|
Právě je sob 02. srp 2025 11:56:23
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
theruck
|
Napsal: úte 10. čer 2008 10:32:26 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 01. kvě 2008 13:30:28 Příspěvky: 57
|
po 2 sezonach ju zajtra predavam. bola super. nikdy sa mi na nej nic nepokazilo a uz ma cez 50 000. bola to moja prva velka motorka. chcel by som teraz kupit bud rsv 1000 mille alebo sl1000 falco alebo rst futura. secko aprilie. ked mate nekdo skusenosti/rady tak sem s nimi. inac este pred rokom som snival o SV1000 SZ ale pride mi to oproti hociktorej aprilie take moc lacne spracovane.
_________________ SV 650S 2000. Akrapovic koncovka. 15/47 prevod, Dunlop D208. Photos and videos: http://www.victim.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 10. čer 2008 17:22:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Elektronika je podle referencí nejslabším článkem na Aprilii, ale přesto je ze všech Italů cenově nejdostupnější a nejméně komplikovaná na údržbu! To neznamená, že je to s ní jak s Japonci nebo že by to šlo nějak snadno, ale třeba oproti Ducati nebo Benelli je to laláč.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: úte 10. čer 2008 22:15:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
theruck píše: po 2 sezonach ju zajtra predavam. bola super. nikdy sa mi na nej nic nepokazilo a uz ma cez 50 000. bola to moja prva velka motorka. chcel by som teraz kupit bud rsv 1000 mille alebo sl1000 falco alebo rst futura. secko aprilie. ked mate nekdo skusenosti/rady tak sem s nimi. inac este pred rokom som snival o SV1000 SZ ale pride mi to oproti hociktorej aprilie take moc lacne spracovane. po 40 000km na sv1000s sem pořídil rsv 1000 factory, upřímně řečeno je to nebe a dudy, mam na ní zatím natočeno 14000km. co se servisu týče, tak na sv odešla spojková pumpa, měnila se celá pravá část vík motoru bo se loupal lak a část elektriky bo to nedobíjelo a pak takový drobnosti jako věčně vyměňovat spojkovou kapalinu a co rok novou baterku, prostě běžný prkotiny. ital je na tom stejně, např. věčně se zavzdušňuje zadní brzda, taktéž se měnila spojková pumpa (dodali v a-spiritu do 10 dní od objednání), rosí se zevnitř zadní světlo a blinkry a vobčas se něco povoluje, prostě ital, ale s tim sem si to kupoval, lehce vyjímečnej bajk s sportovním srdcem a sem tam s nějakým italským neduhem... řeknu to na rovinu, kdybych neřešil prachy, byla by to asi dukna, ale jenom kvůli image bo třeba na 1098 se skoro nedá cestovat což já potřebuju na druhou stranu za ušetřenejch 200 tisíc mezi rsv factory a 1098S si pořídim krosku a eště skůtr a to je víc srandy než jedna dukárna  takže shrnuto rsv nebo cokoliv jinýho s rotaxím motorem se neboj, zajdi do a-spiritu, nech tam svuj bajk jako zálohu a pučej ti testovací rsv/tuono a pak uvidíš sám... loni ti dokonce proplatili i benzn kterej si projel na testovací jízdě... jó když ptáčka lapají...... 
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
p.ninja
|
Napsal: stř 11. čer 2008 13:38:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00 Příspěvky: 271 Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
|
inkvizitorr píše: theruck píše: po 2 sezonach ju zajtra predavam. bola super. nikdy sa mi na nej nic nepokazilo a uz ma cez 50 000. bola to moja prva velka motorka. chcel by som teraz kupit bud rsv 1000 mille alebo sl1000 falco alebo rst futura. secko aprilie. ked mate nekdo skusenosti/rady tak sem s nimi. inac este pred rokom som snival o SV1000 SZ ale pride mi to oproti hociktorej aprilie take moc lacne spracovane. po 40 000km na sv1000s sem pořídil rsv 1000 factory, upřímně řečeno je to nebe a dudy, mam na ní zatím natočeno 14000km. co se servisu týče, tak na sv odešla spojková pumpa, měnila se celá pravá část vík motoru bo se loupal lak a část elektriky bo to nedobíjelo a pak takový drobnosti jako věčně vyměňovat spojkovou kapalinu a co rok novou baterku, prostě běžný prkotiny. ital je na tom stejně, např. věčně se zavzdušňuje zadní brzda, taktéž se měnila spojková pumpa (dodali v a-spiritu do 10 dní od objednání), rosí se zevnitř zadní světlo a blinkry a vobčas se něco povoluje, prostě ital, ale s tim sem si to kupoval, lehce vyjímečnej bajk s sportovním srdcem a sem tam s nějakým italským neduhem... řeknu to na rovinu, kdybych neřešil prachy, byla by to asi dukna, ale jenom kvůli image bo třeba na 1098 se skoro nedá cestovat což já potřebuju na druhou stranu za ušetřenejch 200 tisíc mezi rsv factory a 1098S si pořídim krosku a eště skůtr a to je víc srandy než jedna dukárna  takže shrnuto rsv nebo cokoliv jinýho s rotaxím motorem se neboj, zajdi do a-spiritu, nech tam svuj bajk jako zálohu a pučej ti testovací rsv/tuono a pak uvidíš sám... loni ti dokonce proplatili i benzn kterej si projel na testovací jízdě... jó když ptáčka lapají......  No nezlob se na mě, ale na 14000km dost šílenej seznam ne?
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 11. čer 2008 14:08:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jak jsem již psal,taky jsem zvažoval po prodeji SV1000S K3 koupě Aprilie Tuono.Dost rozdíl byl v ceně (50 litrů).Nyní koupíš SV1000S K7 za 190,Tuono za 264.Což je 74 litrů.RSV za 290,rozdíl 100 litrů. Mno....na RSV jsem nejel,ale myslim,že to nebude mašina na dovolenou do Hrvatska....ano,Aprilka má usd vidlice,o trochu více výkonu.Ale poměr cena \ výkon....zvolil jsem opět SV.A jsem spokojen. Co se týče závad - měl jsem problém s ložiskem na spojkovém koši,vyměněno v rámci záruky. Každá mašina,ikdyž je to seriová výroba je třeba posuzovat kus od kusu,někdy se něco vymrdá tobě,tu samou motku máněkdo jinej a nic....to samo je i s autama.... Pak záleží na srvisu,kdo jak to umí,nebo ojebává....každej mechanik je jinej...atd... Design má Aprilka takovej jinej,lepčí,je více sexy,ale to vesměs Italky jsou. Ale víš jak...proč se Ducatisti navzájem na silnici nezdraví? Protože se každej den ráno vidí v servisu.... Každýmu se líbí\nelíbí něco jinýho......takže pokud  se někomu SV zdá jako špatná volba,je spokojenej s Aprilkou....proč ne....hlavně ať mu to jezdí...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
inkvizitorr
|
Napsal: stř 11. čer 2008 15:15:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22 Příspěvky: 184 Bydliště: Zdiby
|
Kawa píše: jak jsem již psal,taky jsem zvažoval po prodeji SV1000S K3 koupě Aprilie Tuono.Dost rozdíl byl v ceně (50 litrů).Nyní koupíš SV1000S K7 za 190,Tuono za 264.Což je 74 litrů.RSV za 290,rozdíl 100 litrů. Mno....na RSV jsem nejel,ale myslim,že to nebude mašina na dovolenou do Hrvatska....ano,Aprilka má usd vidlice,o trochu více výkonu.Ale poměr cena \ výkon....zvolil jsem opět SV.A jsem spokojen. Co se týče závad - měl jsem problém s ložiskem na spojkovém koši,vyměněno v rámci záruky. Každá mašina,ikdyž je to seriová výroba je třeba posuzovat kus od kusu,někdy se něco vymrdá tobě,tu samou motku máněkdo jinej a nic....to samo je i s autama.... Pak záleží na srvisu,kdo jak to umí,nebo ojebává....každej mechanik je jinej...atd... Design má Aprilka takovej jinej,lepčí,je více sexy,ale to vesměs Italky jsou. Ale víš jak...proč se Ducatisti navzájem na silnici nezdraví? Protože se každej den ráno vidí v servisu.... Každýmu se líbí\nelíbí něco jinýho......takže pokud  se někomu SV zdá jako špatná volba,je spokojenej s Aprilkou....proč ne....hlavně ať mu to jezdí... ninja: s esvéčkem to bylo víceméně totéž, zatim má mouchy eresvéčko stejný jak mělo esvéčko... zas si nedělej iluze, že každej japonec je spolehlivej a nic se na něm nevysere... kawa: cenovej rozdíl tam samozřejmě je, ale já udělal tu chybu, že sem si jak tuono tak pak rsv pučil na den no a tim bylo rozhodnuto. řikam, esvéčko dobrej bajk, ale rozpočtovka a když sem ladil, tak do toho teklo strašnejch peněz za lepší brzdy (radiálka, opletený hadice) nějaký ty kosmetický drobotě jako výstuha kyvky z gsxr, blatníček, kryt sedla a buhvíco eště no a když sem dal dopředu jiný pružiny a zjistil, že nestíhá i zadek za kerej chtěli u wilbersu 24 litrů, tak sem rači koupil factorku na kerý už neni moc co ladit a mam pokoj... jo a k tomu chorvatsku na rsv, akorát z toho dopisuju cestopis jak se na tom v pohodě dá najet 3200km za 6 dní ježdění bez nějakechj křečí  jinak nemyslim si, že by byla sv špatná volba, ale má určitý limity přes který už se prostě nedosteneš nebo se už ti nevyplatí do toho investovat (muj případ). prostě každý má svoje, já sem si například letos po x letech udělal radost starým banditem kerýho časem překopu podle svýho gusta 
_________________ doba je temná ...
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 11. čer 2008 19:04:24 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Kawa píše: Ale víš jak...proč se Ducatisti navzájem na silnici nezdraví? Protože se každej den ráno vidí v servisu....  neco na tom bude 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
theruck
|
Napsal: stř 11. čer 2008 23:25:50 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 01. kvě 2008 13:30:28 Příspěvky: 57
|
p.ninja píše: itala nekupuj. Co takhle VTR SP 2, pokud chceš bejt věrnej dvouvalu. RSVečku to natřeš jak prd. Nebo pokud máš nějakou tu kačku navíc šel bych spíš do "dukny", ale jak myslí. na duknu sa nevejdem a vadi mi tam to peklo pod prdelou  na SP2 som natahnuty ze chytam krc do nohy a na preradeni rychllosti uz nenatahnem achilovku takze musim hybat celou nohou. v podstate by mi stacil aj ten falco. len kde ho zehnat 
_________________ SV 650S 2000. Akrapovic koncovka. 15/47 prevod, Dunlop D208. Photos and videos: http://www.victim.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|