Kasym píše:
Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení)
P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
Navíc duralů je taky spousta, ale zákad je pořád stejnej...
Jinak souhlasím s kasymem... u přední brzdy bych už byl neklidnější, zleží kde by byla prasklá...