|
Právě je úte 29. črc 2025 16:15:43
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Autor |
Zpráva |
jerry454
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 8:18:39 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 30. bře 2008 21:43:10 Příspěvky: 74 Bydliště: Znojmo
|
Ma to nekdo z vas na masine? Jaky mate zkusenosti? Ma to nejaky vas znamy? Celkem by meto zajimalo, psal sem email do jeden firmy a prisla odpoved o narustu vykonu 11PS a 22Nm. Akorat ta cena  7000,- Pokud by to byla pravda tak uz by to byl celkem zajimavej vykon, mluvim o 650.
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 10:17:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
jerry454 píše: Ma to nekdo z vas na masine? Jaky mate zkusenosti? Ma to nejaky vas znamy? Celkem by meto zajimalo, psal sem email do jeden firmy a prisla odpoved o narustu vykonu 11PS a 22Nm. Akorat ta cena  7000,- Pokud by to byla pravda tak uz by to byl celkem zajimavej vykon, mluvim o 650. Startrek jak prase...zapomeň na to... blbost Uvědom si kolik se dá nahnat chipem u atmosf. motoru u osobáku, kterej zdaleka neni tak vyladěnej jako srdce motorky...asi tak 5% z celkového vykonu!!! Kdysi někde bylo popsáno jak zvedali výkon u 650...(starý model) měnila se vačka a další kokotiny...cena asi 25k, výkon cca 85 koní. Možné to třeba je, ale rozhodně bych to nedával...
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 10:27:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
p.ninja píše: s tim litrem bych nesouhlasil. pokud je nárůst výkonu opravdu takový, a když si k tomu připočtu např. KNko, otevřenej lauf a pod, začínají to být při hmotnosti 650 docela zajímavý hodnoty a myslim, že s litremmu pak budeš jen koukat na záda. ikdyž v maximálce budeš asi stále lepčí ajajaj...další,kterej si myslí,že KN filtrem a výfukem - nejlépe home made,aby nejvíc řval dostane minimálně 12 koní,wole..... zpočítej si,kolik do toho pustíš peněz.... a furt tam vzadu budeš mít 160 gumu,brzdy oproti litru o ničem,podvozek nenastavíš jako na litru,nebudeš mít tlumič řízení,antihop hydraulickou spojku....jo,pokud to vše nahradíš jinými,lepšími věcmi..tak pak bych uvažoval o tom,že ti budu koukat na záda,chytrolíne.....ale bude tě to stát ranec.pokud nevíš co s penězma,jdi do toho.... a nezapomínej,že jízda a kdo a jak jede níní jen o výkonu,KN filtru a laďáku,kterej pořádně řve woe,že ho slyší Lojzek i ve vedlejší vesnici..... jo....a kdo mě zná,potvrdí,že nemám litr kvůli maximálce....ta je mně úúúúplně u řiti a dodnes nevim,kolik vlastně maximálně jede....kvůli tomu mašinu nemám..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Křída
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 10:59:25 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 15. kvě 2008 11:18:51 Příspěvky: 375 Bydliště: okr. Prostějov
|
Kawa píše: p.ninja píše: s tim litrem bych nesouhlasil. pokud je nárůst výkonu opravdu takový, a když si k tomu připočtu např. KNko, otevřenej lauf a pod, začínají to být při hmotnosti 650 docela zajímavý hodnoty a myslim, že s litremmu pak budeš jen koukat na záda. ikdyž v maximálce budeš asi stále lepčí ajajaj...další,kterej si myslí,že KN filtrem a výfukem - nejlépe home made,aby nejvíc řval dostane minimálně 12 koní,wole..... zpočítej si,kolik do toho pustíš peněz.... a furt tam vzadu budeš mít 160 gumu,brzdy oproti litru o ničem,podvozek nenastavíš jako na litru,nebudeš mít tlumič řízení,antihop hydraulickou spojku....jo,pokud to vše nahradíš jinými,lepšími věcmi..tak pak bych uvažoval o tom,že ti budu koukat na záda,chytrolíne.....ale bude tě to stát ranec.pokud nevíš co s penězma,jdi do toho.... a nezapomínej,že jízda a kdo a jak jede níní jen o výkonu,KN filtru a laďáku,kterej pořádně řve woe,že ho slyší Lojzek i ve vedlejší vesnici..... jo....a kdo mě zná,potvrdí,že nemám litr kvůli maximálce....ta je mně úúúúplně u řiti a dodnes nevim,kolik vlastně maximálně jede....kvůli tomu mašinu nemám.....  ty jo kawo! teď jsi mě mile překvapil  Já osobně jsem šel do šestpade stím, že výkon je pro mě dostatečnej, nejsem závodník, ale rád jezdím svižně, a k tomu mi těch 72 kobyl bohatě stačí  a vlastně jsem je doposud ani pořádně nevyužil.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 11:51:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
ty jo kawo! teď jsi mě mile překvapil  Já osobně jsem šel do šestpade stím, že výkon je pro mě dostatečnej, nejsem závodník, ale rád jezdím svižně, a k tomu mi těch 72 kobyl bohatě stačí  a vlastně jsem je doposud ani pořádně nevyužil.[/quote] mno,čím jsem tě překvapil,nějak nechápu...asi z toho vedra..... když jsem prodával ZZR 600,tak jsem taky nad SV 650 uvažoval....ZZR mělo 98 kobyl a ikdyž poměr váha\výkon byl téměř stejný jako SV 650,tak jsem sáhl rovnou po litru(chtěl jsem něco silnějšího)....já taky rád jezdím svižně,někdy možná svižněji  .....rovinky,dálnice jsou mně u prdele.....to nechávám frajírkům,šamponkům na R1 a pod....  kteří dělaj machra,kdo to komu natřel skoro ve 3 kilech....a v zatáčkách bys je předjel na babetě..... jinak pořádné využití výkonu....jo,to by mě zajímalo,kdo může říct - ano,JÁ umím využívat plného výkonu svého stroje,točím až do červenýho,popř. omezovače......??? takže ani já nevyužívám plného výkonu své Suzanky.....jo,na okruhu při výjezdu,na rovince tomu hrábnu do omezovače...ale to je okruh....většina tady z lidí na foru jsou lidi jezdící po silnici....a tam jde využít výkon do plna tak max. na 1.,na 2.,možná na 3....pak už je to moc velkej risk.....mimo už zmíněných rovinek,dálnic,kde to možná můžeš solit do maxima.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 13:54:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
chiptuning na motorce při sériovem stavu ostatních komponent jsou IMHO peníze vyhozené z okna a obávám se že ani placebo zde nepomůže smysl by to mělo v případě razantnějších hardwarových úprav na motoru, kde by pak chip-a-dejl sloužil jen k doladění ECU ve vztahu k novým komponentám
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 16:07:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak na chip tuning bych se kazdopadne vysral.... rozdil ve vykonu neni tak velkej, abych za to vyhazoval tolik penez... Kdys uz bych byl nekdy v situaci ze me nebude 650 stacit tak misto vymejsleni nejakejch picovin raci koupim litra... 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 22:11:40 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
pokud by to hodilo opravdu +22Nm a nějakej ten koník, tak já osobně bych do toho šel. pokud bych ještě vyměnil lauf a filtr.
pokud jezdím v zatáčkách na první 4 stupně, ak mi 650 naprosto stačí i když bych pár Nm navíc uvítal.. Na Harmanci jsem předjel 2 ZX9R a to se na odpočívadle tvářili jako drsní kluci, při odjíždění to protáčeli div že jim nevyletěly písty, ale gumy ojetý 3cm od kraje...
pokud by mi moje SV hodilo 90HP a 85Nm, asi bych ho jen tak nevyměnil!!!
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 22:28:26 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
jojo takovyho strelce jsme s kamikazem taky potkali ho pustime ze je to nejakej jezdec protoze po meste jel jak debil na rovince za mestem se za nej prilepime a v druhy zatacce jsme ho predjizdeli kdyz sem ho predjizdel ja protoze sme jel druhej tak jen kroutil hlavou a pak uz jsme ho nevidel taky zalezi kolik by to stalo ale asi by to pak solidne letelo
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 03. črc 2008 22:43:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
tady nejde o to, že by to za ty prachy nemělo smysl. jde o to, že ten nárůst co oni deklarují, je prostě kravina. na atmosferickym motoru, už takhle dost vyladěnym z továrny, je prostě 11 HP jen úpravou ECU blbost. jak toho výkonu chtějí docílit? budou tam rvát víc paliva? na to se jim sériovej hardware IMHO vysere a nadělá to spíš víc škody než užitku. kdo se trochu motá i kolem stejnojmenných úprav na autech, tak ví sám dobře co je a co není možné.. a když už to možné je, tak za jakých podmínek.. a principielní rozdíl mezi motorem auto/moto není tak velký, aby chip na moto najednou zázračně fungoval (když na autech o stejném výkonu a větším objemu, které ale mají z továrny daleko větší výkonostní rezervy, dávál jen pár koní [doslová pár])
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
jerry454
|
Napsal: pát 04. črc 2008 7:57:43 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 30. bře 2008 21:43:10 Příspěvky: 74 Bydliště: Znojmo
|
sting píše: tjn my jsme to delali u felcky ale jak rikas ty auta maji vetsi rezervy nevim co by to udelalo s masinou jeslti by to vubec ten motor pobral to nekdo zkuste a pak reknete  prave proto se ptam  JE TU NEKDO KDO TO ZKOUSEL NEBO SLYSEL O NEKOM KDO TO MA? Par lidi co to maj na autech znam a jsou spokojeni
|
|
Nahoru |
|
 |
p.ninja
|
Napsal: pát 04. črc 2008 9:30:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00 Příspěvky: 271 Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
|
no vypadá to že to nikdo nezkoušel. zkus se podívat na http://www.ignitech.cz, ti se úpravama CDI a řídících jednotek zabívají a dělá tam i chlap, kterýmu když zavoláš tak ti poradí
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 04. črc 2008 21:22:57 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Taaaaaaaakze, se vam to pokusim kapanek objasnit...
Kdyz se bavime o "CHIPTUNINGU", tak se bavime samozrejme u strikackovejch modelu. Chiptunning motorek prakticky nikdo nedela! Ano, bylo par tuningovejch chipu (Duc 999), slo o to, ze se musela rozkuchat ridici jednotka a natvrdo vymenit cip s natvdro nahranou vstrikovaci mapou. Ovsem nedela se to, jelikoz tim se zaprve zrusila zaruka na motorku a za druhe - nemelo tp dycky kyzeny vysledek. Firma Arrow jeden cas dodavala ke svym ladakum i jiny cipy do CDIcka. Nicmene v praxi se pouziva ve vetsine pripadech Powercommander od Dynojetu (10500Kc pro SV 1000 i SV 650). A jeho ucelem je OPTIMALIZOVAT bohatost smesi, coz se resi ladenim na brzde, jelikoz kazdej "ladak" ma jiny odpory a chova se jinak, tak nelze pouzit univerzalni mapu a musi se vse doladovat (a jeho prirustek vykonu je opravdu v radech nekolika procent, rozhodne ne desitek procent a spis jen pomuze vyhladit prubeh). Nicmene pokud mate jen koncovky, tak bych toto vubec neresil, pokud mate i KNko, tak bych nad tim uz premyslel a pokud mate i ladeny svody, tak tam je to uz nutnost.
Uf, tolik tedy k tzv. chiptunnngu.
U karburatorovyho SVcka 650 je situace trosicku jina - tam lze pouzit na doladeni smesi po montazi ladaku (a pripadne KNka) tzv. karburatorovy kit a ten je uz za prijatelnych 1980Kc a montaz taky nebyva az tak obtizna (vetsinou tam je jehla a sada trisek - podle toho co mate na motorce za filtr a vyfuk tak zvolite prumer hl.trysek dle prilozeneho navodu a hotovo), samozrejme je taky dobry to nechat udelat nekoho s brzdou...
Mates
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|