatou. jinak olej z vyfuku jsem ted vubec nezaznamenal, zkousel jsem nakej zachytit ale nic...jde mi z toho hlava kolem
  1.5 deci na 2 tisice km mi prijde celkem dost 
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				zdeněk
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 18:26:44   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Na dva tisíce km je 1,5dcl úplné prd.Buď v klídku.Cinkání okolo 5000 mám taky a to od nova.motku jsem kupoval novou,teď má 18000 a je to furt stejné. 
					
						 _________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/ 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 21:37:33   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					
					
						takze kdyz to shrnu tak strili do vyfuku kvuli vystrileny vate a ,,protoze je to ladak,,. chcipe to pravdepodobne kvuli nizkemu volnobehu (cca 1000 otacek, jak jsem se docetl zde na foru tak ideal je 1300) a vetsinou se to stalo prave pri protoceni otacek a jeho dopadu, za jizdy nikoli, olej to sezralo tak akorat takze si to odplivlo jen tak a cerny kolo na dlani mohlo byt jen ze splodin a zbytku vaty. Arinceni kolem 5 tisic je normalni....safra tak todle chci potvrsit at vim ze se nic nedeje a ja muzu drandit smele dal     BTW: doufam jen uz kvuli tomu, ze at se me dostala pod ruce jakakoliv motka tak v ni byl zakopanej pes. Rad bych to prokleti prolomil  
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Kawa
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 21:57:50   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
				
			 | 
			
				
				
					
					
						"spotřeba" oleje je v normě - už ti psal zdeněk střílení při deceleraci ? - jak jsi došel na "vystřílenou" vatu v laďáku? co máš za laďák? 1000 otáček je děsně málo na volnoběh - nastav ho dle manuálu - najdeš tady v galerce......nastavuj na zahřátém motoru "řinčení" kolem 5 tis. otáček - podle mě normál - nejlépe poznáš, když se potkáš s jiným SV a porovnáš..... takto potvrdit od PC ti možu co chceš, ale motor....to chce minimálně slyšet....     sice do melounu, babě do hlavy a do motoru nevidíš.....ale lepčí vidět a slyšet..., popř. projet     ideální příležitost, kde možeš poslechnout jiný motor a porovnat, pokecat najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... =45&t=3082 
					
						 _________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 22:28:28   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					
					
						   to je jasna vec. Uz jsem porovnaval s kamosovou babkou ale tomu to tam rinci vsechno, motor zda se pred smrti. Ale na srazik bych rad zavital, asi nebudu moci zustat pres noc, ale na koukacku a pokec to snad dopadne     Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit)  
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Kawa
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 08. čer 2011 23:27:38   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Smokee píše: Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit) mno...to, že je časem dobré vyměnit vatu - to souhlasím. To, že máš narvanou rouru dělanou na jiné moto na SV je totální kravina. Kdyby to bylo šumák, tak dělá každý výrobce univerzální laufy a sere na laufy dle moto, nemyslíš? Tak....ale furt nechápu, když jsi se dočetl.....myslíš si, že ti střílí při deceleraci vata?  Nejsem se znalostma konstrukcí laufů tak nějak na 100% - ale nechal jsem si přes zimu vyrábět laděnou koncovku.... od středu: děrovaná trubka (přirovnal bych to silonce)     , kolem ní vata, na ní obal(karbon, nerez...atd)..... http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... d=18&pgr=3    "vypálená" vata ti časem může propálit karbon, neboť její vrstva slábne a její "tlumící" schopnosti jsou nižší...... tak mně zkus osvětlit, jak by ti vata mohla střílet při deceleraci, hm? střílí ti tam zbytek nashromážděného nespáleného paliva - už ti to někdo psal. podle mě teda....     
					
						 _________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Smokee
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: čtv 09. čer 2011 7:53:26   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| záklaďák | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05 Příspěvky: 32 Bydliště: Hradec Králové
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ha, takze jsem googlil a ten scorpion je vazne na esvo, ma mejlka. Koncovku jsem jeste rozdelanou nemel, do toho se teprve pustim, obal je nerez, o propalenejch karbonech jsem uz cetl, jinak predpokladam ze na mem zadny neni. Nicmene ucenej z nebe nespad a ja vsevedouci nejsem, tak dikec za rady     pomalu se k tomu dostanu     
					
						 _________________ Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Honza89
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 15. čer 2011 23:22:59   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| nováček | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06 Příspěvky: 6
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Vystrilena vata v ladaku na 2V je naprosto normalni, akorat teda nebejva vystrilena z vejfuku uplne ven, ale jenom se vlivem vyfukovych plynu dostava z predni casti vyfuku do zadni casti, hodne zanedbany vyfuk u 2V muze bejt treba az do poloviny prazdnej a az v zadni casti nahromadena vata, kdyz budes mit stejny ladaky vedle sebe a jeden bude mit nalitano 20tis a druhej bude novej, poznas to i po zvuku. Nekdo mi rikal, ze u 2V je vhodny precpavat ladak cca jednou za 10 tis. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Honza89
			 | 
			
				
				
				
					 Napsal: stř 15. čer 2011 23:24:07   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| nováček | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06 Příspěvky: 6
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Smokee: s tim mym motorem pred smrti jeste pockej:D vsadim se, ze ten tvuj jeste klidne prezije:D 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			  | 
	
		 
	
		  | 
	 
	 
	
	
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 16 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
 
	 
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
										
									 |