Právě je pát 25. črc 2025 11:19:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 15:17:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
Zdravim vseci.

Uz jsem vicemene rozhodnut pro diagnostiku, ale stejne se s vama podelim, treba me jeste nakonec nejak spasite...

Pri dobrzdovani moterem kolem cca 5tis. ot. zacne strilet, spise jsem to prikladal vystrileny vate v ladaku, a pak pri proturovani na miste koukam ze mam na ruce kolecko od oleje, kdyz jsem na nem pridrzel dlan. To uz mi prislo ne uplne spravne a pri dalsim protoceni motoru me holka zdechla. Pak zase naskocila bez problemu, pak jeste podobna situace na krizovatce a od te doby kolem ni chodim se strachem co ji muze bejt...

Posledni postrech, kterej ale mam uz od koupi (cca 2 tis.km.), ze pri udrzovani cca 4.5-5 tis. ot. jakoby cinka kdesi podemnou. prez ladak nic moc presneji neslysim, ale ted se jeste navrh obavam ventilu...kamos me strasil podpalenym ventilem, tak mam trochu vitr...Na motu je ladak a motor 32 tis.km a o serizeni palivovejch map pochybuju podle toho prasete co to melo predemnou. I kdyz strikacka by na ladak nemela bejt snad tolik nachylna.

Z Hradce Kralove to mam nejblize do Suzamoto Pardubice, ale chvalu jsem neslysel, tak jsem volal Kloboucnikoj do Heřman. Mestce, ten zkoukne ventily a diagnostiku me doporucil Ignitech v Přelouči.

Spis si tak pobrekavam, ale kdyby vas napadla naka rada, doporuceni nebo skusenost s necim podobnym, tak jsem jedno velky ucho...

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 16:04:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
s mapama nic neuděláš...
kolem 4-5tis cinkají všechny SV. Jen jde o to jak moc to tvoje.
podpálenej ventil neháže z výfuku olej. to bych viděl na ventilový gufero asi na sacích, když ti to zhasíná motor...

chce to vysledovat, co přesně to dělá... může to mít souvislost s kdečím...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 16:15:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
no uz jsem si s tim strojem protrpel sileny veci a celou dobu jsem si rikal ze snad jedinej motor nemuze bejt v haji...a z toho mam strach tak nez abych se zacal vrtat i do tohodle, schanim nakej servis kde me reknou co s tim a pak se uvidi. Kazdopadne od te doby stoji a ani nestartuju jakej z toho mam vitr

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 21:29:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Jaké a jak dlouho tam máš svíčky?Taky palivo jsi mohl nabrat špatné.Kolik ti to sežralo oleje?
Výfukové plyny není problém změřit analyzátorem.Střílení je jasný signál nahromaděného paliva ve výfuku a tam hoří.Může to zpúsobovat špatné zapálení směsi ve válci\nebo obou\ a následnému zahoření až ve výfuku.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 21:43:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
to ano, ale zajímavější je ten olej ve výfuku.
když to vemeš, tak by ho to muselo žrát velký množství, aby to lítalo tak moc výfukem

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 22:05:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Proto se ptám,kolik mu to sežralo oleje.On ten kroužek na dlani nemusel být jen olej.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 10:51:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
Olej jsem menil pred 2 tisici. a od te doby me sezralo bezmala 1.5 deci. Vcera jsem ji byl projet a za cca 70 km nechcipla, jen ten rinkot mezi 4-5 tisici a strileni ve vyfuku, ten ted precpu a uvidim, jestli to nemuze byt vystrilenou vatou. jinak olej z vyfuku jsem ted vubec nezaznamenal, zkousel jsem nakej zachytit ale nic...jde mi z toho hlava kolem

1.5 deci na 2 tisice km mi prijde celkem dost

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 18:26:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Na dva tisíce km je 1,5dcl úplné prd.Buď v klídku.Cinkání okolo 5000 mám taky a to od nova.motku jsem kupoval novou,teď má 18000 a je to furt stejné.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 21:37:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
takze kdyz to shrnu tak
strili do vyfuku kvuli vystrileny vate a ,,protoze je to ladak,,. chcipe to pravdepodobne kvuli nizkemu volnobehu (cca 1000 otacek, jak jsem se docetl zde na foru tak ideal je 1300) a vetsinou se to stalo prave pri protoceni otacek a jeho dopadu, za jizdy nikoli, olej to sezralo tak akorat takze si to odplivlo jen tak a cerny kolo na dlani mohlo byt jen ze splodin a zbytku vaty. Arinceni kolem 5 tisic je normalni....safra tak todle chci potvrsit at vim ze se nic nedeje a ja muzu drandit smele dal :beg:

BTW: doufam jen uz kvuli tomu, ze at se me dostala pod ruce jakakoliv motka tak v ni byl zakopanej pes. Rad bych to prokleti prolomil

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 21:57:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
"spotřeba" oleje je v normě - už ti psal zdeněk
střílení při deceleraci ? - jak jsi došel na "vystřílenou" vatu v laďáku? co máš za laďák?
1000 otáček je děsně málo na volnoběh - nastav ho dle manuálu - najdeš tady v galerce......nastavuj na zahřátém motoru
"řinčení" kolem 5 tis. otáček - podle mě normál - nejlépe poznáš, když se potkáš s jiným SV a porovnáš.....
takto potvrdit od PC ti možu co chceš, ale motor....to chce minimálně slyšet.... :mrgreen: sice do melounu, babě do hlavy a do motoru nevidíš.....ale lepčí vidět a slyšet..., popř. projet :mrgreen:
ideální příležitost, kde možeš poslechnout jiný motor a porovnat, pokecat najdeš tady:
http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... =45&t=3082

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 22:28:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
:-D to je jasna vec. Uz jsem porovnaval s kamosovou babkou ale tomu to tam rinci vsechno, motor zda se pred smrti. Ale na srazik bych rad zavital, asi nebudu moci zustat pres noc, ale na koukacku a pokec to snad dopadne ;)
Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit)

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 23:27:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Smokee píše:
Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit)

mno...to, že je časem dobré vyměnit vatu - to souhlasím. To, že máš narvanou rouru dělanou na jiné moto na SV je totální kravina.
Kdyby to bylo šumák, tak dělá každý výrobce univerzální laufy a sere na laufy dle moto, nemyslíš?
Tak....ale furt nechápu, když jsi se dočetl.....myslíš si, že ti střílí při deceleraci vata?
Nejsem se znalostma konstrukcí laufů tak nějak na 100% - ale nechal jsem si přes zimu vyrábět laděnou koncovku....
od středu: děrovaná trubka (přirovnal bych to silonce) :mrgreen: , kolem ní vata, na ní obal(karbon, nerez...atd).....
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... d=18&pgr=3
"vypálená" vata ti časem může propálit karbon, neboť její vrstva slábne a její "tlumící" schopnosti jsou nižší......
tak mně zkus osvětlit, jak by ti vata mohla střílet při deceleraci, hm?
střílí ti tam zbytek nashromážděného nespáleného paliva - už ti to někdo psal.
podle mě teda.... :twisted:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: čtv 09. čer 2011 7:53:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. čer 2010 13:11:05
Příspěvky: 32
Bydliště: Hradec Králové
Ha, takze jsem googlil a ten scorpion je vazne na esvo, ma mejlka. Koncovku jsem jeste rozdelanou nemel, do toho se teprve pustim, obal je nerez, o propalenejch karbonech jsem uz cetl, jinak predpokladam ze na mem zadny neni.
Nicmene ucenej z nebe nespad a ja vsevedouci nejsem, tak dikec za rady :thumbsup: pomalu se k tomu dostanu :write:

_________________
Fichtlik - ČZ 125B - Jawa 250 pérák - Jawa 350/639 - SV 650S K6 - SV 1000N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 23:22:59 
Offline
nováček

Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06
Příspěvky: 6
Vystrilena vata v ladaku na 2V je naprosto normalni, akorat teda nebejva vystrilena z vejfuku uplne ven, ale jenom se vlivem vyfukovych plynu dostava z predni casti vyfuku do zadni casti, hodne zanedbany vyfuk u 2V muze bejt treba az do poloviny prazdnej a az v zadni casti nahromadena vata, kdyz budes mit stejny ladaky vedle sebe a jeden bude mit nalitano 20tis a druhej bude novej, poznas to i po zvuku. Nekdo mi rikal, ze u 2V je vhodny precpavat ladak cca jednou za 10 tis.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 23:24:07 
Offline
nováček

Registrován: stř 10. lis 2010 11:04:06
Příspěvky: 6
Smokee: s tim mym motorem pred smrti jeste pockej:D vsadim se, ze ten tvuj jeste klidne prezije:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Střílí, plive a chcípe
Nový příspěvekNapsal: úte 21. čer 2011 8:29:26 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. čer 2011 8:22:56
Příspěvky: 1
Nevím jak na SV ale na TL je střílení z výfuku ve většině případech způsobeno porušeným těsněním na svodech a přisáváním vzduchu, který podporuje hoření a lítaj potom z výfuku báby.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz