|
Právě je ned 18. kvě 2025 1:30:51
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ryan69
|
Napsal: stř 18. čer 2008 12:32:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
Hoy, mám problém - při studenym motoru mám hrozně nízký otáčky, padá to skoro pod 1000RPM a div to nechcípne. Po startu je to OK, otáčky se drží cca na 1500RPM, ale už po 10sekundách to spadne na hranici 1000RPM. Svíčky jsem dával včera nový (najeto 11.500 km), nepomohlo. Nenapadá někoho, čím by to mohlo být? Špatnej soft? Motorka je v origo stavu, tak bych spíš tipoval že se vysralo něco "mechanickýho" 
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 18. čer 2008 12:53:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
zdar, na K3 mně to občas dělalo taky.Budoucí majitel pak psal,že přidal více otáček na volnoběh. Nebo nastartuj,jeď,nenechávej ju zbytečně zahřívat.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: stř 18. čer 2008 13:49:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Když sem moto odvážel měl sem stejnej problém. Volnoběžné otáčky nastavené tak na cca 900.. Dokud nebyla zahřátá a nebyla pod plynem tak chcípala (amplituda po ubrání). Tak sem nastavil volnoběh na cca 1300 a už se to neděje.. U 1000 to má být kolem 1300 u 650 nevim..
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: stř 18. čer 2008 14:57:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
hoy, já volnoběh zvednul, takže na studenym motoru to bylo okolo 1400RPM, jenže pak zase po zahřátí to bylo skoro 2000  ještě si s tím zkusím pohrát. ale myslíte teda, že "to spíš dělá všem", než že by bylo něco KO?
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 18. čer 2008 15:29:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: stř 18. čer 2008 16:06:36 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Kawa píše: volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru..... jj, je to stříkačka ona si to přebere.
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: stř 18. čer 2008 19:42:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
Kawa píše: volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru..... to sem samozřejmě nastavoval. schválně jsem dal vyšší abych viděl co to udělá na studeným, resp. jestli se otáčky za studena zvýší nebo ne. hledal jsem chybu všudemožně, ale zatím jsem na nic nepřišel. nějak se mi nechce věřit, že by to takhle bylo "z výroby".. ale co mechanickýho by to mohlo být? ač sem si to ze začátku nemyslel, skoro to začínám vidět na chybu v softu. nejde mi do hlavy, proč hned po startu jsou za studena otáčky správně zvýšené, ale klesne do na 1000 hned po pár vteřinách.. mělo by to tam podle mně vydržet dýl.
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 18. čer 2008 19:58:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Ještě si nech udělat nebo udělej synchronizaci (TSP). Na mé 650 jsem měl problémy se startováním a právě během na volnoběh a tohle pomohlo http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 19. čer 2008 9:37:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
jirin.sv píše: Ještě si nech udělat nebo udělej synchronizaci (TSP). Na mé 650 jsem měl problémy se startováním a právě během na volnoběh a tohle pomohlo http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htmdíky, to vypadá zajímavě 
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: pát 27. čer 2008 13:28:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
čidlo teploty chladící kapaliny pro řídící jednotku(zaoxidované,nebo špatné)ale kde je ti neporadim protože to nevim.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: sob 28. čer 2008 17:35:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
to zní zajímavě, nevíte někdo kde by to mohlo být? koukám na mikrofiše ale nevidím, nevidím :-/
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: ned 29. čer 2008 0:04:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
toho jsem se tak trochu bál, že to bude to co ukazuješ - právě jsem si říkal, že tam asi na chladící soustavě nebude tolik vstupů. to na obrázku je krom jiné spínač ventilátoru a ten je nový, kupovaný před týdnem - takže tohle za nízký otáčky za studena nemůže  leda by byl problém ještě na kabeláži z něj
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Honza
|
Napsal: ned 29. čer 2008 3:08:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 25. úno 2008 20:53:14 Příspěvky: 500 Bydliště: Praha 9-Libeň
|
Měl jsem stejný problém a řešil jsem to uplně stejně jako ostatní. přidal jsem na volnoběhu a hotovo.
_________________ Jawa 50, Čz 175, Honda cb 750, Suzuki sv 1000s k3,
"Když do pekla, tak se vší parádou!"
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: ned 29. čer 2008 17:48:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
to ale v mém případě nikam nevede. pokud volnoběh sešteluju tak, aby se za studena drželi otáčky aspoň na těch 1300 - 1500, tak za tepla pak budou skoro 2000 a to je nesmysl.
spíš by mě zajímalo, od někoho, komu to "normálně funguje", jaký průběh z hlediska časové osy mají otáčky za studena.
u mně je to tak, že start - otáčky kolem 1700 5s po startu klesnou na 1500 za dalších 5s jsou 1200 za dalších 5s už kolísají na hranici 1000 otáček
dle mně prostě ECU blbě vyhodnocuje teplotu motoru a otáčky sníží moc brzo
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: pon 30. čer 2008 10:45:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Je ti podívám. Mám sice K7 ale to by mělo bejt stejné..
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: pon 30. čer 2008 14:56:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
ryan69 píše: to ale v mém případě nikam nevede. pokud volnoběh sešteluju tak, aby se za studena drželi otáčky aspoň na těch 1300 - 1500, tak za tepla pak budou skoro 2000 a to je nesmysl.
spíš by mě zajímalo, od někoho, komu to "normálně funguje", jaký průběh z hlediska časové osy mají otáčky za studena.
u mně je to tak, že start - otáčky kolem 1700 5s po startu klesnou na 1500 za dalších 5s jsou 1200 za dalších 5s už kolísají na hranici 1000 otáček
dle mně prostě ECU blbě vyhodnocuje teplotu motoru a otáčky sníží moc brzo Mam taktiez SV1000S/K3 Zohrej motor a potom nastav volnobeh na cca 1200 rpm. Ja to mam nasledovne: start - otáčky okolo 2000 5-10s po startu klesnu na 1700 a pomaly klesaju na 1200 potom uz kolisu na 1200 otackach Pri studenom motore to cele trva od nastarovania asi 20s. Ked je motor len trocha teply, tak to trva asi 5s.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: pon 30. čer 2008 16:12:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
ergevan - tak to máš podobný průběh jako já. čili vadu na čidle chladící kapaliny asi můžeme eliminovat, díky. jen u mně se to na těch 1200 (což mám nastaveno jako volnoběh na teplym motoru) neudrží a klesne to těsně pod hranici 1000. 1200 udrží až hodně zahřátý motor.
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|