Právě je pát 06. čer 2025 20:38:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. srp 2008 17:00:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55
Příspěvky: 70
Bydliště: Praha 6
Tak me potkala smula stejne jako Ewanse jak jsem cetl....pri vylete na polni cestu se mi motorka oprela o drn a paka zadni brzdy se zlomila. Nemate nekdo nahodou nejakou nebo aspon radu kde koupit? Volal jsem do Jp moto a za origo chteli 2600 coz je pro me nyni celkem nemyslitelna castka...doufam ze najdu jinou alternativu

_________________
jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. srp 2008 18:44:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Zkus najit zrucnyho soustruznika....

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. srp 2008 18:56:44 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
Nebo svarece. Ja ji mam taky varenou.

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. srp 2008 8:01:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
určitě svařit a pak zapilovat a začistit...myslím,že i když tě natáhnou tak to svaření nebude stát víc jak 200,-

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. srp 2008 17:34:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Páčku brzdy nesvařovat... :beg: Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. srp 2008 21:24:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
stafflik píše:
Páčku brzdy nesvařovat... :beg: Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.

pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: čtv 28. srp 2008 21:52:35 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 30. lis 2007 9:40:50
Příspěvky: 70
Bydliště: Klatovy
Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz

_________________
Kolo - Jawa50 Pionýr - kolo+vlak - Jawa250 Panelka - Suzuki SV650S 01-Honda CB750


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: pát 29. srp 2008 7:25:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
stafflik píše:
Páčku brzdy nesvařovat... :beg: Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.

nevidim důvod proč ne...pokud to udělá někdo kdo to opravdu umí tak nevidim problém...pokud to někde znovu praskne v důsledku pádu tak určitě ne ve sraru ,ale někde vedlo.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: pát 29. srp 2008 20:00:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
je fakt, že to je hliník a vaření nic moc, nevim jak moc ji používáš, ale nedoporučuju. Jinak ja ji taky ulomil a sháněl a sháněl až jsem se ujistil, že neseženu, takže jsem koupil origo za 2400,-Kč, je to hrůza za kus hliníku ale druhovýroba týhle věci fakt neexistuje a vzhledem k tomu, že je to jedna z prvních věcí která praská při pádu tak se ani jetá koupit nedá. Takýe bejt tebou tak se plácnu přes kapsu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: sob 30. srp 2008 9:54:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55
Příspěvky: 70
Bydliště: Praha 6
spiedr píše:
Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz


diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik

_________________
jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: sob 30. srp 2008 20:37:27 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 30. lis 2007 9:40:50
Příspěvky: 70
Bydliště: Klatovy
nitram píše:
spiedr píše:
Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz


diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik

jj nemáš zač maj tam dost věcí na svéčka kupoval sem tam ještě plexi a ty ceny nejsou zas tak hrozný.

_________________
Kolo - Jawa50 Pionýr - kolo+vlak - Jawa250 Panelka - Suzuki SV650S 01-Honda CB750


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: pon 01. zář 2008 16:22:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
popiSV píše:
stafflik píše:
Páčku brzdy nesvařovat... :beg: Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.

pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti


nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak.......

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: úte 02. zář 2008 7:53:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
stafflik píše:
popiSV píše:
stafflik píše:
Páčku brzdy nesvařovat... :beg: Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.

pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti


nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak.......

Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení)
P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: úte 02. zář 2008 8:39:42 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
stafflik píše:
Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak.......

Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli. ;)

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: úte 02. zář 2008 16:35:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
keyman píše:
Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli. ;)


ale notáák!! Dyť tam pišu že jelikož je to zadní tak je to fuk... Tady mám namysli spíš přední..

Kasym> ty o tom máš nejaky poznatky?? Docela by mě to zajimalo. Jestli mužeš pošli mi odkazy kde si to vyštrachal. Oběhal sem pár firem co vaří, rovnají a jinak opravují hlinikovy díly a nikde mi to nechtěli, po zjištění že jde o brzdovy páčky, zavařit. Když mi ukazoval jak vypadá páčka zavařená čistym hliníkem tak mu musim dat zapravdu. Dyštak na SZ. Rád bych tomu přišel nakloub. Děkan

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 03. zář 2008 7:32:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
škoda ,že jsem tu páčku nevyfotil před svařením...včera jsem dávál zavařenou zadní brzdu mladý na SV..po přebroušení a zavaření nikdo nepozná,že byla zavařená...po montáží jsem na ní párkár dupnul a že by mi ulítla to ani náznakem...nechám to nakaždym jak se rozhodne já každopádně 2500 za novou nedám.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 03. zář 2008 7:37:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 7:55:51
Příspěvky: 189
Bydliště: Ceske Budejovice
.......[/quote]
Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení)
P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.[/quote][/quote]

Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne.
Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 03. zář 2008 8:26:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
dany píše:
.......
Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení)
P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.

Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne.
Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni.





pak že se tu nenajdou odborníci...já to nemám ze svý hlavy.
myslím,že s tím tmelem to tam je napsaný.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: stř 03. zář 2008 17:34:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
dany píše:
Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne.


Už sem si začinal myslet že su magor, dyš tu všichni maji za to že je to brnkačka... Eště že tak..

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: paka zadni brzdy
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. zář 2008 21:39:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Kasym píše:
Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení)
P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.



Navíc duralů je taky spousta, ale zákad je pořád stejnej...

Jinak souhlasím s kasymem... u přední brzdy bych už byl neklidnější, zleží kde by byla prasklá...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz