|
Právě je pon 12. kvě 2025 5:23:00
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Bart90210
|
Napsal: ned 14. čer 2015 11:12:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
no ja jel posledni dobou po dalnici takhle na 6 stupen rychlosti 130km/hod a nehýbal plynem, žádné cukání ani cokoli jiného. Jen můj starý problém s poruchou FI, ale to jsem si zvykl, dělá to jen na dálnici a jen při konstatní rychlosti po 5-7km, pokud přidávám a ubírám tak se závada na budíku neobjeví.....
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: stř 12. srp 2015 15:53:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Nedávno jsme tu řešili PAIR systém. Napadlo mě, že by to mohl dělat právě on. Zkus ho vyřadit z provozu a dej vědět. Více na: viewtopic.php?f=15&t=4414Znáš to  může to znít hloupě, ale co když to pomůže. Hodně štěstí 
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Martas607
|
Napsal: stř 30. bře 2016 12:22:14 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49 Příspěvky: 48
|
Ahoj, ne nepřišel jsem na nic... Dělá mi to pořád, konstantní plyn na 5 a 6 převod kolem 5 tis otáček, zjistil jsem, že na 1,2,3,4 to nedělá, jen na poslední dva kvalty v onech točkách, čili to vychází kolem těch 13-140 km / h. Nevyřešeno, vše seřízené, nové, bez vůlí.... :-/
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: stř 30. bře 2016 14:48:37 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Čau, když jsem byl projíždět (nyní již moji) SV1000 K4, tak se mi podobná situace stala taky...přikláněl jsem to k neklidné ruce.
Jak na to koukám, tak to vypadá spíš na ŘJ...že není schopná uregulovat konstantní otáčky. Zda je to chybou mapy, chybou čidla nebo špatně seřízeného/zkalibrovaného čidla, či jeho stárnutím a změnou parametrů...toť otázka.
Možná by stálo za to, kdyby každý napsal ročník a seznam modifikací kolem palivového systému/ŘJ...TPS, PAIR, TRE, zduchový filtr, atd...případně i povětrnostní podmínky, kdy to nastane. To by se pak lépe hledalo.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pát 15. dub 2016 12:53:24 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Ve středu jsem byl prohnat SV po dálnici a to cukání mě dost sralo. Objevilo se to při zpomalování např. ze 180 na 13X (cca 5-6k otáček)...plný plyn, zavřu+zpomalím, pootevřu na udržování 130 = cuká
Přijde mi, jakoby jednotka přepínala palivové mapy a právě v té dané situaci si nevěděla rady kterou má použít.
Nějaké info: TSP seřízeno, PAIR zablokován, bez TRE, K&N vzduchový filtr, originál výfuky a svody
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Frank
|
Napsal: pát 15. dub 2016 20:07:59 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 10. dub 2016 10:23:44 Příspěvky: 11
|
Ahoj,já bych se docela přikláněl k řídící jednotce. Kamarád to tak měl,vyměnil ji za řídící jednotku z bouračky a měl klid.
|
|
Nahoru |
|
 |
RASíček
|
Napsal: pát 15. dub 2016 22:41:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Snad pomůže i tohle info: K4, 58tis km, TPS seřízeno (2 roky), PAIR v provozu, TRE ano, K&N vzduch, originál svody, koncovka Remus. Zatím jsem nic takového nepozoroval (ale 130 prakticky nejezdím..), jen je poslední dobou občas cítit benzín (nevím odkud) a při ubrání plynu občas trochu blafne do výfuku.
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: ned 01. kvě 2016 18:24:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Čauec, tak u mě vyřešeno.
Nejdřív ještě něco k problému samotnému: Vyskytoval se u mě při jakékoliv rychlosti. Odpich na 1 a v 5,5k otáček zavření plynu + snaha udržet rychlost = škubání jako prase. Nebo přibrždování motorem do zatáčky + uprostřed trochu přidat plyn = škubání jako prase (a sevřená prdel jestli se to utrhne).
Předevčírem jsem namontoval ATRE, škubala stále dále.
K řešení: Vinou je kalibrace čidel snímající primární (TP) a sekundární klapky (STP), řídící jednotka pak nemá správná data a proto se děje stav výše. V manuálu je to výborně popsáno, teda aspoň pro TP. Pro STP je trochu horší...je potřeba nastavení vydedukovat - vzít multimetr a nastavit pozici STP tak, aby odpor čidla měl předem spočítanou hodnotu. Já jsem měl obě čidla dost mimo, byť předchozí majitel tvrdil, že TP je seřízeno.
Seřízení TP je i tu na fóru výborně popsáno, najděte si to. Pokud si někdo nebudete vědět rady se STP, tak mi napište zprávu a vysvětlím/nafotím/nakreslím...případně to můžeme probrat v Humpolci.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
ivan
|
Napsal: ned 08. kvě 2016 19:17:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Hasha píše: Čauec, tak u mě vyřešeno.
Nejdřív ještě něco k problému samotnému: Vyskytoval se u mě při jakékoliv rychlosti. Odpich na 1 a v 5,5k otáček zavření plynu + snaha udržet rychlost = škubání jako prase. Nebo přibrždování motorem do zatáčky + uprostřed trochu přidat plyn = škubání jako prase (a sevřená prdel jestli se to utrhne).
Předevčírem jsem namontoval ATRE, škubala stále dále.
K řešení: Vinou je kalibrace čidel snímající primární (TP) a sekundární klapky (STP), řídící jednotka pak nemá správná data a proto se děje stav výše. V manuálu je to výborně popsáno, teda aspoň pro TP. Pro STP je trochu horší...je potřeba nastavení vydedukovat - vzít multimetr a nastavit pozici STP tak, aby odpor čidla měl předem spočítanou hodnotu. Já jsem měl obě čidla dost mimo, byť předchozí majitel tvrdil, že TP je seřízeno.
Seřízení TP je i tu na fóru výborně popsáno, najděte si to. Pokud si někdo nebudete vědět rady se STP, tak mi napište zprávu a vysvětlím/nafotím/nakreslím...případně to můžeme probrat v Humpolci. Hasha, nie je tá sychronizácia STP v manuáli, kapitola 5 strana 22 - STP SENSOR ADJUSTMENT? Mne teraz cuká ako sviň, tak okrem palivového filtra chcem poladiť podtlaky, TPS a STPS. Díkec.
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
ivan
|
Napsal: ned 08. kvě 2016 19:21:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Ladys píše: a co podtlaková synchronizace
sice to je stříkačka , ale taky se musí dělat Ladys, podľa mojich info, mala by sa robiť najskôr podtlaková synchronizácia až potom ladiť TPS. Jednak to píšu v manuáli (kapitola 5, strana 30 - TP SENSOR ADJUSTMENT) a spomína to aj Kožis vo vlákne o TPS sychronizácii, je to posledná správa tu viewtopic.php?f=23&t=694&start=60
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladys
|
Napsal: ned 08. kvě 2016 20:13:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52 Příspěvky: 110 Bydliště: Žitenice
|
ivan píše: Ladys píše: a co podtlaková synchronizace
sice to je stříkačka , ale taky se musí dělat Ladys, podľa mojich info, mala by sa robiť najskôr podtlaková synchronizácia až potom ladiť TPS. Jednak to píšu v manuáli (kapitola 5, strana 30 - TP SENSOR ADJUSTMENT) a spomína to aj Kožis vo vlákne o TPS sychronizácii, je to posledná správa tu viewtopic.php?f=23&t=694&start=60Zdar Ivane ja sem se ptal jestli má udělané podtlaky , těma by jsi měl začít a pak podle potřeby ještě udělat TPS podtlakem šteluješ spodní klapky které ovládáš plynem ( kontrolní otázka ---proč se dělají podtlaky ???? ) TPS se nastavuji vrchní klapky které jsou ovladané elektronikou a ty je jen musíš nastavit do předem dané polohy 
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: ned 08. kvě 2016 22:27:52 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Jak zmínil Ivan, nutno seřízení dělat v tomto pořadí: 1) podtlaky (aka synchronizace primárních klapek) = aby oba válce měli stejnou zátěž/výkon, motor byl lépe vyrovnaný a šlapal lépe 2) seřízení TP (throtle position = primární klapky) = kalibrace čidla primární škrtící klapky, aby řídící jednotka věděla, kolik plynu dáváš 3) seřízení STP (secondary throle position = sekundární klapky) = kalibrace čidla sekundárních škrtících klapek, aby řídící jednotka věděla v jaké jsou poloze (jsou ovládané pouze řídící jednotkou, ne plynem)
Jak jsem slíbil na sraze...pro velký zájem udělám pro bod 3) návod. Jen mi chvilku dejte, celý víkend jsem strávil v sedle.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: úte 10. kvě 2016 15:46:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
tvojemamka píše: Btw. asi váš problém bude závažnější, ale přeci jenom mám takovou blbost na kterou jsem já přišel až po strašně dlouhém bádání a přitom to byla taková banalita a není ji od věci zkotrolovat. Taky mi u mého sv při větší rychlosti začala cukat někdy víc někdy míň ale většinou z pravidla až na 120+ a přitom to bylo hloupým čidlem na stojánek. Pružina od stojánku byla maličko vyběhaná a když se stojánek ve větší rychlosti na různych nerovnostech třásl a hýbal tak mi to jakože vypínalo motor. Koumal jsem to asi dva měsíce než jsem na to přišel  Tak to je mazec. 
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
ivan
|
Napsal: stř 03. srp 2016 21:40:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
U mňa konečne vyriešené. Bol som s tým servise, že chcem synchronizovať škrtiace klapky. Dal dolu prvú gumenú čiapočku vákuového výstupku škrtiacej klapky, kam sa pripája manometer a príčina mojich problémov bola jasná. Gumená čiapočka na 11 ročnej motorke úplne dopraskaná, na vrchu diera ako svet. Chlapík mi sám na základe toho popísal moje problémy, bez toho aby som ja musel otvoriť ústa. Problematický štart za studena, cukanie v nižších otáčkach a cukanie pri prudšom pridaní a ubratí plynu. Vymenil čiapočky a cestou domov som to testoval a cukanie sa neobjavilo. Dám tomu ešte čas, ale viacmenej isto to bolo týmto. Tak to sem pripájam ako potenciálny problém, ktorý treba skontrolovať pri cukaní, ešte to tu niekto neuvádzal sa mi vidí.
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|