|
Právě je pát 06. čer 2025 20:38:34
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
nitram
|
Napsal: stř 27. srp 2008 17:00:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
Tak me potkala smula stejne jako Ewanse jak jsem cetl....pri vylete na polni cestu se mi motorka oprela o drn a paka zadni brzdy se zlomila. Nemate nekdo nahodou nejakou nebo aspon radu kde koupit? Volal jsem do Jp moto a za origo chteli 2600 coz je pro me nyni celkem nemyslitelna castka...doufam ze najdu jinou alternativu
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: stř 27. srp 2008 18:44:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Zkus najit zrucnyho soustruznika....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: stř 27. srp 2008 18:56:44 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Nebo svarece. Ja ji mam taky varenou.
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: čtv 28. srp 2008 8:01:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
určitě svařit a pak zapilovat a začistit...myslím,že i když tě natáhnou tak to svaření nebude stát víc jak 200,-
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: čtv 28. srp 2008 17:34:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 28. srp 2008 21:24:24 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
spiedr
|
Napsal: čtv 28. srp 2008 21:52:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 30. lis 2007 9:40:50 Příspěvky: 70 Bydliště: Klatovy
|
Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz
_________________ Kolo - Jawa50 Pionýr - kolo+vlak - Jawa250 Panelka - Suzuki SV650S 01-Honda CB750
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: pát 29. srp 2008 7:25:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. nevidim důvod proč ne...pokud to udělá někdo kdo to opravdu umí tak nevidim problém...pokud to někde znovu praskne v důsledku pádu tak určitě ne ve sraru ,ale někde vedlo.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
nitram
|
Napsal: sob 30. srp 2008 9:54:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
spiedr píše: Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
 |
spiedr
|
Napsal: sob 30. srp 2008 20:37:27 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 30. lis 2007 9:40:50 Příspěvky: 70 Bydliště: Klatovy
|
nitram píše: spiedr píše: Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik jj nemáš zač maj tam dost věcí na svéčka kupoval sem tam ještě plexi a ty ceny nejsou zas tak hrozný.
_________________ Kolo - Jawa50 Pionýr - kolo+vlak - Jawa250 Panelka - Suzuki SV650S 01-Honda CB750
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: pon 01. zář 2008 16:22:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
popiSV píše: stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak.......
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: úte 02. zář 2008 7:53:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
stafflik píše: popiSV píše: stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak....... Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: úte 02. zář 2008 8:39:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
stafflik píše: Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak....... Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli. 
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: úte 02. zář 2008 16:35:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
keyman píše: Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli.  ale notáák!! Dyť tam pišu že jelikož je to zadní tak je to fuk... Tady mám namysli spíš přední.. Kasym> ty o tom máš nejaky poznatky?? Docela by mě to zajimalo. Jestli mužeš pošli mi odkazy kde si to vyštrachal. Oběhal sem pár firem co vaří, rovnají a jinak opravují hlinikovy díly a nikde mi to nechtěli, po zjištění že jde o brzdovy páčky, zavařit. Když mi ukazoval jak vypadá páčka zavařená čistym hliníkem tak mu musim dat zapravdu. Dyštak na SZ. Rád bych tomu přišel nakloub. Děkan
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 03. zář 2008 7:32:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
škoda ,že jsem tu páčku nevyfotil před svařením...včera jsem dávál zavařenou zadní brzdu mladý na SV..po přebroušení a zavaření nikdo nepozná,že byla zavařená...po montáží jsem na ní párkár dupnul a že by mi ulítla to ani náznakem...nechám to nakaždym jak se rozhodne já každopádně 2500 za novou nedám.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
dany
|
Napsal: stř 03. zář 2008 7:37:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 7:55:51 Příspěvky: 189 Bydliště: Ceske Budejovice
|
.......[/quote] Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.[/quote][/quote]
Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne. Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 03. zář 2008 8:26:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
dany píše: ....... Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne. Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni. pak že se tu nenajdou odborníci...já to nemám ze svý hlavy. myslím,že s tím tmelem to tam je napsaný.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: stř 03. zář 2008 17:34:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
dany píše: Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne. Už sem si začinal myslet že su magor, dyš tu všichni maji za to že je to brnkačka... Eště že tak..
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 04. zář 2008 21:39:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Kasym píše: Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně. Navíc duralů je taky spousta, ale zákad je pořád stejnej... Jinak souhlasím s kasymem... u přední brzdy bych už byl neklidnější, zleží kde by byla prasklá...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|