|
Právě je pát 16. kvě 2025 0:53:27
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
hOOrNeT
|
Napsal: pon 24. srp 2015 12:33:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
kawo, dobrý Dostal jsi se na limit motorky, více už ti nabídnout nemůže. dsv - nestraš, na zadní gumě je místa dost, jen si říkám co na to ta 120/ 60 vepředu. Hodím sem foto, jak vypadaly pryže při minulém "škrtání". Dokud to pryž dovolí a nezačneš drhnout pevnými částmi motorky (výfuk, stojánek atd..), tak by snad neměl být problém. Nebo jo? Mimochodem, jak Vám to vychází na levou stranu se stojánkem? Mám pocit, že ta "kulička" nebezpečně vykukuje
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 24. srp 2015 13:27:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
dobrý to moc není.... nemám tucha, kde a kdy to bylo...zda okruh x silnice. jediný co vím, že to bylo až po namontění přepákování. vždy jsem si myslel, že mně jde lépe pravá - evidentně levá. zadní pneu - nedávno nová. na silnici se na kraje pneu nedostanu. divný, dříve to šlo. seru na to - stárnu přední pneu - už jsem řešil, profil 120/55 - tam je na kraji místa dost.... add pneu - tvoje úvaha je správná - záleží ale na dalších minimálně 2 faktorech: směs pneu - na nějakejch tvrdejch mrdkách bych tak nejezdil. hlídej si tlak pneu - za studena pochopitelně. no....a co souvisí s tou směsí a pneu? než to začneš lámat ke krajům - pořádně pneu zahřát. mně zbyly nahříváky z ježdění okruhů - tak když mám čas a vím kdy pojedu - klidně si je zapnu před vyjetím dále mě jen tak letmo napadá.....výjezdy ze zatáček v maximálním náklonu - bacha na plyn....kombinace nezahřátejch pneu se směsí na číču a fullgas - no na pjůsej zaděláno. stojánek - já ho zatím neškrkl...ale litr to má jinak, než 650....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pon 24. srp 2015 13:42:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Kdyz jsem to jednou zahodil na sterku v zatacce, tak se mi ten stojanek celkem prekticky ohnul, takze nedrhne, viz foto  No a dokud z toho nejsi vylezlej takovym zpusobem, ze drhnes loktem a zaroven uz skrtas stupackama, tak podle me jeste nejsi na limitu motorky. Btw, podle me budes drhnout stupackama dal, ty origo jsou proste moc dlouhy.
Přílohy: |

44068--800- (1).jpg [ 236.59 KiB | Zobrazeno 8037 krát ]
|

11709882_1634238283512111_5749184841346398181_o.jpg [ 187.2 KiB | Zobrazeno 8039 krát ]
|
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 24. srp 2015 14:07:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Franta_víceméně souhlasím...akorát drhnout loktem + drhnout stupačky.... se seriovýma stupačkama se dle mého na takový náklon (drhnout loket) nedostaneš no a na přepáčku díky tomu, že jsou kratší - tam už neškrneš - dokud to nezahodíš tže jo, dá se s přepákováním drhnout loket + stupačku - ale tomu bych už pak neříkal jízda. leda jízda do kačera. na silnici doporučuju takový náklony nepokoušet 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
jantri
|
Napsal: pon 24. srp 2015 17:15:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 16. úno 2011 21:37:40 Příspěvky: 491 Bydliště: Vamberk
|
Já už stojanek dal na 650S, koplo mě to tak, katapultovalo(narovnalo), div jsem si nerozbyl hubu Kawa píše: dobrý to moc není.... nemám tucha, kde a kdy to bylo...zda okruh x silnice. jediný co vím, že to bylo až po namontění přepákování. vždy jsem si myslel, že mně jde lépe pravá - evidentně levá. zadní pneu - nedávno nová. na silnici se na kraje pneu nedostanu. divný, dříve to šlo. seru na to - stárnu přední pneu - už jsem řešil, profil 120/55 - tam je na kraji místa dost.... add pneu - tvoje úvaha je správná - záleží ale na dalších minimálně 2 faktorech: směs pneu - na nějakejch tvrdejch mrdkách bych tak nejezdil. hlídej si tlak pneu - za studena pochopitelně. no....a co souvisí s tou směsí a pneu? než to začneš lámat ke krajům - pořádně pneu zahřát. mně zbyly nahříváky z ježdění okruhů - tak když mám čas a vím kdy pojedu - klidně si je zapnu před vyjetím dále mě jen tak letmo napadá.....výjezdy ze zatáček v maximálním náklonu - bacha na plyn....kombinace nezahřátejch pneu se směsí na číču a fullgas - no na pjůsej zaděláno. stojánek - já ho zatím neškrkl...ale litr to má jinak, než 650....
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: stř 26. srp 2015 22:05:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Dnes jsem testnul nové "přepáčko" v místních zatáčkách "za barákem". Je to jak sedět na jiné motorce  To jsem ani nečekal  Po chvilce jsem si na to zvykl a zatáčky se s tím vykružují o poznání líp  - už jen příjemněji se mi díky tomu motorka překlápěla z jedné strany na druhou, kdy se jde z jednoho lehkého vysednutí do druhého (asi lepší poloha nohou pro tento pohyb?? Nevím, nejsem fyzioterapeut  ). Vše má své ale...  Už dřív jsem třeba po jízdě ve VM trpěl na tuhé stehna (pálení, bolest, přepracování svalu jako při posilování). Teď je to ještě o fous znatelnější. Co dělám blbě?  Fyzičku na nohy docela mám, letos 1200km na horákovi a nejsem žádná lemra líná... ale stále se toho nemohu zbavit. Po posledním ježdění ve VM jsem měl druhý den nohy s pořádnou svalovkou (svalovou bolestí) Díky mazáci 
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: čtv 27. srp 2015 13:50:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Na tom neni nic divnyho - za 3 hodiny nakrouzis v Myte tak 90 kolecek a v kazdym kole vysednes minimalne 6x - a to je pekna porce drepu. Na zacatku sezony bolej nohy hodne, ale postupne si clovek zvykne. Asi jako kdyz jedes poprve v zime na sjezdovky... Letos jsem se od jednoho zavodnika dozvedel dobrej trik - v zatacce viset za stehno vnejsi nohy. Tim si odpocnou lytka a mas i lepsi cit ve stupackach.
|
|
Nahoru |
|
 |
dsv
|
Napsal: pon 14. zář 2015 16:37:00 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42 Příspěvky: 567 Bydliště: hradec kralove
|
Hornet tak jak dopadl test v VM.
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: pon 14. zář 2015 20:06:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
parádně Schodou okolností jsem tam dnes byl a dělali se nějaké videa a fotky, tak pak můžu postnout když se zadaří. Změnil jsem řidítka zpět na klasická Nková (mel jsem tam caffe styly, byly super, ale na mojí malou postavu moc natažená pozice) a skoro v každé zatáčce jsem DRHNUL pozooor...... kolenem  Stupačkou ani jednou, jen párkrát jsem si líznul sliderem na botě, ale to jsem měl špatně poskládanou nohu na stupce. Tedy za mě - jednoduchý, leč velice funkční upgrade za pár korun Hlásiče jsou ale pro jistotu oddělány. Ale s origo laufem by to nešlo, to jsem pro srandu měřil v garáži a šel by dříve výfuk jak stupka. S jinou tlumivkou no problemo. Edit: pokukoval jsem po fz1n, ale když jsem viděl, jak tahá stupky v každé zatáčce po zemi a při jaké to bylo rychlosti.... škoda no, škoda  Tak stále SV 
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: čtv 17. zář 2015 18:59:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
qjetinac píše: Já to mám jenom o 30 cm dozadu, nahoru jsem to nechtěl. Mám docela dlouhé nohy. A tak už mně to nevychází.... tak já to mít o 30 cm dozadu, tak to nedám.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|